Mila som fotomodel :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

cecilie1984

Wimmie skriver:

Og jo, det foregår på engelsk og man betaler med Paypal. Hvornår skal du bruge skørtet?

Lørdag den 21 juli altså lørdag i næste uge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Wimmie

cecilie1984 skriver:

Kan se man kan få den i størrelse 6-12 mdr og i andre farver men er en spade til engelsk og er ikke så god til  bestile fra udlanske hjemme sider. Hvor meget vejer Milla 

Problemet bliver nok om det kan nå frem til tiden - den jeg bestilte havde hun i forvejen, men hvis hun først skal lave den kan det nok ikke nås...

Mila vejede knap 7500 da hun havde den på, men du er velkommen til at komme forbi og prøve den (altså nok ikke dig selv) 

Anmeld

12. juli 2012

cecilie1984

Wimmie skriver:

Problemet bliver nok om det kan nå frem til tiden - den jeg bestilte havde hun i forvejen, men hvis hun først skal lave den kan det nok ikke nås...

Mila vejede knap 7500 da hun havde den på, men du er velkommen til at komme forbi og prøve den (altså nok ikke dig selv) 

Jamen det ville jeg meget gerne. Skal faktisk til Fredericia på mandag. Har du evt en mail adresse så kan jeg jo spørge hende der laver dem om det kan nåes 

Anmeld

12. juli 2012

Wimmie

cecilie1984 skriver:

Jamen det ville jeg meget gerne. Skal faktisk til Fredericia på mandag. Har du evt en mail adresse så kan jeg jo spørge hende der laver dem om det kan nåes 

Jamen jeg er hjemme mandag, så du kan bare komme forbi. Du kan bare lige sende en sms når du ved hvornår du kommer (er dog nok ikke hjemme mellem 16 og 18)

31 13 21 02

Har desværre ikke en mailadresse på sælger, men man kan kontakte hende inde på Etsy. Der burde være et beskedsystem. Sig til hvis du skal have hjælp til formulering på engelsk

Anmeld

12. juli 2012

cecilie1984

Wimmie skriver:

Jamen jeg er hjemme mandag, så du kan bare komme forbi. Du kan bare lige sende en sms når du ved hvornår du kommer (er dog nok ikke hjemme mellem 16 og 18)

31 13 21 02

Har desværre ikke en mailadresse på sælger, men man kan kontakte hende inde på Etsy. Der burde være et beskedsystem. Sig til hvis du skal have hjælp til formulering på engelsk

Sender dig lige en SMS 

Anmeld

12. juli 2012

Nessie

Hvor er hun skøn, både med smil og pyllermund

Har du selv stået bag kameraet?

Anmeld

12. juli 2012

Wimmie

Nessie skriver:

Hvor er hun skøn, både med smil og pyllermund

Har du selv stået bag kameraet?

Tak skal du have 

Ja, gik lige amok med kameraet (igenigen) 

Anmeld

12. juli 2012

Nessie

Wimmie skriver:

Tak skal du have 

Ja, gik lige amok med kameraet (igenigen) 

Ha  ha

Ja, det sker jo ind i mellem

Anmeld

12. juli 2012

Wimmie

Nessie skriver:

Ha  ha

Ja, det sker jo ind i mellem

Eller...hver dag

Har lige tjekket - har lige knap 7.900 billeder af Mila på min computer  

Anmeld

12. juli 2012

Tullepigen90

Sikke en sød lille pige du har dig!
Og billederne er da bare blevet for gode. Jeg er meget vild med billederne og det søde skørt, men mest af alt din lille prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.