Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Haha! Den pylremund der, den har Ida også! Hvor er hun altså bare lækker!
Haha! Den pylremund der, den har Ida også!
Hvor er hun altså bare lækker!
Den er nemlig bare sød den lille mund
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skønne billeder
Baagøe skriver: Skønne billeder
Tak
Ja, det var både sjovt og knap så sjovt, men ét er sikkert; hun har allerede drama-queen attitude i en alder af 6 mdr Hun er kilde til ufattelig mange glæder og megen morskab - min smukke lille snullermus
Ja, det var både sjovt og knap så sjovt, men ét er sikkert; hun har allerede drama-queen attitude i en alder af 6 mdr
Hun er kilde til ufattelig mange glæder og megen morskab - min smukke lille snullermus
Årh, hvor er hun dejlig
Fantastisk med så mange forskellige udtryk på så kort tid
K&S skriver: Årh, hvor er han dejlig Fantastisk med så mange forskellige udtryk på så kort tid
Årh, hvor er han dejlig
Jeg håber du mente "hun" - nåja, en sød lille transvistit ellers
Sikke nogle søde billeder.
Må jeg spørge hvordan du udtaler hendes navn, som Mille med a på enden eller som butikken Vila med et M foran?
Jeg har nemlig selv tænkt på navnet til vores nr. 2 hvis det blir en pige
Tak Jeg håber du mente "hun" - nåja, en sød lille transvistit ellers
Hehe, ja selvfølgelig *hun* '
Jeg nåede lige at rette det
Wimmie skriver: Tak
Velbekomme
heidi30 skriver: Sikke nogle søde billeder. Må jeg spørge hvordan du udtaler hendes navn, som Mille med a på enden eller som butikken Vila med et M foran? Jeg har nemlig selv tænkt på navnet til vores nr. 2 hvis det blir en pige
Som Vila med M
Og tak
K&S skriver: Hehe, ja selvfølgelig *hun* ' Jeg nåede lige at rette det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128