Mila som fotomodel :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

Mettefpigen

Hvor er hun bare rigtig flot!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Wimmie

Mettefpigen skriver:

Hvor er hun bare rigtig flot!!!!!

Tak 

Anmeld

6. juli 2012

misssparklin

Hvor er hun bare for kær! Rigtige gode billeder

Anmeld

6. juli 2012

Wimmie

misssparklin skriver:

Hvor er hun bare for kær! Rigtige gode billeder

Tusinde tak 

Anmeld

12. juli 2012

cecilie1984

Wimmie skriver:

Ja, det var både sjovt og knap så sjovt, men ét er sikkert; hun har allerede drama-queen attitude i en alder af 6 mdr  

Hun er kilde til ufattelig mange glæder og megen morskab - min smukke lille snullermus 

Hej igen.

Tog det lang tid at få skørtet hjem og kan du huske hvad det kostede?? Eller vil du sælge dit?? 

Anmeld

12. juli 2012

Wimmie

cecilie1984 skriver:

Hej igen.

Tog det lang tid at få skørtet hjem og kan du huske hvad det kostede?? Eller vil du sælge dit?? 

Hej

Skørtet er godt nok lovet væk til en anden, men jeg købte mit her:

http://www.etsy.com/shop/OohSoChicBoutique

Det ser ud til at hun stadig har dem. Tror det tog 6-7 dage før jeg havde det. Gav 100 kr i alt inkl. forsendelse. 

Anmeld

12. juli 2012

cecilie1984

Wimmie skriver:

Hej

Skørtet er godt nok lovet væk til en anden, men jeg købte mit her:

http://www.etsy.com/shop/OohSoChicBoutique

Det ser ud til at hun stadig har dem. Tror det tog 6-7 dage før jeg havde det. Gav 100 kr i alt inkl. forsendelse. 

Og du "lejer" det ik ud for en dag mod lidt betaling :-) min datter skal holde 1 års fødselsdag og ville være så sød i sådan en. Men hensyn til hjemmesiden foregår kontakt så på engelsk 

Anmeld

12. juli 2012

Wimmie

cecilie1984 skriver:

Og du "lejer" det ik ud for en dag mod lidt betaling :-) min datter skal holde 1 års fødselsdag og ville være så sød i sådan en. Men hensyn til hjemmesiden foregår kontakt så på engelsk 

Hehe, jo du må gerne komme og låne skørtet
Men jeg tænker om hun  kan passe det,.. Det er egl. en str. 3-6 mdr og skal nemlig bindes bagpå - mener ikke helt at det kunne nå rundt om Milas mave 

Anmeld

12. juli 2012

Wimmie

cecilie1984 skriver:

Og jo, det foregår på engelsk og man betaler med Paypal. Hvornår skal du bruge skørtet?

Anmeld

12. juli 2012

cecilie1984

Wimmie skriver:

Hehe, jo du må gerne komme og låne skørtet
Men jeg tænker om hun  kan passe det,.. Det er egl. en str. 3-6 mdr og skal nemlig bindes bagpå - mener ikke helt at det kunne nå rundt om Milas mave 

Kan se man kan få den i størrelse 6-12 mdr og i andre farver men er en spade til engelsk og er ikke så god til  bestile fra udlanske hjemme sider. Hvor meget vejer Milla 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.