Puha. Nogen som kan hjælpe? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Aflever hunden på et hundeinternat. De findes over hele landet. De kan helt sikkert finde et godt hjem til den. Det er ikke synd for en hund at få et nyt hjem, men det er synd at slå en sund og rask hund ihjel. Jeg tror at hvis du spurgte din hund og gav den valget imellem døden eller at den skulle bo hos et nyt menneske, så ville den nok flytte med det samme. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

come2

Anonym skriver:

Hej alle sammen..
Jeg er så frygtelig ked af det!
Jeg har min elskede hund, og har haft hende gennem 4 år!
Jeg har i 4 år prøvet at få hende renlig, uden held. Og jeg magter det simpelthen ikke mere.. Har været ved dyrlægen med hende, og han kunne fortælle at der ingenting var i vejen med hende, men at hun bare gjorde det for hyggens skyld
Nu er sagen den at jeg er flyttet fra min kæreste, op i en låne lejlighed, hvor man ikke må have dyr, så hun er kommet hjem til min mor! Hun har været der i 16 dage, og hun ringede i dag og fortalte at hun simpelthen ikke ville have hende mere, netop pga hun ikke er renlig!
Jeg har prøvet alle mulige metoder på at få hende renlig..
Jeg sidder lige nu og prøver at finde en dyrlæge som kan aflive hende, og jeg har det elendigt. Jeg tuder og tuder.. Hun er MIN hund! Jeg elsker hende virkelig over alt!
Jeg kan ikke få mig selv til og sælge hende videre, da hun kom fra et sted hvor hun bestemt ikke havde det godt..
Og vil ikke have hun kommer til en familie med børn, da hun ikke er glade for dem.. Og igen, hun vil/kan bare ikke blive renlig ..
Nogen der kan hjælpe mig med at finde en dyrlæge til fornuftige penge? Omkring kolding/fredericia ?

Jeg har ikke brug for at høre jeg er en dårlig hunde ejer, for det ved jeg, jeg ikke er!
Har ikke brug for at høre at jeg skal tage mig sammen.. Det her er hårdt for mig! Og tuder konstant!

Synd at aflive en rask hund.

Så hellere køre hende til et internat, så kan de rette op på problemet inden hun sendes ud i en familie.

Jeg synes sq det er for meget at aflivet en rask hund fordi den ikke er renlig. sorry

Anmeld

4. juli 2012

heaven

ved godt du bor langt væk, men LONE GREVA i Århus er fantastisk!!!!! hun er hundepsykolog mm -  ring til hende og hør om hun har et bud?? så kan du jo beslutte bagefter, om du vil tage køreturen??

Har selv en hund der var langt over et år før hun blev renlig - det viste sig hun led af seperationsangst, hun fik masser af træning og noget medicin i en periode, og så løste problemerne sig stille og roligt.... hun (lone greva) lavede en handleplan til os... vi har aldrig fortrudt....

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.