Puha. Nogen som kan hjælpe? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Sandra + Mike skriver:

Har du prøvet de der heldragter med ble i? det er ligesom en body til babyer, bare til hunde, og den er umulig at tage af.. 

Håber i finder en løsning

Sådan en har jeg ikke set før, kan du måske komme med et link?
Jeg håber også for hverdag der går at hun bliver renlig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

Kan ikke huske hvad den kaldes, men spørg din dyrelæge! For han ved nok hvor den kan skaffes!

Anmeld

3. juli 2012

Annana89

Jeg ville sys det var synd at klæde hende i en heldragt/ble what ever! Det er efter min mening ikke løsningen.

Hvad med at finde en tilværelse h pr hun kan være "gårdhund" altså hvor hun bor hos nogle der lever deres liv meget ude.

Jeg kan godt forstå du sys det er svært ay finde ny fam. Til hende da man ikke bare vil kaste problemet videre:0( men det virker også ret drastisk at aflive hende. Men det er jo set ud fra et menneskeligt synspunkt for hvis du vælger aflivning så mærker hunden jo ikke noget groft sagt. Den ved jo ikke at dens liv ender og har ikke følelsfr omkring det som vi mennesker har. Ikke at jeg på nogen måde finder aflivning sOm løsningen på dit "probleM" med hende, men sys ikke det er "ondt" at aflive hende. Det er bare ikke sidste udvej fra mit synspunkt.

Og med hensyn til det du egentlig søger råd til, en billig dyrlæge i dit område, så kan det da kun være det sidste du tænker på? Jeg ville bare bruge den dyrlæge du plejer at bruge/har god erfaring med kan skabe en tryg situation for dyret, ligemeget prisen. 

Anmeld

3. juli 2012

TeamRocket

Du skal have hjælp af en adfærdsbehandler, prøv at google en i nærheden og ring og hør ad, der er mange med historier som din, hvor de har fået hjælp. Hunden og du skal have hjælp til at ændre hundens dårlige vaner - og der er stor forskel på en almindelig træner og på en adfærdsbehandler, jeg er næsten 100% sikker på i kan reddes. Og så dyrt er det heller ikke, det drejer sig jo om en du elsker.

Anmeld

3. juli 2012

Annana89

Anonym skriver:

Nu spørg jeg måske lidt dumt, men hvis di er flyttet i hundefri bolig så går jeg ikke udfra du alligevel ville ha den igen?! Så er det jo din mors hund og i bund og grund hende der bør afgøre dens skæbne da det er hende der ville skulle leve med problemet?! Og hun har jo sårn set sagt fra nu og bedt dig hente hunden. Og du må ikke ha den så ligemeget alverdens gode råd her sidder hunden vel med en dødsdom i panden?

Anmeld

3. juli 2012

Annana89

TeamRocket skriver:

Du skal have hjælp af en adfærdsbehandler, prøv at google en i nærheden og ring og hør ad, der er mange med historier som din, hvor de har fået hjælp. Hunden og du skal have hjælp til at ændre hundens dårlige vaner - og der er stor forskel på en almindelig træner og på en adfærdsbehandler, jeg er næsten 100% sikker på i kan reddes. Og så dyrt er det heller ikke, det drejer sig jo om en du elsker.

Dch har "gratis"uddannede adfærdsbehandlere man kan ringe og fåhjælp af også selvom man ikke er medlem. Man betaler bare benzinpenge hvis de skal ud til en.

Men det hjælper vel ikke det store når TS ikke må ha hunden i sin lejlighed alligevel.

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Nu spørg jeg måske lidt dumt, men hvis di er flyttet i hundefri bolig så går jeg ikke udfra du alligevel ville ha den igen?! Så er det jo din mors hund og i bund og grund hende der bør afgøre dens skæbne da det er hende der ville skulle leve med problemet?! Og hun har jo sårn set sagt fra nu og bedt dig hente hunden. Og du må ikke ha den så ligemeget alverdens gode råd her sidder hunden vel med en dødsdom i panden?

Du har læst forkert.. Jeg er i en LÅNE lejlighed, mens jeg leder efter en lejlighed.. Så slap lige af.....

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Dch har "gratis"uddannede adfærdsbehandlere man kan ringe og fåhjælp af også selvom man ikke er medlem. Man betaler bare benzinpenge hvis de skal ud til en.

Men det hjælper vel ikke det store når TS ikke må ha hunden i sin lejlighed alligevel.

Hvis du kun har negativt at sige, så synes jeg bare du skal stoppe her.. For det magter jeg simpelthen ikke.. Jeg sidder med tårer ud over alt!!! og dine ord gør det bestemt ikke bedre.....
Tak på forhånd!!

Anmeld

3. juli 2012

Annana89

Anonym skriver:

Du har læst forkert.. Jeg er i en LÅNE lejlighed, mens jeg leder efter en lejlighed.. Så slap lige af.....

Hvis du så læser den første jeg skrev, skrev jeg jo nettop at jeg havde dels forståelse for dit problem da man ikke har lyst til at sende problemet videre. Jeg kom med en mulighed for at et nyt hjem måske enddaikker behøvedes at være et problem.

Og ja jeg sys aflivning virket drastisk som en løsning men det er set ud fra menneskelige øjne for hunden lider jo ikke psykisk ved at den skal aflives som hvis et menneske vidste den skulle dø. Så dette var ment som en fremhævning af at "nej du er ikke et ondt menneske hvis det er den løsning du beslutter dig for" man et et ondt mennesker når man lader hunden lide eller bevidst påfører dem smerte og det er den handling du vil gøre ikke;0) 

Og der er nok ingen af os på baby der kan afgøre hvad det rigtige er for lige nettop dig da vi ikke har kendt dig og din hunds hist. Men jeg tror det er helt naturligt at de fleste vil sys det er drastisk at der skal en aflivning til for at løse problemet. 

Og så læste jeg forkert det med lejligheden, det beklager jeg. men stadig lidt uheldigt at du nu står ikke selv og kan tage dig af hunden i den periode da det virker som et problem der skal løses NU og aflivning jo så nok er eneste løsning.

Og HVIS du på en eller anden måde kan få det til at hænge sammen så du kan nå og gihende et forsøg mere så vil jeg stadig anbefale DCHs gratis ordning! Har selv benyttet mig af det og vi fik løst vores problem og fik super hjælp!

Men holder stadig fast på at dyrlægens pris burde være det sidste du tænker på nu som jo var dit oprindelige spørgsmål. 

Anmeld

3. juli 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hej alle sammen..
Jeg er så frygtelig ked af det!
Jeg har min elskede hund, og har haft hende gennem 4 år!
Jeg har i 4 år prøvet at få hende renlig, uden held. Og jeg magter det simpelthen ikke mere.. Har været ved dyrlægen med hende, og han kunne fortælle at der ingenting var i vejen med hende, men at hun bare gjorde det for hyggens skyld
Nu er sagen den at jeg er flyttet fra min kæreste, op i en låne lejlighed, hvor man ikke må have dyr, så hun er kommet hjem til min mor! Hun har været der i 16 dage, og hun ringede i dag og fortalte at hun simpelthen ikke ville have hende mere, netop pga hun ikke er renlig!
Jeg har prøvet alle mulige metoder på at få hende renlig..
Jeg sidder lige nu og prøver at finde en dyrlæge som kan aflive hende, og jeg har det elendigt. Jeg tuder og tuder.. Hun er MIN hund! Jeg elsker hende virkelig over alt!
Jeg kan ikke få mig selv til og sælge hende videre, da hun kom fra et sted hvor hun bestemt ikke havde det godt..
Og vil ikke have hun kommer til en familie med børn, da hun ikke er glade for dem.. Og igen, hun vil/kan bare ikke blive renlig ..
Nogen der kan hjælpe mig med at finde en dyrlæge til fornuftige penge? Omkring kolding/fredericia ?

Jeg har ikke brug for at høre jeg er en dårlig hunde ejer, for det ved jeg, jeg ikke er!
Har ikke brug for at høre at jeg skal tage mig sammen.. Det her er hårdt for mig! Og tuder konstant!

jeg vil gerne love dig at jeg NÆGTER at finde en der skal give din hund en sprøjte..

jeg vil tilgengæld love dig at hvis du skriver en liste her eller privat med ALT hvad du har prøvet så skal jeg med glæde komme med de råd jeg VED virker... selv på en 9 år gammel hund der aldrig var renlig...

men jeg gider ikke hjælpe dig hvis du alligevel ikke vil tro på det kan lykkedes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.