Anonym skriver:
Du har læst forkert.. Jeg er i en LÅNE lejlighed, mens jeg leder efter en lejlighed.. Så slap lige af.....
Hvis du så læser den første jeg skrev, skrev jeg jo nettop at jeg havde dels forståelse for dit problem da man ikke har lyst til at sende problemet videre. Jeg kom med en mulighed for at et nyt hjem måske enddaikker behøvedes at være et problem.
Og ja jeg sys aflivning virket drastisk som en løsning men det er set ud fra menneskelige øjne for hunden lider jo ikke psykisk ved at den skal aflives som hvis et menneske vidste den skulle dø. Så dette var ment som en fremhævning af at "nej du er ikke et ondt menneske hvis det er den løsning du beslutter dig for" man et et ondt mennesker når man lader hunden lide eller bevidst påfører dem smerte og det er den handling du vil gøre ikke;0)
Og der er nok ingen af os på baby der kan afgøre hvad det rigtige er for lige nettop dig da vi ikke har kendt dig og din hunds hist. Men jeg tror det er helt naturligt at de fleste vil sys det er drastisk at der skal en aflivning til for at løse problemet.
Og så læste jeg forkert det med lejligheden, det beklager jeg. men stadig lidt uheldigt at du nu står ikke selv og kan tage dig af hunden i den periode da det virker som et problem der skal løses NU og aflivning jo så nok er eneste løsning.
Og HVIS du på en eller anden måde kan få det til at hænge sammen så du kan nå og gihende et forsøg mere så vil jeg stadig anbefale DCHs gratis ordning! Har selv benyttet mig af det og vi fik løst vores problem og fik super hjælp!
Men holder stadig fast på at dyrlægens pris burde være det sidste du tænker på nu som jo var dit oprindelige spørgsmål.
Anmeld