Puha. Nogen som kan hjælpe? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.573 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen..
Jeg er så frygtelig ked af det!
Jeg har min elskede hund, og har haft hende gennem 4 år!
Jeg har i 4 år prøvet at få hende renlig, uden held. Og jeg magter det simpelthen ikke mere.. Har været ved dyrlægen med hende, og han kunne fortælle at der ingenting var i vejen med hende, men at hun bare gjorde det for hyggens skyld
Nu er sagen den at jeg er flyttet fra min kæreste, op i en låne lejlighed, hvor man ikke må have dyr, så hun er kommet hjem til min mor! Hun har været der i 16 dage, og hun ringede i dag og fortalte at hun simpelthen ikke ville have hende mere, netop pga hun ikke er renlig!
Jeg har prøvet alle mulige metoder på at få hende renlig..
Jeg sidder lige nu og prøver at finde en dyrlæge som kan aflive hende, og jeg har det elendigt. Jeg tuder og tuder.. Hun er MIN hund! Jeg elsker hende virkelig over alt!
Jeg kan ikke få mig selv til og sælge hende videre, da hun kom fra et sted hvor hun bestemt ikke havde det godt..
Og vil ikke have hun kommer til en familie med børn, da hun ikke er glade for dem.. Og igen, hun vil/kan bare ikke blive renlig ..
Nogen der kan hjælpe mig med at finde en dyrlæge til fornuftige penge? Omkring kolding/fredericia ?

Jeg har ikke brug for at høre jeg er en dårlig hunde ejer, for det ved jeg, jeg ikke er!
Har ikke brug for at høre at jeg skal tage mig sammen.. Det her er hårdt for mig! Og tuder konstant!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Ville så gerne hjælpe dig med at få hende renlig

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Ville så gerne hjælpe dig med at få hende renlig

Der er desværre ingenting der kan hjælpe ..
Og hun gør det bevidst! jeg kan sagtens gå en lang tur med hende, hvor hun har lavet både det ene og det andet, og når vi kommer hjem, og jeg f.eks lige skal på wc, så har hun lige været henne i hjørnet eller i sofaen og presse en mini pølle ud ..

Anmeld

3. juli 2012

Problembarnet

Anonym skriver:

Der er desværre ingenting der kan hjælpe ..
Og hun gør det bevidst! jeg kan sagtens gå en lang tur med hende, hvor hun har lavet både det ene og det andet, og når vi kommer hjem, og jeg f.eks lige skal på wc, så har hun lige været henne i hjørnet eller i sofaen og presse en mini pølle ud ..

øv hvor frustrende - kan man ikke købe noget - ligesom det der "gå-væk-kat"??

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

øv hvor frustrende - kan man ikke købe noget - ligesom det der "gå-væk-kat"??

Jeg har prøvet både med rodalon, eddike osv ..
Ingenting hjælper, og jeg virkelig såååå fustreret, ked af det og bange ..
Jeg vil jo ikke af med min lille prinsesse, men jeg kan virkelig bare ikke se nogen udvej ..

Anmeld

3. juli 2012

Problembarnet

Har I overvejet en hundehvisker??

http://www.hundeskole.dk/?id=11440

(hun sku være god har jeg læst mig til)

Anmeld

3. juli 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hej alle sammen..
Jeg er så frygtelig ked af det!
Jeg har min elskede hund, og har haft hende gennem 4 år!
Jeg har i 4 år prøvet at få hende renlig, uden held. Og jeg magter det simpelthen ikke mere.. Har været ved dyrlægen med hende, og han kunne fortælle at der ingenting var i vejen med hende, men at hun bare gjorde det for hyggens skyld
Nu er sagen den at jeg er flyttet fra min kæreste, op i en låne lejlighed, hvor man ikke må have dyr, så hun er kommet hjem til min mor! Hun har været der i 16 dage, og hun ringede i dag og fortalte at hun simpelthen ikke ville have hende mere, netop pga hun ikke er renlig!
Jeg har prøvet alle mulige metoder på at få hende renlig..
Jeg sidder lige nu og prøver at finde en dyrlæge som kan aflive hende, og jeg har det elendigt. Jeg tuder og tuder.. Hun er MIN hund! Jeg elsker hende virkelig over alt!
Jeg kan ikke få mig selv til og sælge hende videre, da hun kom fra et sted hvor hun bestemt ikke havde det godt..
Og vil ikke have hun kommer til en familie med børn, da hun ikke er glade for dem.. Og igen, hun vil/kan bare ikke blive renlig ..
Nogen der kan hjælpe mig med at finde en dyrlæge til fornuftige penge? Omkring kolding/fredericia ?

Jeg har ikke brug for at høre jeg er en dårlig hunde ejer, for det ved jeg, jeg ikke er!
Har ikke brug for at høre at jeg skal tage mig sammen.. Det her er hårdt for mig! Og tuder konstant!

Har du prøvet en hundeble? for urenlige hunde? Så når hun er hjemme skal du give hende den på, og først tage den af når hun skal ud. Er ked af at lyset i hendes øjne skal slukkes, synes du skal give hende en chance hos en enlig gammel dame, eller sådan noget.. En der måske har tid til at lære hende det.. Tror sagtens hun kan lære at blive renlig, men der skal nok meget tålmodighed til.

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Har I overvejet en hundehvisker??

http://www.hundeskole.dk/?id=11440

(hun sku være god har jeg læst mig til)

Nej, jeg har overvejet det.
Men jeg er desværre af den tro at det er en fis en i horn lygte ..
Jeg tror simpelthen ikke det kan lade sig gøre at få hende renlig ..
Jeg har snakket med en del hundetrænere og gjort hvad de har sagt jeg skulle gøre, men INTET hjælper ..

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Sandra + Mike skriver:

Har du prøvet en hundeble? for urenlige hunde? Så når hun er hjemme skal du give hende den på, og først tage den af når hun skal ud. Er ked af at lyset i hendes øjne skal slukkes, synes du skal give hende en chance hos en enlig gammel dame, eller sådan noget.. En der måske har tid til at lære hende det.. Tror sagtens hun kan lære at blive renlig, men der skal nok meget tålmodighed til.

Ja, jeg har også prøvet sådan en ble, hun kan desværre selv tage den af .. Har prøvet 3 forskellige slags
Jeg vil helst heller ikke have hun skal aflives .. Men, ja!
Hun er ekstremt knyttet til mig, og vil simpelthen ikke byde andre at de skal gå og gøre rent efter hende ..
Jeg går selv hjemme, og har trænet med hende stort set hverdag, i 4 år.

Anmeld

3. juli 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

Ja, jeg har også prøvet sådan en ble, hun kan desværre selv tage den af .. Har prøvet 3 forskellige slags
Jeg vil helst heller ikke have hun skal aflives .. Men, ja!
Hun er ekstremt knyttet til mig, og vil simpelthen ikke byde andre at de skal gå og gøre rent efter hende ..
Jeg går selv hjemme, og har trænet med hende stort set hverdag, i 4 år.

Har du prøvet de der heldragter med ble i? det er ligesom en body til babyer, bare til hunde, og den er umulig at tage af.. 

Håber i finder en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.