Næste størrelse suttehoveder - spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

samantha1986

Månsson skriver:

Når hun er ved at suge livet ud af det suttehovede i har nu skifter i Laura sugede hendes helt flade fordi det ikke løb hurtigt nok og ellers prøv dig frem der sker jo ikke noget ved det

tror vi venter lidt endnu før vi skifter så. det er hun vist ikke helt klar til endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

samantha1986

AndreasMor84 skriver:

Er det avent du bruger? For jeg oplever også ind imellem at min søn nærmest suger al luften ud af suttehovedet, men jeg har fundet ud af, at det ofte er fordi man skruer hovedet for hårdt på, så der ikke kan komme vakum.. så tror næppe at det er fordi du bruger en med for få huller, for hér bruger vi str 4 og det sker stadig

Ja vi har Avent. Synes det er de eneste der fungere ordenligt. Hmm vidste ikke at man kunne skrue hovedet forkert på? Har det så passet med at i har skiftet når han blev en måned osv.

Anmeld

2. juli 2012

Madam Blå

samantha1986 skriver:

Jeg er bare bange for at det kommer til at gå for hurtigt. for lige nu får hun ikke slugt det hele når hun spiser. så det render lidt ud i siden af mundvigen på hende når hun spiser.

Man behøver jo heller ikke at skifte, bare fordi barnet er gammelt nok Kan ikke helt huske det, men er ret sikker på, at min datter var mere end en måned, da vi skiftede.
Men du kan jo prøve, eller så vent lidt med at prøve. Men hvis hun begynder mere konsekvent at sutte hovedet fladt - og det ikke er fordi du har sat hovedet for stramt på - så kunne du jo prøve med nummeret større

Anmeld

2. juli 2012

AndreasMor84

samantha1986 skriver:

Ja vi har Avent. Synes det er de eneste der fungere ordenligt. Hmm vidste ikke at man kunne skrue hovedet forkert på? Har det så passet med at i har skiftet når han blev en måned osv.

Du kan ikke skrue det forkert på, men for stramt, så du ligesom lukker for det vakum der skal laves..

Nej vores har altid været en hurtig spiser og vi gik ikke slavisk efter antal mdr osv. Vi prøvede os frem når vi følte, at det ikke gik hurtigt nok

Anmeld

2. juli 2012

samantha1986

Madam Blå skriver:

Man behøver jo heller ikke at skifte, bare fordi barnet er gammelt nok Kan ikke helt huske det, men er ret sikker på, at min datter var mere end en måned, da vi skiftede.
Men du kan jo prøve, eller så vent lidt med at prøve. Men hvis hun begynder mere konsekvent at sutte hovedet fladt - og det ikke er fordi du har sat hovedet for stramt på - så kunne du jo prøve med nummeret større

Ja det må jeg gøre så. kan jo heller ikke ske noget ved at prøve sig frem. finder jo hurtig ud af om det fungere.

Anmeld

2. juli 2012

samantha1986

AndreasMor84 skriver:

Du kan ikke skrue det forkert på, men for stramt, så du ligesom lukker for det vakum der skal laves..

Nej vores har altid været en hurtig spiser og vi gik ikke slavisk efter antal mdr osv. Vi prøvede os frem når vi følte, at det ikke gik hurtigt nok

Okay det har jeg ikke været klar over. det må vi holde øje med. for hun har nogen gange suget hovedet fladt. Men man strammer det jo automatisk for der ikke skal løbe noget ud. men det skal vi så passe på med. Tak for rådet :-)

Anmeld

2. juli 2012

AndreasMor84

samantha1986 skriver:

Okay det har jeg ikke været klar over. det må vi holde øje med. for hun har nogen gange suget hovedet fladt. Men man strammer det jo automatisk for der ikke skal løbe noget ud. men det skal vi så passe på med. Tak for rådet :-)

Det er et forsøg værd.. jeg var nemlig ved at blive godt og grundig træt af det, men nu har jeg fundet problemet. Det var frustrende at han hele tiden sku give slip for at der kunne komme luft ind så hovedet kunne udvide sig igen..
Men det løber ikke ud - medmindre du overhovedet ikke strammer det

Anmeld

3. juli 2012

samantha1986

AndreasMor84 skriver:

Det er et forsøg værd.. jeg var nemlig ved at blive godt og grundig træt af det, men nu har jeg fundet problemet. Det var frustrende at han hele tiden sku give slip for at der kunne komme luft ind så hovedet kunne udvide sig igen..
Men det løber ikke ud - medmindre du overhovedet ikke strammer det

Okay det må jeg lige prøve. Ja det kan jeg da godt forstå var træls. Men det er jo ikke til at vide før man får prøvet sig frem :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.