Næste størrelse suttehoveder - spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

samantha1986

Babymor2010 skriver:

Isabella blev sur hvis ikke der kom nok ud til hende, og så var det på tide at skifte  Jeg kan ikke huske de forskellige str. og hvornår vi skiftede 

Ja det har vi endnu ikke oplevet. Hun bliver kun sur når vi tager flasken fra hende så hun lige kan holde pause og få mælken synket. Det falder ikke i god jord ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

samantha1986

Janni. skriver:

Her blev silas sur over at det gik for langsomt.

Okay det må vi holde øje med så

Anmeld

2. juli 2012

Clisolka

samantha1986 skriver:

Ja det har vi endnu ikke oplevet. Hun bliver kun sur når vi tager flasken fra hende så hun lige kan holde pause og få mælken synket. Det falder ikke i god jord ;-)

Uha ja, det kan jeg tydeligt huske - det faldt heller ikke i god jord herhjemme hos den unge frøken 

Anmeld

2. juli 2012

Janni.

samantha1986 skriver:

Okay det må vi holde øje med så

Lad mig sige sådan her: hvis reaktionen er noget lig silas's så er i IKKE i tvivl.

Anmeld

2. juli 2012

Madam Blå

samantha1986 skriver:

Hmm det oplever jeg godt nok også at vores gør lidt. eller det får en underlig form for så at rette sig når jeg tager flasken ud af hendes mund.

Du kan måske prøve at give hende med str 2 et par gange i morgen? Du kan altid gå tilbage, hvis det går for stærkt

Men giv det lige 1-2 flasker, synes jeg Man skal jo lige vænne sig til, at det går lidt stærkere. Og at hovedet er nyt og ubrugt, og derfor også lidt hårdere end de "gamle".

Anmeld

2. juli 2012

L&V

samantha1986 skriver:

Men hvornår ved man de skal en str op?

Når hun er ved at suge livet ud af det suttehovede i har nu skifter i Laura sugede hendes helt flade fordi det ikke løb hurtigt nok og ellers prøv dig frem der sker jo ikke noget ved det

Anmeld

2. juli 2012

AndreasMor84

samantha1986 skriver:

Hmm det oplever jeg godt nok også at vores gør lidt. eller det får en underlig form for så at rette sig når jeg tager flasken ud af hendes mund.

Er det avent du bruger? For jeg oplever også ind imellem at min søn nærmest suger al luften ud af suttehovedet, men jeg har fundet ud af, at det ofte er fordi man skruer hovedet for hårdt på, så der ikke kan komme vakum.. så tror næppe at det er fordi du bruger en med for få huller, for hér bruger vi str 4 og det sker stadig

Anmeld

2. juli 2012

samantha1986

Babymor2010 skriver:

Uha ja, det kan jeg tydeligt huske - det faldt heller ikke i god jord herhjemme hos den unge frøken 

Hi hi nej så oplever man en ikke så sød side af de små ;-) men så længe de ikke selv kan holde på flasken så er det mor der bestemmer ;-) Og det er altså nødvendigt med de pauser har jeg fundet ud af. Ellers kommer det ud af både næse og mund igen.

Anmeld

2. juli 2012

samantha1986

Janni. skriver:

Lad mig sige sådan her: hvis reaktionen er noget lig silas's så er i IKKE i tvivl.

Anmeld

2. juli 2012

samantha1986

Madam Blå skriver:

Du kan måske prøve at give hende med str 2 et par gange i morgen? Du kan altid gå tilbage, hvis det går for stærkt

Men giv det lige 1-2 flasker, synes jeg Man skal jo lige vænne sig til, at det går lidt stærkere. Og at hovedet er nyt og ubrugt, og derfor også lidt hårdere end de "gamle".

Jeg er bare bange for at det kommer til at gå for hurtigt. for lige nu får hun ikke slugt det hele når hun spiser. så det render lidt ud i siden af mundvigen på hende når hun spiser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.