Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores datter bliver en måned på søndag. Hun får flaske ig bruger lige nu str 1 i sutte hoved. Vi har købt dem i str 2 og har dem liggende. Kan se de gælder fra når hun er en måned gammel. Må de tages i brug på søndag når hun er en måned eller kan man vente lidt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du kan sagtens vente.. Ida fik først størrelse 2 sutten da hun var 3½ måned, og dem til 4 mdr (størrelse 3) går stadig for hurtigt for hende
Og hun er lige om ikke så længe 6 mdr.
Synes lige nu at det godt kan gå lidt stærkt for hende med den første størrelse. Hun får ikke altid synket mælken hurtig nok så det render ud af mundvigen. Og hun gylper til tider meget. Så synes det vil være dumt at gå en str op hvis hun ikke er klar til deT.
Men hvornår ved man de skal en str op?
samantha1986 skriver: Men hvornår ved man de skal en str op?
Min datter suger suttehovedet fladt, når hun trænger til at vi går op i størrelsen. Jeg ved ikke, om det gør sig gældende for alle.
Isabella blev sur hvis ikke der kom nok ud til hende, og så var det på tide at skifte Jeg kan ikke huske de forskellige str. og hvornår vi skiftede
Madam Blå skriver: Min datter suger suttehovedet fladt, når hun trænger til at vi går op i størrelsen. Jeg ved ikke, om det gør sig gældende for alle.
Hmm det oplever jeg godt nok også at vores gør lidt. eller det får en underlig form for så at rette sig når jeg tager flasken ud af hendes mund.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128