VNB skriver:
det tror jeg også hun har fuldstændig ret i!
Man får lidt en helt anden styrke når man selv står med det, og ved at det kun er en selv der kan redde trådene ud
jeg tudede også først rigtig da Mogens kom hjem fra arbejde (dengang med tanden) og der var det jo alligevel over 4 timer efter... 
hehe ja har også sagt til min mor mange gange det sidste års tid at NU kan jeg endelig forstå hvorfor hun blev ved med at "vi skulle have cykel hjelm på, kig jer nu en ekstra gang over vejen, løb ikke på tynd is, kravl ikke op hvor i ikke kan komme ned igen, lad nu vær med at drikke jer fra sans og samlig (ungdoms årene) osv osv.."
Det tror jeg bestemt også... Jeg må jo så tilstå at jeg lige for tiden tuder rigtig meget over det som skete. Men jeg skal stadig lige komme mig over choket, og det hjælper heldigvis at se Lilje er sig selv, tumler og leger som hun altid har gjort.
Åhh, 4 timer er altså også længe... Men så alligevel, de 2 timer på skadestuen gik så hurtigt, så jeg slet ikke forstår det...
Ja, jeg forstår bestemt også mange af de ting min mor har sagt, og har undskyldt for at jeg var en rigtig strid kælling som teenager. Og nu kan vi snakke om alle de mor-ting selvom det er mange år siden hun havde små børn... Hihi
Anmeld