Hvad str. Går bodyer til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Mother-love

Amandas-mor skriver:

Nå okay, jeg har lige bestilt dem, så jeg håber da ikke at jeg bliver skuffet. Har nemlig aldrig prøvet pippi bodyer før

Men de har også andre mærker end pippi i 98 og 104 

Håber jeg heller ikke du gør. Det er min erfaring med pippi, men det kommer vel nok an på hvordan barnet er bygget. Men synes bare de er enormt bredde og kryber meget i længden, og får sådan en sjov rund facon. Men kan jo self være jeg har været uheldig. Men igen har som sagt købt nogle gange med samme resultat. Men de er alle købt fra babysam og det kan jo godt være den produktion der måske har været gal. Ved det ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Tona

michelledam skriver:

Håber jeg heller ikke du gør. Det er min erfaring med pippi, men det kommer vel nok an på hvordan barnet er bygget. Men synes bare de er enormt bredde og kryber meget i længden, og får sådan en sjov rund facon. Men kan jo self være jeg har været uheldig. Men igen har som sagt købt nogle gange med samme resultat. Men de er alle købt fra babysam og det kan jo godt være den produktion der måske har været gal. Ved det ikke.

Man har jo lov til at håbe

Dem du har dårlige erfaringer med, er det dem med knapper oppe ved halsen eller dem hvor der ligesom ligger to stykker stof dobblet oppe ved halsen?

Anmeld

2. juli 2012

Mother-love

Amandas-mor skriver:

Man har jo lov til at håbe

Dem du har dårlige erfaringer med, er det dem med knapper oppe ved halsen eller dem hvor der ligesom ligger to stykker stof dobblet oppe ved halsen?

Dem med knapper

Anmeld

3. juli 2012

Tona

michelledam skriver:

Dem med knapper

Øv det er dem jeg har bestilt

Anmeld

3. juli 2012

Pigent

michelledam skriver:

Hej piger.
Så lige en anden tråd hvor der blev skrevet at hun ville gå over til 2- delt undertøj når hendes søn blev 2.

Men så kom jeg til at tænke på. Hvor langt går bodyer egentlig op i str? Er det ikke kun til 98?
for isabella er kun 13 mdr og hun bruger str. 92 nu. Så der går jo ikke forfærdelig længe så kan hun ikke passe bodyer mere. Og så er vi jo tvunget til at bruge to delt undertøj. Hvilket jeg synes er lidt trist da hun ikke er ældre end hun er.

Name it har til str. 98 

Her kan du få bodyer i str. 104   http://www.kids-world.dk/index.php?infoBox=2&cPath=209&mode=process_filter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.