Hvad str. Går bodyer til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Mother-love

Hej piger.
Så lige en anden tråd hvor der blev skrevet at hun ville gå over til 2- delt undertøj når hendes søn blev 2.

Men så kom jeg til at tænke på. Hvor langt går bodyer egentlig op i str? Er det ikke kun til 98?
for isabella er kun 13 mdr og hun bruger str. 92 nu. Så der går jo ikke forfærdelig længe så kan hun ikke passe bodyer mere. Og så er vi jo tvunget til at bruge to delt undertøj. Hvilket jeg synes er lidt trist da hun ikke er ældre end hun er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

fairlady

104. Men det er ikke alle steder du kan få dem i den størrelse...

Anmeld

1. juli 2012

Mother-love

fairlady skriver:

104. Men det er ikke alle steder du kan få dem i den størrelse...

Okay, hvor kan man få dem i den str?

Anmeld

1. juli 2012

chael

Jeg har kun set op til str. 98.

Men ville helt ærligt også mene, at det der også er på tide de kommer ud af baby kostumet

Ved godt det er smart de ikke skiller, men de er forhåbentlig ordentlig klædt på.

Det er så bare min mening

*C

Anmeld

1. juli 2012

An&Jo

michelledam skriver:

Hej piger.
Så lige en anden tråd hvor der blev skrevet at hun ville gå over til 2- delt undertøj når hendes søn blev 2.

Men så kom jeg til at tænke på. Hvor langt går bodyer egentlig op i str? Er det ikke kun til 98?
for isabella er kun 13 mdr og hun bruger str. 92 nu. Så der går jo ikke forfærdelig længe så kan hun ikke passe bodyer mere. Og så er vi jo tvunget til at bruge to delt undertøj. Hvilket jeg synes er lidt trist da hun ikke er ældre end hun er.

jeg har set dem op til str 98, og det passer min dreng ikke helt endnu, men det er tæt på, men vi fortsætter med bodyer så længe vi kan få dem i hans str

Anmeld

1. juli 2012

Clisolka

Hej piger.

Jeg har også kun set dem op til str. 98 de steder jeg har handlet. 

Vi er så småt begyndt at give Isabella undertøj på, så hun kan vænne sig til det - hun bliver også 2 til okt.  Hun er dog stadig i en str. 86 

Anmeld

1. juli 2012

Kay

har set i 104... men kan ik huske hvor...

Anmeld

2. juli 2012

Mother-love

Babymor2010 skriver:

Jeg har også kun set dem op til str. 98 de steder jeg har handlet. 

Vi er så småt begyndt at give Isabella undertøj på, så hun kan vænne sig til det - hun bliver også 2 til okt.  Hun er dog stadig i en str. 86 

Ja det kan jeg godt forstå. Men synes det er sådan lidt npr isabella stadig kun er 13 mdr. Hun er bare en lang pige. Men der er vel ikke andet at gøre end at gå over til to delt når hun ikke kan passe bodyer mere. Ville bare helst have ventet til hun skulle til at af med bleen.

Anmeld

2. juli 2012

Trolde_mor

michelledam skriver:

Hej piger.

Her er et link til en side med bodyer op til str. 104

hmmm... må ikke sætte linket ind for baby.dk

så sender lige pb

Anmeld

2. juli 2012

Trolde_mor

http://www.casara.dk/shop/bodystockings-piger-31cl.html

Måtte skrive linket ind i stedet, kunne heller ikke få lov til at sætte det ind ved en pb.

Men her er i hvert fald nogle bodyer i den str. du søger

Og her er et link til kids-world også

http://www.kids-world.dk/index.php?cPath=209&mode=process_filter&osCsid=3e8d97469675cf7a45c135face117bcc

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.