michelledam skriver:
Hej piger.
Så lige en anden tråd hvor der blev skrevet at hun ville gå over til 2- delt undertøj når hendes søn blev 2.
Men så kom jeg til at tænke på. Hvor langt går bodyer egentlig op i str? Er det ikke kun til 98?
for isabella er kun 13 mdr og hun bruger str. 92 nu. Så der går jo ikke forfærdelig længe så kan hun ikke passe bodyer mere. Og så er vi jo tvunget til at bruge to delt undertøj. Hvilket jeg synes er lidt trist da hun ikke er ældre end hun er.
Jeg har tænkt over det samme, da Amanda er halvanden og bruger str. 98 i body nu. Jeg syntes også at det er for tidligt at opgive bodyerne.
Vi har lige bestilt disse som er på tilbud nu:
http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=23195
De fås både som kortærmede og langærmede og hvis du køber 10 langærmede og 10 kortærmede så får du det for 300 kr inkl. fragt. De fås i 104
På samme side kan du finde flere andre som også går op til 104 og ligeledes i rigtig gode mærker. Det er virkelig en super side hvis man gerne vil spare penge og have gode mærker. Den er bare lidt uoverskuelig så man skal være lidt tålmodig.
Manden hævder at han har set bodyer i 108, men han kan ikke huske hvor og jeg leder stadig 
Anmeld