Hvad str. Går bodyer til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Mother-love

Trolde_mor skriver:

http://www.casara.dk/shop/bodystockings-piger-31cl.html

Måtte skrive linket ind i stedet, kunne heller ikke få lov til at sætte det ind ved en pb.

Men her er i hvert fald nogle bodyer i den str. du søger

Og her er et link til kids-world også

http://www.kids-world.dk/index.php?cPath=209&mode=process_filter&osCsid=3e8d97469675cf7a45c135face117bcc

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

malo

michelledam skriver:

Hej piger.
Så lige en anden tråd hvor der blev skrevet at hun ville gå over til 2- delt undertøj når hendes søn blev 2.

Men så kom jeg til at tænke på. Hvor langt går bodyer egentlig op i str? Er det ikke kun til 98?
for isabella er kun 13 mdr og hun bruger str. 92 nu. Så der går jo ikke forfærdelig længe så kan hun ikke passe bodyer mere. Og så er vi jo tvunget til at bruge to delt undertøj. Hvilket jeg synes er lidt trist da hun ikke er ældre end hun er.

nogle steder kan man få str. 98

Anmeld

2. juli 2012

Tona

michelledam skriver:

Hej piger.
Så lige en anden tråd hvor der blev skrevet at hun ville gå over til 2- delt undertøj når hendes søn blev 2.

Men så kom jeg til at tænke på. Hvor langt går bodyer egentlig op i str? Er det ikke kun til 98?
for isabella er kun 13 mdr og hun bruger str. 92 nu. Så der går jo ikke forfærdelig længe så kan hun ikke passe bodyer mere. Og så er vi jo tvunget til at bruge to delt undertøj. Hvilket jeg synes er lidt trist da hun ikke er ældre end hun er.

Jeg har tænkt over det samme, da Amanda er halvanden og bruger str. 98 i body nu. Jeg syntes også at det er for tidligt at opgive bodyerne.

Vi har lige bestilt disse som er på tilbud nu:

http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=23195

De fås både som kortærmede og langærmede og hvis du køber 10 langærmede og 10 kortærmede så får du det for 300 kr inkl. fragt. De fås i 104

På samme side kan du finde flere andre som også går op til 104 og ligeledes i rigtig gode mærker. Det er virkelig en super side hvis man gerne vil spare penge og have gode mærker. Den er bare lidt uoverskuelig så man skal være lidt tålmodig.

Manden hævder at han har set bodyer i 108, men han kan ikke huske hvor og jeg leder stadig

Anmeld

2. juli 2012

LinLin

104 har de i Babysam, har ikke set den str andre steder....

Men det ville jeg også kun bruge hvis mit barn var meget stort af sin alder Vil sige at når de bliver 3 år må det være slut med body - og før hvis de har smidt bleen

Anmeld

2. juli 2012

Mother-love

Amandas-mor skriver:

Jeg har tænkt over det samme, da Amanda er halvanden og bruger str. 98 i body nu. Jeg syntes også at det er for tidligt at opgive bodyerne.

Vi har lige bestilt disse som er på tilbud nu:

http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=23195

De fås både som kortærmede og langærmede og hvis du køber 10 langærmede og 10 kortærmede så får du det for 300 kr inkl. fragt. De fås i 104

På samme side kan du finde flere andre som også går op til 104 og ligeledes i rigtig gode mærker. Det er virkelig en super side hvis man gerne vil spare penge og have gode mærker. Den er bare lidt uoverskuelig så man skal være lidt tålmodig.

Manden hævder at han har set bodyer i 108, men han kan ikke huske hvor og jeg leder stadig

Tak for dit svar.

Jeg køber helst ikke pippis bodyer for jeg synes de har en underlig facon når de bliver vasket. Harnemlig købt flere gange og synes bare ikke de er særlig gode.

Men ja jeg har fået lidt tip om nogle forskellige sider. Vi skal dog ikke bruge dem lige nu da hun kun er i 92 nu. Men tak for dit råd

Anmeld

2. juli 2012

Mother-love

DAs mor skriver:

Men det ville jeg også kun bruge hvis mit barn var meget stort af sin alder Vil sige at når de bliver 3 år må det være slut med body - og før hvis de har smidt bleen

Ja det er pippi bodyer og dem synes jeg ikke om da de får en underlig facon når de bliver vasket. Men nu ser jeg tiden an. Hun er en lang pige. Men hvis det bliver til athun skal i to delt før hun smider bleen så er der jo ikke noget at gøre ved det. Det er jo ikke jordens undergang heheheh

Anmeld

2. juli 2012

Tona

DAs mor skriver:

Hi hi...min datter er halvanden og bruger str. 98 knebent nu og vi har lige bestilt i 104, men hun er så også stor af sin alder  

Anmeld

2. juli 2012

Tona

michelledam skriver:

Tak for dit svar.

Jeg køber helst ikke pippis bodyer for jeg synes de har en underlig facon når de bliver vasket. Harnemlig købt flere gange og synes bare ikke de er særlig gode.

Men ja jeg har fået lidt tip om nogle forskellige sider. Vi skal dog ikke bruge dem lige nu da hun kun er i 92 nu. Men tak for dit råd

Nå okay, jeg har lige bestilt dem, så jeg håber da ikke at jeg bliver skuffet. Har nemlig aldrig prøvet pippi bodyer før

Men de har også andre mærker end pippi i 98 og 104 

Anmeld

2. juli 2012

Kofoed.

chael skriver:

Jeg har kun set op til str. 98.

Men ville helt ærligt også mene, at det der også er på tide de kommer ud af baby kostumet

Ved godt det er smart de ikke skiller, men de er forhåbentlig ordentlig klædt på.

Det er så bare min mening

*C

Kan kun give dig ret, men har bare det lille problem. Anastasia er ved stille og roligt at skifte til 86, hun er kun 9½ måned, så 98 kommer hun jo tidligt i, hvis hun ikke snart slappe af med at vokse.. Og så 1½ år er lig tidligt nok til to delt, hvis barnet altså ikke kan gå

Anmeld

2. juli 2012

chael

Kofoed. skriver:

Kan kun give dig ret, men har bare det lille problem. Anastasia er ved stille og roligt at skifte til 86, hun er kun 9½ måned, så 98 kommer hun jo tidligt i, hvis hun ikke snart slappe af med at vokse.. Og så 1½ år er lig tidligt nok til to delt, hvis barnet altså ikke kan gå

Mon ikke det stilner lidt af?

Min mindste er 9 mdr og bruger 80 nu. Men han vokser dog ikke lige så hurtigt nu, som han har gjort hidtil det er stilnet lidt af.

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.