Hvornår skal vi tage bussen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tauf skriver:

Jeg syntes ikke i skal komme for sent .
Hvis ikke i kan finde legeplads. Så gå rundt og kig på blomster huse og biler:-):-) Ved ikke hvor store dine børn er men der skal ikke så meget til at underholde små børn..
Min søn er 1 år. Og vi kigger på mange ting når vi går tur. Og så synger vi meget på vores gå ture:-):-)

Den lille er 4 mdr og den store er 2 år, så de er ret nemme at underholde - især hvis Adam spiser hjemmefra, så han ikke bliver sulten, når vi står af bussen.

Det var faktisk en god ide at gå rundt og udforske miljøet. Min datter kan kigge på sten, blomster og insekter i evigheder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tauf skriver:

Jeg syntes ikke i skal komme for sent .
Hvis ikke i kan finde legeplads. Så gå rundt og kig på blomster huse og biler:-):-) Ved ikke hvor store dine børn er men der skal ikke så meget til at underholde små børn..
Min søn er 1 år. Og vi kigger på mange ting når vi går tur. Og så synger vi meget på vores gå ture:-):-)

Den lille er 4 mdr og den store er 2 år, så de er ret nemme at underholde - især hvis Adam spiser hjemmefra, så han ikke bliver sulten, når vi står af bussen.

Det var faktisk en god ide at gå rundt og udforske miljøet. Min datter kan kigge på sten, blomster og insekter i evigheder.

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Kay skriver:

kan kun forestille mig for slemt det bliver

En af glæderne ved at være småbørns forælder

Anmeld

30. juni 2012

Kay

PT skriver:

En af glæderne ved at være småbørns forælder

ja lad os bare kalde det en glæde

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Kay skriver:

ja lad os bare kalde det en glæde

Det hjælper at være positiv (og sarkastisk)

Anmeld

30. juni 2012

Kay

PT skriver:

Det hjælper at være positiv (og sarkastisk)

hihi kan jeg godt forestille mig...

Anmeld

30. juni 2012

tarkoflen

PT skriver:

Jeg kender ikke området så godt, så jeg ved ikke, om der er. Hvis der var, ville det være super, så min datter også kunne få brændt til energi af, inden vi skal ind og sidde ved bordet.

Jeg synes også, en time er meget at komme for sent

Kan du så ikke spørge dem l skal på besøg hos, om der er gode legepladser i området? Eller måske spørge om der er nogle herinde der kender nogle i området, hvis du ikke vil spørge dem l skal på besøg hos?

Anmeld

1. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
tarkoflen skriver:

Kan du så ikke spørge dem l skal på besøg hos, om der er gode legepladser i området? Eller måske spørge om der er nogle herinde der kender nogle i området, hvis du ikke vil spørge dem l skal på besøg hos?

Jeg tror, vi tager bussen tidligt, og så ser vi, om der er en legeplads.
Hvis der ikke er, så må vi gå rundt og kigge på insekter og blomster i en times tid, og så måske ankomme 15 min før tid

Anmeld

1. juli 2012

tarkoflen

PT skriver:

Jeg tror, vi tager bussen tidligt, og så ser vi, om der er en legeplads.
Hvis der ikke er, så må vi gå rundt og kigge på insekter og blomster i en times tid, og så måske ankomme 15 min før tid

God plan der er Vist ikke mange byer helt uden legeplads eller grønne områder

Anmeld

1. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
tarkoflen skriver:

God plan der er Vist ikke mange byer helt uden legeplads eller grønne områder

Nej, et eller andet burde vi kunne finde på.

tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.