Hvornår skal vi tage bussen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
30 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Vil I hjælpe mig med et lille dilemma?
vi skal fest med min niece i morgen og skal være der kl. 11.

Busserne kører kun hver anden time, så spørgsmålet er, om vi skal tage bussen, så vi er der ca kl 10 og så slå en time ihjel i et område uden en cafe (mine to børn og jeg)
Eller om vi skal tage bussen, så vi er der ca kl. 12 og altså komme en time for sent.

hvad ville du gøre?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

MyLove E

Ringe og spørge om i måtte komme noget før da det passer med bedst med bussen:-):-)

Anmeld

30. juni 2012

jydeinden

Tauf skriver:

Ringe og spørge om i måtte komme noget før da det passer med bedst med bussen:-):-)

Anmeld

30. juni 2012

Kay

puhhh jeg ville nok ringe og høre om vi kunne komme en times tid for tidligt da det passer sådan med bussen

Anmeld

30. juni 2012

MyLove E

Kay skriver:

puhhh jeg ville nok ringe og høre om vi kunne komme en times tid for tidligt da det passer sådan med bussen

Helt klar enig

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tauf skriver:

Jeg kender min bror og svigerinde godt nok til at vide, at vi ikke vil være så velkomne en time inden, da de ikke vil være hverken halvt eller helt klar, og at jeg så kommer med to små børn vil ikke hjælpe på situationen.

Men ellers ville jeg helt sikkert have gjort det

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Kay skriver:

Desværre er det ikke muligt at komme en time før, da de vil stresse rundt op til festen starter, og jeg ønsker ikke at påføre dem yderligere stress.
Men ellers tak

Anmeld

30. juni 2012

MyLove E

PT skriver:

Jeg kender min bror og svigerinde godt nok til at vide, at vi ikke vil være så velkomne en time inden, da de ikke vil være hverken halvt eller helt klar, og at jeg så kommer med to små børn vil ikke hjælpe på situationen.

Men ellers ville jeg helt sikkert have gjort det

kan du så ikke hjælpe dem.. :-):-)

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
jydeinden skriver:

Desværre er det ikke en mulighed, ellers havde jeg også gjort det

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Tauf skriver:

kan du så ikke hjælpe dem.. :-):-)

Det ville jeg meget gerne, men jeg er helt sikker på, at de ville føle sig ekstra pressede, hvis vi var der - især hvis de mangler at komme i bad eller lignende, hvilket nemt kunne tænkes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.