Hvornår skal vi tage bussen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

Kay

PT skriver:

Desværre er det ikke muligt at komme en time før, da de vil stresse rundt op til festen starter, og jeg ønsker ikke at påføre dem yderligere stress.
Men ellers tak

hmmm ingen legeplads eller noget i nærheden??

jeg hader selv at komme forsent... virkelig HADER så jeg havde nok ringet og hørt dem hvad de havde det bedst med... om de helst vil ha jeg før tid eller for sent...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

tarkoflen

Er der ikke en legeplads i området, som l kan hygge på indtil kl. 11?

Jeg ville ikke komme en time for sent, hvis det var mig

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kay skriver:

hmmm ingen legeplads eller noget i nærheden??

jeg hader selv at komme forsent... virkelig HADER så jeg havde nok ringet og hørt dem hvad de havde det bedst med... om de helst vil ha jeg før tid eller for sent...

Jeg bryder mig heller ikke om at komme for sent, men efter jeg har fået børn, kommer jeg sjældent til tiden

Kunne godt ske det var bedst at ringe og spørge dem i morgen tidlig (typisk mig først at tjekke køreplanen aftenen inden, vi skal afsted )

Anmeld

30. juni 2012

Kay

PT skriver:

Jeg bryder mig heller ikke om at komme for sent, men efter jeg har fået børn, kommer jeg sjældent til tiden

Kunne godt ske det var bedst at ringe og spørge dem i morgen tidlig (typisk mig først at tjekke køreplanen aftenen inden, vi skal afsted )

hihi kender det godt

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
tarkoflen skriver:

Er der ikke en legeplads i området, som l kan hygge på indtil kl. 11?

Jeg ville ikke komme en time for sent, hvis det var mig

Jeg kender ikke området så godt, så jeg ved ikke, om der er. Hvis der var, ville det være super, så min datter også kunne få brændt til energi af, inden vi skal ind og sidde ved bordet.

Jeg synes også, en time er meget at komme for sent

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Kay skriver:

hihi kender det godt

Og det bliver meget værre, når først din den lille kommer ud

Anmeld

30. juni 2012

Kay

PT skriver:

Og det bliver meget værre, når først din den lille kommer ud

ja... har hørt om det... jeg tager altid afsted i god tid... men det er nok også næmere fordi vi har bil  men ja... sådan en lille en tager ekstra tid... og skal ha mad når hun skal og så må vi andre vente...

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Kay skriver:

ja... har hørt om det... jeg tager altid afsted i god tid... men det er nok også næmere fordi vi har bil  men ja... sådan en lille en tager ekstra tid... og skal ha mad når hun skal og så må vi andre vente...

Jep, de små er ret ligeglade med, at man har en aftale.

Jeg har to børn ( 2år og 4 mdr), og nogle gange skal jeg give mad og skifte tre bleer, inden jeg kommer ud af døren. Kan du forestille dig, hvor meget for sent, jeg nogle gange kommer

Anmeld

30. juni 2012

MyLove E

Jeg syntes ikke i skal komme for sent .
Hvis ikke i kan finde legeplads. Så gå rundt og kig på blomster huse og biler:-):-) Ved ikke hvor store dine børn er men der skal ikke så meget til at underholde små børn..
Min søn er 1 år. Og vi kigger på mange ting når vi går tur. Og så synger vi meget på vores gå ture:-):-)

Anmeld

30. juni 2012

Kay

PT skriver:

Jep, de små er ret ligeglade med, at man har en aftale.

Jeg har to børn ( 2år og 4 mdr), og nogle gange skal jeg give mad og skifte tre bleer, inden jeg kommer ud af døren. Kan du forestille dig, hvor meget for sent, jeg nogle gange kommer

kan kun forestille mig for slemt det bliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.