Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yurie skriver: ja Italien. .VARME Helvedet
ja Italien. .VARME Helvedet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Lyder da dejligt Jeg har selv boet i Grækenland, så jeg kender godt de sydlige somre
Lyder da dejligt Jeg har selv boet i Grækenland, så jeg kender godt de sydlige somre
det er alt for varmt. jeg er varm blodig, og kan bare til tider ikke være ude.
Yurie skriver: det er alt for varmt. jeg er varm blodig, og kan bare til tider ikke være ude.
PT skriver: Jeg syntes, jeg blev vant til det i løbet af ganske kort tid - men jeg har så heller ikke de store problemer med varme. Hvor længe har du boet der? og hvor bor du, hvis jeg må spørge?
Jeg syntes, jeg blev vant til det i løbet af ganske kort tid - men jeg har så heller ikke de store problemer med varme. Hvor længe har du boet der? og hvor bor du, hvis jeg må spørge?
siden januar lidt udenfor Siena toscana
jeg kunne gå i t-shirt om aftenen når de andre var nødtil at have trøje på, og de har boet her meget længere tid end mig. Men ellers nyder jeg det, når vi bader i børnebasinet i haven
Krimier:
The Wire( fantastiske serie om kriminalitet i Baltimore)
The Shield( Fremragende serie om korrupte strissere i LA)
Komedier:
It`s always sunny in Philadelphia
Arrested Development
Hvis ikke du har set Desperate Housewives endnu, så gør det! .. jeg er helt bidt, kommet til sæson 4 som jeg går og venter på blir sendt til mig
arrested development
it´s always sunny in philadelphia
PT skriver: Der er helt sikkert rigtig mange serier, men nogle gange er det bare rart at få lidt inspiration Jeg er mest til krimi/politi serier, men også komedier, hvis de ikke er platte.
Der er helt sikkert rigtig mange serier, men nogle gange er det bare rart at få lidt inspiration Jeg er mest til krimi/politi serier, men også komedier, hvis de ikke er platte.
PT skriver: Jeg har en dvd afspiller, som min datter ser tv via.Men jeg har ingen kanaler, nej.Jeg blev så træt af tdc, at jeg ringede ind og sagde det op, og jeg brugte det alligevel ikke så meget, så ingen grund til at betale mange 100 kr for det hver måned.
Jeg har en dvd afspiller, som min datter ser tv via.Men jeg har ingen kanaler, nej.Jeg blev så træt af tdc, at jeg ringede ind og sagde det op, og jeg brugte det alligevel ikke så meget, så ingen grund til at betale mange 100 kr for det hver måned.
Ok Vi ser nu heller ikke meget her, men et par faste TV-aftaler med serier har jeg da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128