tv serier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Yurie skriver:

castle

hawaii 5-0

roizzoli and isles

Rizzoli and Isles er den baseret på hende krimiforfatterens bøger? (kan ikke huske navnet)
Hendes bøger handler nemlig om en betjent, der hedder Rizzoli og en coroner (kan ikke huske det danske ord), der hedder Isles?
Hvis det er, vil jeg da helt sikkert se den, jeg kan nemlig godt lide bøgerne

De andre har jeg vist ikke hørt om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Chili skriver:

Greys hvide verden og private practice optager mit liv lige nu  

Jeg har aldrig set nogen af dem, men kunne godt ske, jeg skulle give dem en chance, tak

Anmeld

30. juni 2012

Clisolka

PT skriver:

God aften

Jeg mangler inspiration til nogle nye serier, jeg kan følge med i om aftenen (ser dem på nettet, så de behøver ikke at blive vist på dansk tv).

Hvilke serier ser I?

På forhånd tak

Uha jeg er jo en halv serienarkoman 

Hvilke genre er du til? Når du ser dem på nettet, så er der jo mange muligheder 

Anmeld

30. juni 2012

Chili

PT skriver:

Jeg har aldrig set nogen af dem, men kunne godt ske, jeg skulle give dem en chance, tak

Det er i hvert fald favorit !

Hvis jeg var dig ville jeg se greys hvide verden, da pravite practice springer lidt ud af den serie  Bare for at få mest historie og sådan noget med  

Held og lykke med det

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Babymor2010 skriver:

Uha jeg er jo en halv serienarkoman 

Hvilke genre er du til? Når du ser dem på nettet, så er der jo mange muligheder 

Der er helt sikkert rigtig mange serier, men nogle gange er det bare rart at få lidt inspiration

Jeg er mest til krimi/politi serier, men også komedier, hvis de ikke er platte.

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Chili skriver:

Det er i hvert fald favorit !

Hvis jeg var dig ville jeg se greys hvide verden, da pravite practice springer lidt ud af den serie  Bare for at få mest historie og sådan noget med  

Held og lykke med det

Jeg har hørt om dem, jeg har bare aldrig set dem

Tak

Anmeld

30. juni 2012

TNBC

PT skriver:

Rizzoli and Isles er den baseret på hende krimiforfatterens bøger? (kan ikke huske navnet)
Hendes bøger handler nemlig om en betjent, der hedder Rizzoli og en coroner (kan ikke huske det danske ord), der hedder Isles?
Hvis det er, vil jeg da helt sikkert se den, jeg kan nemlig godt lide bøgerne

De andre har jeg vist ikke hørt om

ja det er den. 3sæson kører lige nu i USA

Castle- After a serial killer imitates the plots of his novels, successful mystery novelist  Richard  "Rick" Castle gets permission from the Mayor of New York City to tag along with an NYPD homicide investigation team for research purposes.

hawaii 5-0 (remake fra fra 70, mener jeg) om 4betjente der danner 5-0 og bekæmper kriminalitet på Hawaii

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Yurie skriver:

ja det er den. 3sæson kører lige nu i USA

Castle- After a serial killer imitates the plots of his novels, successful mystery novelist  Richard  "Rick" Castle gets permission from the Mayor of New York City to tag along with an NYPD homicide investigation team for research purposes.

hawaii 5-0 (remake fra fra 70, mener jeg) om 4betjente der danner 5-0 og bekæmper kriminalitet på Hawaii

Tusinde tak - de to første serier skal jeg da helt sikkert i gang med

Den om Hawaii må jeg også lige tjekke ud

Anmeld

30. juni 2012

Clisolka

PT skriver:

Der er helt sikkert rigtig mange serier, men nogle gange er det bare rart at få lidt inspiration

Jeg er mest til krimi/politi serier, men også komedier, hvis de ikke er platte.

Inspiration er altid godt at få 

Hvad med CSI, Criminal Minds, Alcatraz, Lost, Fringe, Numbers?

Anmeld

30. juni 2012

TNBC

PT skriver:

Tusinde tak - de to første serier skal jeg da helt sikkert i gang med

Den om Hawaii må jeg også lige tjekke ud

selv tak.. 

Jeg ser mange flere. Jeg er SUPER serienarkoman

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.