tv serier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Babymor2010 skriver:

Inspiration er altid godt at få 

Hvad med CSI, Criminal Minds, Alcatraz, Lost, Fringe, Numbers?

Criminal minds er jeg helt up to date med.

Lost har jeg også set.

Numbers og de forskellige CSI kørte jeg træt i - det blev for meget af det samme

Fringe var ikke min kop the, men Alcatraz kender jeg ikke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Clisolka

PT skriver:

Criminal minds er jeg helt up to date med.

Lost har jeg også set.

Numbers og de forskellige CSI kørte jeg træt i - det blev for meget af det samme

Fringe var ikke min kop the, men Alcatraz kender jeg ikke??

Alcatraz er en serie hvor de "fanger" fangerne der var fængslet - en efter en kommer de tilbage til nutiden. Der er sket et eller andet, så fangerne forsvandt på mystisk vis, men offentligheden ved ikke besked  Det er skaberen af Fringe og Lost der står bag serien 

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Yurie skriver:

selv tak.. 

Jeg ser mange flere. Jeg er SUPER serienarkoman

Jeg ser også mange - men "problemet" er, at de fleste holder sommerferie pt

Du må sige til, hvis du mangler inspiration

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Babymor2010 skriver:

Alcatraz er en serie hvor de "fanger" fangerne der var fængslet - en efter en kommer de tilbage til nutiden. Der er sket et eller andet, så fangerne forsvandt på mystisk vis, men offentligheden ved ikke besked  Det er skaberen af Fringe og Lost der står bag serien 

Jeg er ikke så vild med sci-fi, så jeg tror ikke, den vil fange mig. Men ellers tak

Anmeld

30. juni 2012

Clisolka

PT skriver:

Jeg er ikke så vild med sci-fi, så jeg tror ikke, den vil fange mig. Men ellers tak

Var så lidt 

Anmeld

30. juni 2012

TNBC

PT skriver:

Jeg ser også mange - men "problemet" er, at de fleste holder sommerferie pt

Du må sige til, hvis du mangler inspiration

ja det er irriterende..

derfor at jeg er glad for at rizzoli and isles kører over sommeren.. og så at de er begyndt at sende rejseholdet og huset på christianshavn, som jeg så ser på nettet(har ik andre muligheder)

Tak... 

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Yurie skriver:

ja det er irriterende..

derfor at jeg er glad for at rizzoli and isles kører over sommeren.. og så at de er begyndt at sende rejseholdet og huset på christianshavn, som jeg så ser på nettet(har ik andre muligheder)

Tak... 

Der er heldigvis et par sommerserier, men ikke flere end at man kan nå at se alle de nye afsnit på en aften - og så er der ikke noget til resten af ugen.

Jeg har ingen tv, så jeg ser også kun på nettet

Anmeld

1. juli 2012

TNBC

PT skriver:

Der er heldigvis et par sommerserier, men ikke flere end at man kan nå at se alle de nye afsnit på en aften - og så er der ikke noget til resten af ugen.

Jeg har ingen tv, så jeg ser også kun på nettet

Jeg er i Udlandet

Anmeld

1. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Yurie skriver:

Jeg er i Udlandet

Ja, det har jeg læst tidligere.
I Italien eller hvor var det?

Anmeld

1. juli 2012

TNBC

PT skriver:

Ja, det har jeg læst tidligere.
I Italien eller hvor var det?

ja Italien. .VARME Helvedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.