jeg er Så stolt af min far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

jydeinden

Annana89 skriver:

Jeg sys det er en selvfølge! Men nej der er mange der vidst ikke har det på samme måde!

Har selv prøvet at komme ud til vores næsten nye bil og så var der kommet en kææmpe rids på siden af den! Det er bare for sørgeligt folk ikke bare tager ansvaret!

det er sååå bittert når sådan noget sker for man står jo bare og bander det væk, og tænker " gad vide hvad regningen ender på denne gang"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

jydeinden

Wimmie skriver:

Vores løb op i over 20.000 kr - men heldigvis dækkede forsikringen - dog havde vi en selvrisiko på 7.000 

mhm i min fars tilfælde, ville selvrisikoen næsten overstige det som selv skaden kostede ham, så han valgte at lade være.. men det er fandme sur røv når man selv kører pænt, og gør det man nu skal som billist, at andre så vælger at køre, bakke, og te sig i trafikken som de nu vil

Anmeld

29. juni 2012

Wimmie

jydeinden skriver:

mhm i min fars tilfælde, ville selvrisikoen næsten overstige det som selv skaden kostede ham, så han valgte at lade være.. men det er fandme sur røv når man selv kører pænt, og gør det man nu skal som billist, at andre så vælger at køre, bakke, og te sig i trafikken som de nu vil

Ja, det er virkelig noget svineri 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.