jeg er Så stolt af min far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

jydeinden

ja idag var vi på stor indkøb, hvor min far altid ligger bil til ( det er bøvlet at tage i bilka for os uden, især fordi det er begrænset hvad jeg kan løfte)

nå men vi skal så en tur på apoteket. og imens min kæreste og jeg er inde, sidder min far og venter i hans bil, da han ser en anden bil som formenligt forsøger at parkerer sin store bil ilmellem en anden bil og en stolpe, vedkommende tager så det meste af siden på den anden bil, da personen åbenbart ikke er særligt god til at bedømme afstand. Og da det efter min fars udsagn ikke kan undgåes at både ses og mærkes at man har påkørt den anden bil, ja så vælger vedkommende uden tøven at stikke af. Hvad vedkommende bare ikke ved er at min far har skrevet hans nummerplade ned og vedlagt et papir til ejeren af den nu to farvet bil, om at han skal ringe til ham, så han kan få nummeret på nummerpladen.

Ejeren af den skadet bil blev rigtigt glad og takkede min far mange gange for hjælpen.

Og jeg sidder bare og tænker at jeg har verdens sejeste far, og at vedkommende som stak af er en båtnakke.

ville bare dele det med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Janni.

Det er så dejligt med mennesker af din fars natur. 

Anmeld

29. juni 2012

M&N

jydeinden skriver:

ja idag var vi på stor indkøb, hvor min far altid ligger bil til ( det er bøvlet at tage i bilka for os uden, især fordi det er begrænset hvad jeg kan løfte)

nå men vi skal så en tur på apoteket. og imens min kæreste og jeg er inde, sidder min far og venter i hans bil, da han ser en anden bil som formenligt forsøger at parkerer sin store bil ilmellem en anden bil og en stolpe, vedkommende tager så det meste af siden på den anden bil, da personen åbenbart ikke er særligt god til at bedømme afstand. Og da det efter min fars udsagn ikke kan undgåes at både ses og mærkes at man har påkørt den anden bil, ja så vælger vedkommende uden tøven at stikke af. Hvad vedkommende bare ikke ved er at min far har skrevet hans nummerplade ned og vedlagt et papir til ejeren af den nu to farvet bil, om at han skal ringe til ham, så han kan få nummeret på nummerpladen.

Ejeren af den skadet bil blev rigtigt glad og takkede min far mange gange for hjælpen.

Og jeg sidder bare og tænker at jeg har verdens sejeste far, og at vedkommende som stak af er en båtnakke.

ville bare dele det med jer

Sejt gået af din far. Gid der var flere som ham ude på parkeringspladserne og andre steder hvor folk simpelthen bare stikker af hvis de har påkørt en andens bil. Hatten af for ham. 

God weekend.

Anmeld

29. juni 2012

Maise86

HVor er det dejligt med mennesker med et stort hjerte, som tænker på andre!

Ham kan jeg godt forstå du er stolt af!

Anmeld

29. juni 2012

jydeinden

Janni. skriver:

Det er så dejligt med mennesker af din fars natur. 

ja det er sgu sejt at han kunne tænke så hurtigt, men det lød også på min far som om at den påkørte bil nærmest hoppede til siden da den blev påkørt. og vedkommende stak uden videre af men det er jo også billigst

Anmeld

29. juni 2012

jydeinden

Maise86 skriver:

HVor er det dejligt med mennesker med et stort hjerte, som tænker på andre!

Ham kan jeg godt forstå du er stolt af!

hehe takk, men ja han tænker altid på andre, men det kommer sig af at han selv har oplevet at stå med en stor sur regning efter fjolser havde påkørt hans gamle bil.

Anmeld

29. juni 2012

jydeinden

BabyWish2012 <3 skriver:

Sejt gået af din far. Gid der var flere som ham ude på parkeringspladserne og andre steder hvor folk simpelthen bare stikker af hvis de har påkørt en andens bil. Hatten af for ham. 

God weekend.

takker

og ja det er ret sejt gjort, for kan ikke forstille mig at bilen har holdt stille på noget tidspunkt.

Anmeld

29. juni 2012

Annana89

Sejt gået af din far! Men virkelig trist at der findes så mange  der bare stikker af

For lidt over en uge siden kom mig og min mand til at bakke meget lidt ind i en parkeret volvo(splinter ny). Deres bil fik en virkelig lille skramme og vores egen fik en kæmpe bule i kofangeren! Men ikke desto mindre så må man tage sit ansvar så vi blev selvf. og ventede på bilens ejere så vi kunne forælle dem den kedelige hendelse og at vi selvf. nok skulle melde skaden dagen efter. Og så udvekslede vi mobil nr. og reg. nr.

De mennekser der ejede bilen kom fra KBH og var nærmest målløse over at vi var blevet så vi kunne snakke med dem og var enormt glade og meget søde!

Min samvittighed kunne virkelig aldrig holde til bare og køre for hvor træls ville man ikke lige selv blive hvis dett var ens egen bil og folk bare var kørt!

Anmeld

29. juni 2012

Janni.

jydeinden skriver:

ja det er sgu sejt at han kunne tænke så hurtigt, men det lød også på min far som om at den påkørte bil nærmest hoppede til siden da den blev påkørt. og vedkommende stak uden videre af men det er jo også billigst

Jeg har aldrig forstået disse mennesker som stikker af fra uheld uanset omfanget.  

Oplevede noget lignende for cirka 1 år siden ved en føtex i Vejle. En kvinde kom og parkede ved siden af en anden bil, smækkede døren op i den anden bil med sådan en fart at vi kunne høre det. Vi stod ved modsatte p bås og var ved at fylde varer i bilen. Vi fik snuppet nr og et billede af bilisten, som valgte at køre fra stedet og parkere et andet sted på p pladsen.  

Ejeren af den skadede bil kom inden vi nåede at skrive en seddel, så vi fortalte hvad vi havde set, billede af bilen der havde lavet skaden, og viste hende hen til den bil som havde forvoldt skaden. Kvinden kunne ikke rende fra det, skaden var tydelig på hendes bil også. 

Anmeld

29. juni 2012

jydeinden

Annana89 skriver:

Sejt gået af din far! Men virkelig trist at der findes så mange  der bare stikker af

For lidt over en uge siden kom mig og min mand til at bakke meget lidt ind i en parkeret volvo(splinter ny). Deres bil fik en virkelig lille skramme og vores egen fik en kæmpe bule i kofangeren! Men ikke desto mindre så må man tage sit ansvar så vi blev selvf. og ventede på bilens ejere så vi kunne forælle dem den kedelige hendelse og at vi selvf. nok skulle melde skaden dagen efter. Og så udvekslede vi mobil nr. og reg. nr.

De mennekser der ejede bilen kom fra KBH og var nærmest målløse over at vi var blevet så vi kunne snakke med dem og var enormt glade og meget søde!

Min samvittighed kunne virkelig aldrig holde til bare og køre for hvor træls ville man ikke lige selv blive hvis dett var ens egen bil og folk bare var kørt!

respekt for at i valgte at blive. for ja det burde man gøre, men det er der desværre mange som ikke gør .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.