ja idag var vi på stor indkøb, hvor min far altid ligger bil til ( det er bøvlet at tage i bilka for os uden, især fordi det er begrænset hvad jeg kan løfte)
nå men vi skal så en tur på apoteket. og imens min kæreste og jeg er inde, sidder min far og venter i hans bil, da han ser en anden bil som formenligt forsøger at parkerer sin store bil ilmellem en anden bil og en stolpe, vedkommende tager så det meste af siden på den anden bil, da personen åbenbart ikke er særligt god til at bedømme afstand. Og da det efter min fars udsagn ikke kan undgåes at både ses og mærkes at man har påkørt den anden bil, ja så vælger vedkommende uden tøven at stikke af. Hvad vedkommende bare ikke ved er at min far har skrevet hans nummerplade ned og vedlagt et papir til ejeren af den nu to farvet bil, om at han skal ringe til ham, så han kan få nummeret på nummerpladen.
Ejeren af den skadet bil blev rigtigt glad og takkede min far mange gange for hjælpen.
Og jeg sidder bare og tænker at jeg har verdens sejeste far, og at vedkommende som stak af er en båtnakke.
ville bare dele det med jer
Anmeld