jeg er Så stolt af min far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

Zafir

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Annana89

jydeinden skriver:

respekt for at i valgte at blive. for ja det burde man gøre, men det er der desværre mange som ikke gør .

Jeg sys det er en selvfølge! Men nej der er mange der vidst ikke har det på samme måde!

Har selv prøvet at komme ud til vores næsten nye bil og så var der kommet en kææmpe rids på siden af den! Det er bare for sørgeligt folk ikke bare tager ansvaret!

Anmeld

29. juni 2012

Frk.S

Det er så utroligt at folk har samvittighed til bare at stikke af fra sådan noget.

Men sejt gjort af din far. 

Anmeld

29. juni 2012

Frk. Himmelblå

jydeinden skriver:

ja idag var vi på stor indkøb, hvor min far altid ligger bil til ( det er bøvlet at tage i bilka for os uden, især fordi det er begrænset hvad jeg kan løfte)

nå men vi skal så en tur på apoteket. og imens min kæreste og jeg er inde, sidder min far og venter i hans bil, da han ser en anden bil som formenligt forsøger at parkerer sin store bil ilmellem en anden bil og en stolpe, vedkommende tager så det meste af siden på den anden bil, da personen åbenbart ikke er særligt god til at bedømme afstand. Og da det efter min fars udsagn ikke kan undgåes at både ses og mærkes at man har påkørt den anden bil, ja så vælger vedkommende uden tøven at stikke af. Hvad vedkommende bare ikke ved er at min far har skrevet hans nummerplade ned og vedlagt et papir til ejeren af den nu to farvet bil, om at han skal ringe til ham, så han kan få nummeret på nummerpladen.

Ejeren af den skadet bil blev rigtigt glad og takkede min far mange gange for hjælpen.

Og jeg sidder bare og tænker at jeg har verdens sejeste far, og at vedkommende som stak af er en båtnakke.

ville bare dele det med jer

Seje, seje, farmand 

- Og sgu da også sejt, at han lige lægger tid og vogn til jeres tur i Bilka

Den mand må jo have tålmodighed som en engel.

- Det havde min far også. Godt, du forstår at sætte pris på ham.

Anmeld

29. juni 2012

Wimmie

jydeinden skriver:

ja idag var vi på stor indkøb, hvor min far altid ligger bil til ( det er bøvlet at tage i bilka for os uden, især fordi det er begrænset hvad jeg kan løfte)

nå men vi skal så en tur på apoteket. og imens min kæreste og jeg er inde, sidder min far og venter i hans bil, da han ser en anden bil som formenligt forsøger at parkerer sin store bil ilmellem en anden bil og en stolpe, vedkommende tager så det meste af siden på den anden bil, da personen åbenbart ikke er særligt god til at bedømme afstand. Og da det efter min fars udsagn ikke kan undgåes at både ses og mærkes at man har påkørt den anden bil, ja så vælger vedkommende uden tøven at stikke af. Hvad vedkommende bare ikke ved er at min far har skrevet hans nummerplade ned og vedlagt et papir til ejeren af den nu to farvet bil, om at han skal ringe til ham, så han kan få nummeret på nummerpladen.

Ejeren af den skadet bil blev rigtigt glad og takkede min far mange gange for hjælpen.

Og jeg sidder bare og tænker at jeg har verdens sejeste far, og at vedkommende som stak af er en båtnakke.

ville bare dele det med jer

til din far

Kunne godt have brugt ham da én eller anden idiot skrabede vores bil hen ad siden og kørte håndtaget af... og skred uden at efterlade en seddel. 

Det er bare så usselt!

Anmeld

29. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

sejt

Anmeld

29. juni 2012

jydeinden

Wimmie skriver:

til din far

Kunne godt have brugt ham da én eller anden idiot skrabede vores bil hen ad siden og kørte håndtaget af... og skred uden at efterlade en seddel. 

Det er bare så usselt!

det er meget usselt, og det er der mange der gør.. det min far selv oplevede var en der havde braget ind i hans bil den gang, og efterladt en KÆMPE bule ( det kostede "kun" min far 10.000) at få rettet ud, så døren rent faktisk kunne åbnes

Anmeld

29. juni 2012

jydeinden

Frk. Himmelblå skriver:

Seje, seje, farmand 

- Og sgu da også sejt, at han lige lægger tid og vogn til jeres tur i Bilka

Den mand må jo have tålmodighed som en engel.

- Det havde min far også. Godt, du forstår at sætte pris på ham.

han er min engel.. han ved vi ikke selv kan ( min kæreste har bøvl med sine ankler, og jeg har med ryggen)

så hver måned tager vi på stor indkøb, og han ligger bil til, og hygger sig vist med det

og ja blev da også rigtigt glad og stolt da jeg hørte at han havde brugt tid på at hjælpe denne person med at få dækket skaden, for havde han været ligeglad, ja så havde det jo heddet en omlarkering af den andens bil ( det var hele fordøren som minimum )

Anmeld

29. juni 2012

jydeinden

Frk.S skriver:

Det er så utroligt at folk har samvittighed til bare at stikke af fra sådan noget.

Men sejt gjort af din far. 

dét er der mange i århus og de større byer der bare gør, og jeg forstår ikke hvorfor

Anmeld

29. juni 2012

Wimmie

jydeinden skriver:

det er meget usselt, og det er der mange der gør.. det min far selv oplevede var en der havde braget ind i hans bil den gang, og efterladt en KÆMPE bule ( det kostede "kun" min far 10.000) at få rettet ud, så døren rent faktisk kunne åbnes

Vores løb op i over 20.000 kr - men heldigvis dækkede forsikringen - dog havde vi en selvrisiko på 7.000 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.