Måske også hun bliver sur ved brystet fordi hun vænner sig til flasken, hvor mælken kommer med det samme, i forhold til brystet hvor hun skal arbejde for det meget mere og hun så bliver utålmodig.
Og så stol på din krop kan, der er jo mælk, og det altså ganske normalt at det tager lidt tid inden mælken løber til, så det med at hun tabte sig er altså normalt.
Ikke alle har mælk der løber til i stride strømme og ikke alle lækker mælk hele tiden bare fordi de ammer, det der er vigtigt er at der er mælk, og at hun ellers er en glad pige, manglede hun mælk ville du have en baby der græd og græd og græd og var utilpas.
Jeg vil anbefale dig at kigge forbi ammenet.dk hvor der er en masse kvinder med styr på det at amme som har lavet en amme wiki som har svaret på næsten alt inden for amning.
Og så vil jeg også anbefale dig at amme hende så snart hun har lyst at amme, det gør hun er motiveret og har lyst til at amme, gør det i ro og mag, bliver hun urolig ta hende over skulderen og bøvs hende af og læg hende til igen, det rart for jer begge at fri amme, som man kalder dette, det gør hun føler du imødekommer hendes behov og du behøver ikke kigge efter uret.
Desuden producere du den mælk hun efterspørger, så jo mere mme du giver hende jo mindre mælk efterspørger hun din mælk og så producere du det mindre.
Håber det kunne bruges, hvis det virkelig er amning du ønsker at skulle fungere synes jeg du skal prøve at stole på din krop og lytte efter din datters signaler og ikke stresse over amning.
Flasken er nemmere at håndtere mentalt fordi man præcis ved hvor meget den lille har fået, men tro mig når jeg siger at kroppen sagtens kan gøre det den er bygget til.
Min konklusion må være at jeg synes du skal give det en chance