HJÆLP!! Ved ikke om min amning fungere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

HeidiW86

Månsson skriver:

Hvis hun ikke får mere mme end det så er det jo så fint det må jo betyde hun er mæt ellers/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> En go uge vil jeg sige, det tog 3 dage før mit mælk løb til og hun tabte sig en del, men kom hurtigt med igen/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Nu ved jeg ikke om du ammer efter uret eller når hun ber om det men jeg vil i hvert fald anbefale du ammer efter behov og ikke efter ur det er os nemmest og amme op på den måde.. Det er altså ikke nødvendigt at de bliver spændte og løber over, måske du bare er en af dem der har ligepræcic nok til din mus og ikke en dråbe mere og det er jo bare så fint så/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Du kan malke med hånden, el maskine eller manual maskine/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Hun får kun mme hvis hun bliver ked så tænker jo hun ellers møbler mæt, bliver bar så ked når hun ikke tager fat.
Imorgen er det en uge siden jeg fødte så troede jo det ville være løbet til, men hvis det så er det og jeg bare ikke har spændte bryster..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

L&V

HeidiW86 skriver:

Hun får kun mme hvis hun bliver ked så tænker jo hun ellers møbler mæt, bliver bar så ked når hun ikke tager fat.
Imorgen er det en uge siden jeg fødte så troede jo det ville være løbet til, men hvis det så er det og jeg bare ikke har spændte bryster..

Det er jeg os ret overbevist om eller ville du ha en skrigballon Tror du ikke det er hendes måde og vise at hun faktisk er mæt??

Du kan jo evt leje en brystpumpe på apoteket eller babysam også kan du jo se der er mælk og hvor meget

Anmeld

29. juni 2012

HeidiW86

Månsson skriver:

Det er jeg os ret overbevist om eller ville du ha en skrigballon/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Tror du ikke det er hendes måde og vise at hun faktisk er mæt??

Du kan jo evt leje en brystpumpe på apoteket eller babysam også kan du jo se der er mælk/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> og hvor meget

Men når hun slipper begynder hun at græde efterfølgende?? Også bliver jeg i tvivl fordi det hele er så nyt, men ret mærkeligt nu sidder jeg og skriver til dig og det er to timer siden sidste amning og nu drypper begge bryster..

Anmeld

29. juni 2012

L&V

HeidiW86 skriver:

Men når hun slipper begynder hun at græde efterfølgende?? Også bliver jeg i tvivl fordi det hele er så nyt, men ret mærkeligt nu sidder jeg og skriver til dig og det er to timer siden sidste amning og nu drypper begge bryster..

Det er ikke nemt, gi hende en pause og prøv igen 5 min efter Wiii der ka du bare se mam er der i dem

Anmeld

29. juni 2012

HeidiW86

Månsson skriver:

Det er ikke nemt, gi hende en pause og prøv igen 5 min efter/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Wiii der ka du bare se mam er der i dem/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Jaa må prøve måske jeg også bare skal stole mere på mig selv, ha jo også tildens til at tro at hun er sulten hver gang hun græder, hvor det kan være lige så rart at putte! Men skal de spise længe ved et bryst for at få den tykke mælk??

Anmeld

29. juni 2012

fairlady

Først vil jeg lige lykkeønske dig med din pige Så kom hun endelig

du kan malke ud med hånden eller med manuel pumpe, eller med elektrisk pumpe.

Det nemmeste er en elektrisk pumpe. Den kan du købe fra ny for 5-600 kr og op. Du kan også leje en i ønskebørn eller babysam.

Det kan godt vare lidt for lillepigen inden hun både kan håndtere bryst og sutteflaske, så vær tålmodig

Det lyder som om der er begyndt at komme gang i din mælkeproduktion, men brug da endelig en pumpe, så der kan komme endnu mere gang i den.

Tror altså ikke der er mange der ikke har lidt startproblemer med amningen, af den eller den anden slags, så lad dig ikke slå ud.

Pøj pøj

Anmeld

29. juni 2012

HeidiW86

fairlady skriver:

Først vil jeg lige lykkeønske dig med din pige/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" /> Så kom hun endelig/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />

du kan malke ud med hånden eller med manuel pumpe, eller med elektrisk pumpe.

Det nemmeste er en elektrisk pumpe. Den kan du købe fra ny for 5-600 kr og op. Du kan også leje en i ønskebørn eller babysam.

Det kan godt vare lidt for lillepigen inden hun både kan håndtere bryst og sutteflaske, så vær tålmodig/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Det lyder som om der er begyndt at komme gang i din mælkeproduktion, men brug da endelig en pumpe, så der kan komme endnu mere gang i den.

Tror altså ikke der er mange der ikke har lidt startproblemer med amningen, af den eller den anden slags, så lad dig ikke slå ud.

Pøj pøj

Mange tak! Nej de fleste har nok Start problemer vil jo bare det bedste for den lille fis!
Og amning var mit største ønske, selvom det gør lidt avs, men sys det er det hele værd!!!
Giver det lige en chance weekenden over også evt får fat i en pumpe mandag, du har nok ret det svært for hende at håndtere begge ting også defor jeg minimere flasken alt hvad d er muligt og var så mange for je havde spoleret det hele!

Anmeld

29. juni 2012

Tvebakken

Hejsa,
Jeg fik mit 3. Barn for halvanden måned siden. Jeg aller fuldt ud, og har gjort hele tiden.
Men mine bryster lækker slet ikke. Sover uden bh om natten og bruger ikke engang ammeindlæg. Så det at brysterne ikke lækker, er altså ikke nødvendigvis tegn på, du ikke har mælk.
Jeg havde lige et par dage 3-5 dage efter fødslen, hvor mine bryster var giga, ømme og jeg var desperat. Men nu her har jeg heller ikke brystspændinger.
Slap af, tro på dig selv, og kig på barnet. Trives hun? Hvis hun ikke har gulsot, så er det jo positivt, hvis hun er rolig og sover, det ville hun ikke, hvis hun var sulten.
Så mit råd må være, kig på din datter, slap af, og tro på dig selv!
Tillykke med din datter, og held og lykke.

Anmeld

29. juni 2012

L&V

HeidiW86 skriver:

Jaa må prøve måske jeg også bare skal stole mere på mig selv, ha jo også tildens til at tro at hun er sulten hver gang hun græder, hvor det kan være lige så rart at putte! Men skal de spise længe ved et bryst for at få den tykke mælk??

Sådan tror jeg alle har det i starten. jeg endte med at over fodre det lille mennesker ups. Man skal jo lige læge signaler osv at kende.. Jo man skal lade dem tømme brystet så at sige.. tror det er meget forskelligt hvor når det tykke mælk kommer

Anmeld

29. juni 2012

HeidiW86

Tvebakken skriver:

Hejsa,
Jeg fik mit 3. Barn for halvanden måned siden. Jeg aller fuldt ud, og har gjort hele tiden.
Men mine bryster lækker slet ikke. Sover uden bh om natten og bruger ikke engang ammeindlæg. Så det at brysterne ikke lækker, er altså ikke nødvendigvis tegn på, du ikke har mælk. /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />
Jeg havde lige et par dage 3-5 dage efter fødslen, hvor mine bryster var giga, ømme og jeg var desperat. Men nu her har jeg heller ikke brystspændinger.
Slap af, tro på dig selv, og kig på barnet. Trives hun? Hvis hun ikke har gulsot, så er det jo positivt, hvis hun er rolig og sover, det ville hun ikke, hvis hun var sulten.
Så mit råd må være, kig på din datter, slap af, og tro på dig selv!
Tillykke med din datter, og held og lykke. /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Tusind tak for dit søde svar!!
Nej du harre må hellere tro på mig selv, ingen gulsot og hn sover for det meste, dog nogen gange har hun lidt svært ved at falde hen men tænker hun jo også kun er 6 dage gammel!!
Men tusind tak jeg vil prøve at tage den med ro, har dog ret varme og ømme bryster Idag så de sys jeg er dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.