Jeg indrømmer det! er blevet helt vild med Rasmus Seebach :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

MorDk

Anonym skriver:

Tusind tak! Ja jeg kunne ikke være mere enig

Da jeg var gravid med min søn var jeg til koncert med ham... Åhhh alle de hormoner *S* Jeg kunne tude... da han sad ved klaveret og sang "Engel" ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Frk. Himmelblå

Værs'go Snapshot på 28 min fra DR om Rasmus Seebach

Og herunder dokumentaren om Tommy Seebach og hans optur/nedtur  - blandt andre medvirkende Rasmus.

Tommy Seebach

God fornøjelse!

Anmeld

29. juni 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Værs'go Snapshot på 28 min fra DR om Rasmus Seebach

Og herunder dokumentaren om Tommy Seebach og hans optur/nedtur  - blandt andre medvirkende Rasmus.

Tommy Seebach

God fornøjelse!

Årrrrh shit han er jo fantastisk!!!! TAAAK for linkene

Anmeld

29. juni 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Årrrrh shit han er jo fantastisk!!!! TAAAK for linkene

Selv tak 

Anmeld

29. juni 2012

AndreasMor84

haha skabs seebacker. FEDT ORD.

tjah jeg kender godt det der med at være fan af noget som andre har en skidt holdning til..

jeg var selv fan af kelly family i mange år da jeg var barn.. (lidt ala seebach i manges øjne) 

dog er jeg ikke bange for at indrømme det... 

tror bare man skal være ærlig over for sig selv. og syntes det er godt hvis det er noget man kan lide.. 

og så lære sig selv at skide på hvad andre syntes..

Jeg havde det på samme måde... var kæmpe Kelly fan i 90'erne og jeg var ofte "flov" over at fortælle det til andre fordi alle åbenbart synes de var en flok grimme hippier der burde blive klippet Men jeg stod ved det og blev ligeglad med folks reaktion

Anmeld

29. juni 2012

AndreasMor84

Jeg synes sgu også han er søøøøød og hans musik er så sigende og får mig til at tænke over nogle ting i livet

går ud fra du har fundet hans egen hjemmeside

Anmeld

29. juni 2012

Pige2009

Han er bare god

Anmeld

29. juni 2012

Isabella_mor

AndreasMor84 skriver:

Jeg havde det på samme måde... var kæmpe Kelly fan i 90'erne og jeg var ofte "flov" over at fortælle det til andre fordi alle åbenbart synes de var en flok grimme hippier der burde blive klippet Men jeg stod ved det og blev ligeglad med folks reaktion

Vi findes mange der elsker det der lange hår. Jeg gør det stadig, min kæreste er langhåret and i love it. Og jeg er så ligeglad med hvad andre syntes.  Det var nok pga kellyerne at jeg faldt for det lange hår. 

Anmeld

29. juni 2012

AndreasMor84

Isabella_mor skriver:

Vi findes mange der elsker det der lange hår. Jeg gør det stadig, min kæreste er langhåret and i love it. Og jeg er så ligeglad med hvad andre syntes.  Det var nok pga kellyerne at jeg faldt for det lange hår. 

Anmeld

29. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ha ha ja lidt underlig, men altså i starten synes jeg ikke om hans musik.. eller det vil sige at jeg hørte det aldrig rigtig.. vidste hvem han var osv men havde ikke hørt så meget af hans musik..
Min kæreste og mine venner synes ikke om ham..
Men altså jeg er bare blevet HELT vildt med ham og musikken..
Tør ikke indrømme det for min omgangskreds fordi de har den holdning de har.. men uhh jeg synes han er genial og høre hans musik altid når jeg er alene  
Nogle der har mødt ham eller ved hvor man kan læse/lære mere omkring ham??
Har trykket "synes godt om" på hans fanside på facebook.. men hvor kan jeg få mere??

Jeg så han sidste fredag oppe på fængslet i horsens

I LOOOOOOV Rasmus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.