Jeg indrømmer det! er blevet helt vild med Rasmus Seebach :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

Anonym trådstarter

Ha ha ja lidt underlig, men altså i starten synes jeg ikke om hans musik.. eller det vil sige at jeg hørte det aldrig rigtig.. vidste hvem han var osv men havde ikke hørt så meget af hans musik..
Min kæreste og mine venner synes ikke om ham..
Men altså jeg er bare blevet HELT vildt med ham og musikken..
Tør ikke indrømme det for min omgangskreds fordi de har den holdning de har.. men uhh jeg synes han er genial og høre hans musik altid når jeg er alene  
Nogle der har mødt ham eller ved hvor man kan læse/lære mere omkring ham??
Har trykket "synes godt om" på hans fanside på facebook.. men hvor kan jeg få mere??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ha ha ja lidt underlig, men altså i starten synes jeg ikke om hans musik.. eller det vil sige at jeg hørte det aldrig rigtig.. vidste hvem han var osv men havde ikke hørt så meget af hans musik..
Tør ikke indrømme det for min omgangskreds fordi de har den holdning de har.. men uhh jeg synes han er genial og høre hans musik altid når jeg er alene  
Har trykket "synes godt om" på hans fanside på facebook.. men hvor kan jeg få mere??

Hehehe, tillykke med det!

Gotta love, at man føler trang til at være anonym, fordi man er skabs-seebacher. 

Der findes et tv-program om ham, tror det blev vist på DR1, mon man kan finde det på deres web?

God fornøjelsen med jagten på endnu et "fix", - måske du bliver klar til at træde frem i lyset en dag og sige "Jeg er også Seebach-fan" hehe...

Anmeld

29. juni 2012

chael

Jeg synes det er SÅ plat!!!

Man skal da stå ved det man kan lide og går ind for.

Jeg er sgu ikke bleg for at sige jeg elsker hans musik. Og synes iøvrigt han er total nuser

Det er som om det er sejt at sige man hader ham, fordi hvad?? Kan da finde andre der laver langt dårligere og ringer musik end ham. Synes han er oprigtig og skriver gode tekster!

*C

Anmeld

29. juni 2012

Muhmi

Frk. Himmelblå skriver:

Hehehe, tillykke med det!

Gotta love, at man føler trang til at være anonym, fordi man er skabs-seebacher. 

Der findes et tv-program om ham, tror det blev vist på DR1, mon man kan finde det på deres web?

God fornøjelsen med jagten på endnu et "fix", - måske du bliver klar til at træde frem i lyset en dag og sige "Jeg er også Seebach-fan" hehe...

Anmeld

29. juni 2012

Isabella_mor

haha skabs seebacker. FEDT ORD.

tjah jeg kender godt det der med at være fan af noget som andre har en skidt holdning til..

jeg var selv fan af kelly family i mange år da jeg var barn.. (lidt ala seebach i manges øjne) 

dog er jeg ikke bange for at indrømme det... 

tror bare man skal være ærlig over for sig selv. og syntes det er godt hvis det er noget man kan lide.. 

og så lære sig selv at skide på hvad andre syntes..

Anmeld

29. juni 2012

mariesmavse92

Du har vel ikke rigtig indrømmet det, når du alligevel ikke tør stå frem med det (ikke anonym)

Anmeld

29. juni 2012

TNBC

Anonym skriver:

det er da ligemeget hvad de synes. det er jo ikke dem der skal lytte til det.

Jeg har altid godt kunne lide hans sange, men er ikke saadan mega fan.
En af hans sange passer super godt paa hvordan jeg har det.

vaer ligeglad med dem og nyd hans sange.

Anmeld

29. juni 2012

Anonym trådstarter

mariesmavse92 skriver:

Du har vel ikke rigtig indrømmet det, når du alligevel ikke tør stå frem med det (ikke anonym)

Jo jo har jeg.. har fortalt det til min kæreste, hans søskende osv  og alle har jo set jeg har trykket "synes godt om" på face..
Hvorfor jeg er anonym er fordi jeg synes det lidtpinlig en voksen kvinde som jeg er faldet pladask  og fordi jeg vil vide mere om hvor jeg kan få mere afvide om ham

Anmeld

29. juni 2012

MorDk

At du er anonym er da helt ok!!! Fred være med det!

Jeg sys også Rasmus er skøn og jeg er også vild med hans musik!!!!

Anmeld

29. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

At du er anonym er da helt ok!!! Fred være med det!

Jeg sys også Rasmus er skøn og jeg er også vild med hans musik!!!!

Tusind tak! Ja jeg kunne ikke være mere enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.