PUHA ubudnegæster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

LilleChelle

piap skriver:

PUHA jeg har brug for at komme af med noget luft...

jeg aflevere vores prinsesse i vuggestuen, vi går der ned (ligger ca 80 m fra hvor vi bor) det tager max 30 min.... imellem tiden har vi så ubudnegæster, og jeg overrasker dem da jeg sætter en nøgle i vores bagdør... og de er så væk da jeg kommer ind, jeg opdager det ved at vores terassedør står på åben fuck jeg er ved at være træt af sådan nogle idioter det er nu 2 gang på et år det sker, første gang var da vi hjemme... er sku ikke særlig tryg ved at bo her mere

Øv - det er bare slet ikke rart  

- Jeg blev også vækket af en indbrudstyv i April 2010, og jeg har siden da ikke været tryg når der er mørkt. Og tør ikke gå ned med hundene når der er mørkt, uden min kæreste er med. 

De ødelægger bare så meget i de folks liv, som de krænker på den måde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

piap

LilleChelle skriver:

Øv - det er bare slet ikke rart  

- Jeg blev også vækket af en indbrudstyv i April 2010, og jeg har siden da ikke været tryg når der er mørkt. Og tør ikke gå ned med hundene når der er mørkt, uden min kæreste er med. 

De ødelægger bare så meget i de folks liv, som de krænker på den måde. 

ja de ved sku ikke hvormaget de endelig ødelægger i folks liv.. skide være med de døde ting der er sku være med folks psyke

Anmeld

29. juni 2012

Kay

piap skriver:

ja de har taget den ene bærebar, vores spejlrefleks karamera. 2 iphone vi havde tilsalg det er lige det vi indtil vidre har overblik over.. ja så har de rodet en hel del

så har de godt nok været hurtige  hvor irriterende at der findes sådan nogle mennesker!!

Anmeld

29. juni 2012

LilleChelle

piap skriver:

ja de ved sku ikke hvormaget de endelig ødelægger i folks liv.. skide være med de døde ting der er sku være med folks psyke

Ja, Jeg boede i den pågældende lejlighed i 2 måneder derefter, og jeg var rædselsslagen dagen lang.. Det er bare slet ikke rart. 

De ødelægger så meget mere end de tror

Anmeld

29. juni 2012

-Sigrid-

Det lyder næsten som om de holder øje med jer og så er smuttet ind når I har været væk

Anmeld

29. juni 2012

piap

-Sigrid- skriver:

Det lyder næsten som om de holder øje med jer og så er smuttet ind når I har været væk

sjovt nok også det politiet sagde til os... det er den metode de bruge omkring huse sagde de.. ringer på ved forskellige huse og holder øje med om nogen er på vej væk fra deres hus

Anmeld

29. juni 2012

-Sigrid-

piap skriver:

sjovt nok også det politiet sagde til os... det er den metode de bruge omkring huse sagde de.. ringer på ved forskellige huse og holder øje med om nogen er på vej væk fra deres hus

Det er bare så fejt  

Min mor går over til sin nabo hver gang de er væk om aftenen for at tænde lyset, fordi der var indbrud der for 7 år siden og konen stadig er meget bange når hun kommer hjem 

Anmeld

29. juni 2012

Plysbjørnen

Jeg ville gå i gang med at gennemse låse etc og få installeret en alarm - når nu I ved at I bor i sådan et kvarter, så er det da næsten et must..
Har heldigvis ikke selv været ude for det..

Så enig....

Skift alle låse, så der også skal bruges nøgle på indersiden... Og så er det ellers bare en alarm... Helst gerne direkte forbindelse til et vagtselskab... evt. også et overvågningskamera...

Anmeld

29. juni 2012

Dustmuz

Aniteb skriver:

Så enig....

Skift alle låse, så der også skal bruges nøgle på indersiden... Og så er det ellers bare en alarm... Helst gerne direkte forbindelse til et vagtselskab... evt. også et overvågningskamera...

nu kan jeg se du foreslår video overvågning..

hvis man skal have dette skal man faktisk have et samtykke fra ALLE sine gæster til at måtte overvåge dem, i den tid de er i huset
(HVIS man skal følge gældene lovgivning som den er nu)

Denne lovgivning er dog ved at blive ændret, da mange private personer gerne vil have video overvågning i eget hjem, da det er meget præventivt, og det holder tyvene væk.

Det loven er ved at blive lavet om til, er at man som privat person gerne må have video overvågning, uden samtykke fra andre, dog skal der oplyses at det er der

love som er gældene er
Tv-overvågningsloven
persondata loven
straffeloven (hvorfor ved jeg ikke helt, da jeg ikke kender denne særligt godt)

Anmeld

29. juni 2012

Plysbjørnen

Dustmuz skriver:

nu kan jeg se du foreslår video overvågning..

hvis man skal have dette skal man faktisk have et samtykke fra ALLE sine gæster til at måtte overvåge dem, i den tid de er i huset
(HVIS man skal følge gældene lovgivning som den er nu)

Denne lovgivning er dog ved at blive ændret, da mange private personer gerne vil have video overvågning i eget hjem, da det er meget præventivt, og det holder tyvene væk.

Det loven er ved at blive lavet om til, er at man som privat person gerne må have video overvågning, uden samtykke fra andre, dog skal der oplyses at det er der

love som er gældene er
Tv-overvågningsloven
persondata loven
straffeloven (hvorfor ved jeg ikke helt, da jeg ikke kender denne særligt godt)

Det ved jeg ikke... Men jeg tænker et eller andet sted et overvågningsanlæg der bliver slået til når man tilslutter alarmen, det må kunne lade sig gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.