PUHA ubudnegæster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.963 visninger
31 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

piap

PUHA jeg har brug for at komme af med noget luft...

jeg aflevere vores prinsesse i vuggestuen, vi går der ned (ligger ca 80 m fra hvor vi bor) det tager max 30 min.... imellem tiden har vi så ubudnegæster, og jeg overrasker dem da jeg sætter en nøgle i vores bagdør... og de er så væk da jeg kommer ind, jeg opdager det ved at vores terassedør står på åben fuck jeg er ved at være træt af sådan nogle idioter det er nu 2 gang på et år det sker, første gang var da vi hjemme... er sku ikke særlig tryg ved at bo her mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Kay

øv øv øv det er ik sjovt...

Anmeld

29. juni 2012

piap

Kay skriver:

øv øv øv det er ik sjovt...

nej det er sku ikke sjovt... de var ovre ved vores nabo og "ville" købe en cykel og skulle snakke med hans der bor bare ingen der hedder hans og de har ingen cykel tilsalg.

Anmeld

29. juni 2012

Moar2011

piap skriver:

jeg aflevere vores prinsesse i vuggestuen, vi går der ned (ligger ca 80 m fra hvor vi bor) det tager max 30 min.... imellem tiden har vi så ubudnegæster, og jeg overrasker dem da jeg sætter en nøgle i vores bagdør... og de er så væk da jeg kommer ind, jeg opdager det ved at vores terassedør står på åben fuck jeg er ved at være træt af sådan nogle idioter det er nu 2 gang på et år det sker, første gang var da vi hjemme... er sku ikke særlig tryg ved at bo her mere

puuuha det kan jeg virkelig godt forstå .. jeg havde pakket allerede første gang .

Anmeld

29. juni 2012

chael

Føj fik de noget med sig?

Anmeld

29. juni 2012

piap

Babyklar skriver:

puuuha det kan jeg virkelig godt forstå .. jeg havde pakket allerede første gang .

lidt svært når vi ejer huset bare træls at man bor et sted hvor man er plaget af inbrud

Anmeld

29. juni 2012

anynom

piap skriver:

Jeg ville gå i gang med at gennemse låse etc og få installeret en alarm - når nu I ved at I bor i sådan et kvarter, så er det da næsten et must..
Har heldigvis ikke selv været ude for det..

Anmeld

29. juni 2012

Moar2011

piap skriver:

lidt svært når vi ejer huset bare træls at man bor et sted hvor man er plaget af inbrud

ja det er rigtig svært .. kan man ikk sikre taressedøren bedre ? - så de ikke kommer ind det samme sted ..
det væreste er at de kender huset vældigt godt jo ..

Anmeld

29. juni 2012

piap

chael skriver:

Føj fik de noget med sig?

det har jeg slet ikke overblik over endnu... den ene bærebar er i hverfald væk

Anmeld

29. juni 2012

chael

piap skriver:

det har jeg slet ikke overblik over endnu... den ene bærebar er i hverfald væk

Røvhuller!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.