Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JulieWH skriver: Jeg ville gå i gang med at gennemse låse etc og få installeret en alarm - når nu I ved at I bor i sådan et kvarter, så er det da næsten et must.. Har heldigvis ikke selv været ude for det..
Jeg ville gå i gang med at gennemse låse etc og få installeret en alarm - når nu I ved at I bor i sådan et kvarter, så er det da næsten et must.. Har heldigvis ikke selv været ude for det..
i sidste uge bestilte vi arlarm og den kommer de og sætter op i næste uge... samt de tjekker døre og vinduer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
chael skriver: Røvhuller!!
Røvhuller!!
ja det må man siger... min mand sagde, de skal bare være glade for at jeg ikke får fat i dem
piap skriver: i sidste uge bestilte vi arlarm og den kommer de og sætter op i næste uge... samt de tjekker døre og vinduer
JulieWH skriver: Super - håber det giver mere ro i sindet.
Super - håber det giver mere ro i sindet.
håber jeg godt nok også det gør.. det andet er sku ikke særlig trygt
piap skriver: håber jeg godt nok også det gør.. det andet er sku ikke særlig trygt
piap skriver: nej det er sku ikke sjovt... de var ovre ved vores nabo og "ville" købe en cykel og skulle snakke med hans der bor bare ingen der hedder hans og de har ingen cykel tilsalg.
nej det er sku ikke sjovt... de var ovre ved vores nabo og "ville" købe en cykel og skulle snakke med hans der bor bare ingen der hedder hans og de har ingen cykel tilsalg.
så håber jeg de har et godt signalament...
Kay skriver: så håber jeg de har et godt signalament...
det har de
piap skriver: det har de
det var godt... nåede de at tage noget??
Uha, føj. Det er så ubehageligt. Man må minde sig selv om at det ikke er personligt...
Mon det vil kunne hjælpe at "sikre" altandøren lidt bedre? Eller hvordan er de kommet ind?
Kay skriver: det var godt... nåede de at tage noget??
ja de har taget den ene bærebar, vores spejlrefleks karamera. 2 iphone vi havde tilsalg det er lige det vi indtil vidre har overblik over.. ja så har de rodet en hel del
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128