tarkoflen skriver:
Kan l måske få ham til at skifte læge, for det er da en virkelig dårlig læge, der ikke vil hjælpe en, der beder om hjælp!
Jeg kan godt forstå, hvis de ikke vil smide ham ud, men så må de bede ham betale til husholdningen, han får vel penge på en eller anden måde? Hvis de bliver ved med at holde hånden over ham, så kommer han jo aldrig videre? Jeg ved godt det er hårdt sagt, og nej det er ikke sikkert, at jeg kunne gøre det, hvis jeg selv stod i situationen, men de gør ham jo en bjørnetjenste...
Nej han får netop overhovedet ingen penge nogen steder fra. De betaler ALT for ham. Faktisk så meget at de som bedsteforældre ikke har råd til at tage med os andre i f.eks. Fårup Sommerland og sådanne nogle ting, fordi det er for dyrt. Endnu en ting der er rigtig træls 
Han har gået på TAMU, men der vil de ikke have ham fordi han laver ballade. Han hare fået kontanthjælp, men han gider ikke i aktivering osv osv. Så de betaler alt for ham, hans bil, forsikring, vægtafgift, benzin, telefon, tøj, mad, smøger - ja you name it.
Han har netop skiftet læge, og de prøver og se ad hvad de skal nu. men det hjælper jo stadig ikke hvis han aldrig kommer videre i systemet. Og det hjælper jo slet ikke at han tager de skide steroide nu, de gør ham blød i bolden og han kan ikke styre sig.
Anmeld