Ville i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

bobbles

Frøken J. skriver:

Som sagt (10000 gange) har vi jo soveproblemer med Rose. Altså når hun sover, sover hun også igennem, men kan bare ikke få hende TIL at sove om aftenen. Er virkelig ved at nå punktet hvor jeg ikke har mere tålmodighed, og trænger VIRKELIG til bare lidt kærestetid med manden min!

Svigerforældrene har tilbudt at tage Rose i aften/nat, så kan vi spise ude, og hygge sammen i aften. Rose har aldrig sovet ude før, men bliver jævnligt passet hos svigerne. Måske 3 fredage om måneden om dagen, da svigermor har fredagsfri, og Rose ELSKER at være derude og lege med farmor, farfar og faster. Hun er altid glad, når hun er derude, der har aldrig været problemer.

Så jeg overvejer det virkelig, men så tænker jeg også.. Er det fair mod hende selv, når hun har de soveproblemer? Svigerforældrene ved godt vi har de problemer og er okay med det (de havde "sjovt nok" samme problemer med min kæreste, da han var spæd), så det er kun i forhold til Rose jeg tænker. Altså hvis far og mor ikke kan få hende til at sove i trygge rammer, hvorfor skulle hun så ville sove i "fremmede" (hun er der jo tit, men fremmed for nat) rammer?

Hvad ville i gøre? Forsøge at lade hende sove ude? Måske sover hun på mirakuløs vis godt.. Eller sige nej, bare ærgerlig..

efter alle de indlæg jeg snart har læst med roses problemer med søvnen b.la så vil jeg sige JA JA JA JA!

tag en friaften og nyd hinanden fuldstændig det trænger i til!    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

HeidiØ

Frøken J. skriver:

Som sagt (10000 gange) har vi jo soveproblemer med Rose. Altså når hun sover, sover hun også igennem, men kan bare ikke få hende TIL at sove om aftenen. Er virkelig ved at nå punktet hvor jeg ikke har mere tålmodighed, og trænger VIRKELIG til bare lidt kærestetid med manden min!

Svigerforældrene har tilbudt at tage Rose i aften/nat, så kan vi spise ude, og hygge sammen i aften. Rose har aldrig sovet ude før, men bliver jævnligt passet hos svigerne. Måske 3 fredage om måneden om dagen, da svigermor har fredagsfri, og Rose ELSKER at være derude og lege med farmor, farfar og faster. Hun er altid glad, når hun er derude, der har aldrig været problemer.

Så jeg overvejer det virkelig, men så tænker jeg også.. Er det fair mod hende selv, når hun har de soveproblemer? Svigerforældrene ved godt vi har de problemer og er okay med det (de havde "sjovt nok" samme problemer med min kæreste, da han var spæd), så det er kun i forhold til Rose jeg tænker. Altså hvis far og mor ikke kan få hende til at sove i trygge rammer, hvorfor skulle hun så ville sove i "fremmede" (hun er der jo tit, men fremmed for nat) rammer?

Hvad ville i gøre? Forsøge at lade hende sove ude? Måske sover hun på mirakuløs vis godt.. Eller sige nej, bare ærgerlig..

Det skal I ta imod! Din svigermor ved jo godt hun er svær at lægge, hvis I har fortalt hende det. Og når hun selv tilbyder det... ja, så sir jeg: HA EN DEJLIG AFTEN!

Anmeld

29. juni 2012

heaven

AF STED med jer, da..... ingen tvivl, og slet ikke når sviger er indstillet på og kender til problematikken. Og at Rose ovenikøbet er vant til dem og glad for at være der, så er sagen klar - afsted med jer.

Hvem ved, måske kan det ligefrem hjælpe at det er en anden måde, rytme og stil at blive puttet på... ligesom for at bryde mønsteret lidt??

Jeg ville sige ja, uden tvivl.

Jannie

Anmeld

29. juni 2012

Frøken J.

Tak for alle jeres svar og hjælp! Jeg havde faktisk troet i ville sige det var no-go, så er ret overrasket Men Rose blev sendt afsted mod svigerne for tyve minutter siden, så håber det går godt!

Anmeld

29. juni 2012

L&V

Frøken J. skriver:

I byen med jer 2. Laura er altid eksemplarisk når hun bliver passet ved mormor de der bedsteforældre kathe nogle tricks og hvis ikke er i jo ikke længere væk end i kan komme og rede dem

Anmeld

29. juni 2012

Mor til Ella

Frøken J. skriver:

Tak for alle jeres svar og hjælp! Jeg havde faktisk troet i ville sige det var no-go, så er ret overrasket Men Rose blev sendt afsted mod svigerne for tyve minutter siden, så håber det går godt!

Super rigtig god tur

Anmeld

29. juni 2012

K&S

Frøken J. skriver:

Håber det går godt :-) 

Ha' en rigtig god aften med kæresten! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.