Som sagt (10000 gange) har vi jo soveproblemer med Rose. Altså når hun sover, sover hun også igennem, men kan bare ikke få hende TIL at sove om aftenen. Er virkelig ved at nå punktet hvor jeg ikke har mere tålmodighed, og trænger VIRKELIG til bare lidt kærestetid med manden min!
Svigerforældrene har tilbudt at tage Rose i aften/nat, så kan vi spise ude, og hygge sammen i aften. Rose har aldrig sovet ude før, men bliver jævnligt passet hos svigerne. Måske 3 fredage om måneden om dagen, da svigermor har fredagsfri, og Rose ELSKER at være derude og lege med farmor, farfar og faster. Hun er altid glad, når hun er derude, der har aldrig været problemer.
Så jeg overvejer det virkelig, men så tænker jeg også.. Er det fair mod hende selv, når hun har de soveproblemer? Svigerforældrene ved godt vi har de problemer og er okay med det (de havde "sjovt nok" samme problemer med min kæreste, da han var spæd), så det er kun i forhold til Rose jeg tænker. Altså hvis far og mor ikke kan få hende til at sove i trygge rammer, hvorfor skulle hun så ville sove i "fremmede" (hun er der jo tit, men fremmed for nat) rammer?
Hvad ville i gøre? Forsøge at lade hende sove ude? Måske sover hun på mirakuløs vis godt.. Eller sige nej, bare ærgerlig..
Anmeld