røv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

Mor til Mike

Du er simpelthen så sej at du stadig står på benene trods alt du har været igennem, i har simpelthen været så uheldige fra start, og jeg krydser virkelig fingre for at det snart bliver bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

henh01

til jer...
Håber for guds skyld ikke at det kommer til at betyde krise i jeres parforhold, selvom jeg godt kan forstå det er svært det hele.. Specielt når man ikke har tiden sammen, alene.

Kunne I få hende passet hjemme ved Jer i aften, så I stadig kan komme ud at spise? -Måske det ikke er så spændende at være vågen derhjemme

Ellers ved jeg slet ikke hvad I kan stille op.. Det er rigtig hårdt, træls og pisse belastende når man ikke får sin søvn.. Håber for Jer at det snart vender.

Anmeld

29. juni 2012

Skouboe

Frøken J. skriver:

Det lyder endnu hårdere end hos os! I det mindste plejer hun at sove igennem, når hun langt om længe sover, men det er stadig hårdt. I dag vågnede hun 3.40 og ville ikke sove igen, så jeg har været tidligt oppe...

Der havde vi rigtigt meget glæde af sovecoach, da vi skulle lære ungerne at falde i søvn. 

Anmeld

29. juni 2012

Mor til Ella

Frøken J. skriver:

Jeg kender godt følelsen! Egentlig er det meningen at svigerforældrene skal passe hende i aften, imens vi er ude at spise, men tvivler ærlig talt på det kommer til at ske, for hvis hendes søvn er så fucked lige nu, så tror jeg bare det ender med en sur og overtræt baby igen

Der skal du nok prøve at sige det klarer de nok, og så nyde din kæreste i aften

Håber jeg virkelig du gør, for det er bare så rart bag efter, og man kommer hjem med så meget mere energi...

Men forstår godt det du siger for det er jo pisse træls.

Da ella var 4 uger og havde skreget 24/7 i 3 uger måtte jeg bare i biffen med manden, jeg skulle bare ud og opleve at man godt kan være kærester, selvom man til tider har en djævel hjemme 

Anmeld

29. juni 2012

HeidiØ

Frøken J. skriver:

I behøver ikke komme med råd, for i ved jo vi har prøvet alt uden held. Altså jer der har fulgt med. Havde bare lige brug for at lette hjertet efter en aften hvor både Rose og jeg har ligget og grædt sammen, fordi hun ikke vil sove. Nu er hun endelig gået kold ved siden af mig.. bare så træt af folk siger det er en lille fase. Den er fandeme lang så.. ud af hendes snart 9 måneder lange liv har der sammenlagt været max en måned med nemhed med putning..

Er træt, ked af det, frustreret, magtesløs og opgivende. Det slider på parforholdet ikke at have kærestetid. Ikke at have aftenerne, eneste tidspunkt vi har tid, til at putte, hygge, slappe af.. og vi er i forvejen på vej ud på den anden side af en stor krise, det er ikke nemt sådan her..

Nå, det var alt. Godnat..

Im here for you!

Anmeld

29. juni 2012

Misscbn

Frøken J. skriver:

I behøver ikke komme med råd, for i ved jo vi har prøvet alt uden held. Altså jer der har fulgt med. Havde bare lige brug for at lette hjertet efter en aften hvor både Rose og jeg har ligget og grædt sammen, fordi hun ikke vil sove. Nu er hun endelig gået kold ved siden af mig.. bare så træt af folk siger det er en lille fase. Den er fandeme lang så.. ud af hendes snart 9 måneder lange liv har der sammenlagt været max en måned med nemhed med putning..

Er træt, ked af det, frustreret, magtesløs og opgivende. Det slider på parforholdet ikke at have kærestetid. Ikke at have aftenerne, eneste tidspunkt vi har tid, til at putte, hygge, slappe af.. og vi er i forvejen på vej ud på den anden side af en stor krise, det er ikke nemt sådan her..

Nå, det var alt. Godnat..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.