røv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.904 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Frøken J.

I behøver ikke komme med råd, for i ved jo vi har prøvet alt uden held. Altså jer der har fulgt med. Havde bare lige brug for at lette hjertet efter en aften hvor både Rose og jeg har ligget og grædt sammen, fordi hun ikke vil sove. Nu er hun endelig gået kold ved siden af mig.. bare så træt af folk siger det er en lille fase. Den er fandeme lang så.. ud af hendes snart 9 måneder lange liv har der sammenlagt været max en måned med nemhed med putning..

Er træt, ked af det, frustreret, magtesløs og opgivende. Det slider på parforholdet ikke at have kærestetid. Ikke at have aftenerne, eneste tidspunkt vi har tid, til at putte, hygge, slappe af.. og vi er i forvejen på vej ud på den anden side af en stor krise, det er ikke nemt sådan her..

Nå, det var alt. Godnat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

tioyv

Frøken J. skriver:

I behøver ikke komme med råd, for i ved jo vi har prøvet alt uden held. Altså jer der har fulgt med. Havde bare lige brug for at lette hjertet efter en aften hvor både Rose og jeg har ligget og grædt sammen, fordi hun ikke vil sove. Nu er hun endelig gået kold ved siden af mig.. bare så træt af folk siger det er en lille fase. Den er fandeme lang så.. ud af hendes snart 9 måneder lange liv har der sammenlagt været max en måned med nemhed med putning..

Er træt, ked af det, frustreret, magtesløs og opgivende. Det slider på parforholdet ikke at have kærestetid. Ikke at have aftenerne, eneste tidspunkt vi har tid, til at putte, hygge, slappe af.. og vi er i forvejen på vej ud på den anden side af en stor krise, det er ikke nemt sådan her..

øv

vil ikk gå uden og sende  dig et

og for det snart vender...

Anmeld

28. juni 2012

Miss Church

Vil ikke smutte uden at give dig et cyber-kram 

Sender en masse gode tanker til jeres lille familie 

Anmeld

28. juni 2012

Skouboe

Frøken J. skriver:

Jeg kan desværre kun sige at jeg forstår hvordan du har det og sende en krammer.

Vores yngste bliver 2 om en lille måned og de nætter hvor jeg har sovet 2 timer sammenlagt kan tælles på 1 hånd. Frem til hun blev 1½ sov hun max 45 minutter ad gangen, både dag og nat.

Har du prøvet at kigge på sovecoach.dk? Måske der er hjælp at hente der?

Anmeld

28. juni 2012

Mor til Ella

Frøken J. skriver:

Ja, og man må fanme godt sige det er hårdt For det er det......

Nogle gange, men også kun NOGLE GANGE tænker jeg hvem der da bare lige kunne sætte sig med kæresten i hånden og se en god film, UDEN at blive forstyret..... Bare ham og mig 

Anmeld

28. juni 2012

132319

Sådan var min datter også

Har du prøvet at lade hende ligge selv?

Hånden på hjertet så har min datter grædt sig i søvn, både når jeg var i rummet og når jeg ikke var. Simpelthen fordi jeg ikke anede hvad jeg skulle stille op.

Hun ved jeg elsker hende af hele mit hjerte og passer på hende men lige i puttesituationen, har jeg været nød til at være en hård banan, ellers ville hun slet ikke få nok søvn.

Anmeld

28. juni 2012

Nea85

Frøken J. skriver:

Suk.. Jeg ved PRÆCIS! hvordan du har det!
Min datter har også altid været rigtig svær at putte, men mest om aftenen.. Da hun var 2-7 måneder skulle klokken være 23 før hun ville falde i søvn. Vi var ved at blive IDIOTER herhjemme. Det tager nemlig rigtig hårdt på parforholdet! Vi prøvede med alt muligt; vælling, flaske (jeg ammede) og jeg kunne blive ved!
Til gengæld har vi været heldige med, at hun har sovet igennem om natten altid.
Jeg kan desværre ikke komme med nogle råd, for jeg ved, at I har prøvet alt, men jeg håber for jer, at det SNART går over!

Anmeld

29. juni 2012

Frøken J.

tioyv skriver:

øv

vil ikk gå uden og sende  dig et

og for det snart vender...

Tak! Hun vågnede så endda 3.40 og ville ikke sove igen. Awesome.. Især når det er min tur til at stå tidligt op, imens manden sover længe..

Anmeld

29. juni 2012

Frøken J.

Miss Church skriver:

Vil ikke smutte uden at give dig et cyber-kram 

Sender en masse gode tanker til jeres lille familie 

Tak

Anmeld

29. juni 2012

Frøken J.

Skouboe skriver:

Jeg kan desværre kun sige at jeg forstår hvordan du har det og sende en krammer.

Vores yngste bliver 2 om en lille måned og de nætter hvor jeg har sovet 2 timer sammenlagt kan tælles på 1 hånd. Frem til hun blev 1½ sov hun max 45 minutter ad gangen, både dag og nat.

Har du prøvet at kigge på sovecoach.dk? Måske der er hjælp at hente der?

Det lyder endnu hårdere end hos os! I det mindste plejer hun at sove igennem, når hun langt om længe sover, men det er stadig hårdt. I dag vågnede hun 3.40 og ville ikke sove igen, så jeg har været tidligt oppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.