røv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

Frøken J.

Mor til Ella skriver:

Ja, og man må fanme godt sige det er hårdt For det er det......

Nogle gange, men også kun NOGLE GANGE tænker jeg hvem der da bare lige kunne sætte sig med kæresten i hånden og se en god film, UDEN at blive forstyret..... Bare ham og mig 

Jeg kender godt følelsen! Egentlig er det meningen at svigerforældrene skal passe hende i aften, imens vi er ude at spise, men tvivler ærlig talt på det kommer til at ske, for hvis hendes søvn er så fucked lige nu, så tror jeg bare det ender med en sur og overtræt baby igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Frøken J.

132319 skriver:

Sådan var min datter også

Har du prøvet at lade hende ligge selv?

Hånden på hjertet så har min datter grædt sig i søvn, både når jeg var i rummet og når jeg ikke var. Simpelthen fordi jeg ikke anede hvad jeg skulle stille op.

Hun ved jeg elsker hende af hele mit hjerte og passer på hende men lige i puttesituationen, har jeg været nød til at være en hård banan, ellers ville hun slet ikke få nok søvn.

Ja, har prøvet alt.. Jeg kan godt forstå du har gjort sådan, men det kan jeg altså ikke, det har jeg ikke 'mave' til. Jeg kan ikke en gang vende ryggen til hende uden hun bliver dybt ulykkelig og tårerne triller.. Jeg vil ikke bare lade hende være, når hun er separationsangst (oven i alt det andet).

Og endnu værre er, at vi slet ikke kan tage ud. For så vil hun kun sove 20 minutter af gangen, fordi hun synes det er for spændende at være vågen. I går endte hun med at falde i søvn på skødet af min kæreste kl. 18.15, hun var faktisk ved at falde forover, fordi hun faldt i søvn imens hun sad op.. Men så vågnede hun så kl. 19.45 og ville ikke sove mere..

Og vågnede i dag 3.40..

Anmeld

29. juni 2012

Frøken J.

Nea85 skriver:

Suk.. Jeg ved PRÆCIS! hvordan du har det!
Min datter har også altid været rigtig svær at putte, men mest om aftenen.. Da hun var 2-7 måneder skulle klokken være 23 før hun ville falde i søvn. Vi var ved at blive IDIOTER herhjemme. Det tager nemlig rigtig hårdt på parforholdet! Vi prøvede med alt muligt; vælling, flaske (jeg ammede) og jeg kunne blive ved!
Til gengæld har vi været heldige med, at hun har sovet igennem om natten altid.
Jeg kan desværre ikke komme med nogle råd, for jeg ved, at I har prøvet alt, men jeg håber for jer, at det SNART går over!

Det lyder som præcis det samme som her.. For når først hun sover, så sover hun også igennem. Altså bortset fra i dag hvor hun synes vi skulle op 3.40.. FEDT!!

Vendte det efter de 7 måneder? Altså ikke at jeg kan bruge sammenligningen, for her er hun snart 9 måneder uden bedring...

Anmeld

29. juni 2012

Koen.

Ja herhjemme ved du at vi ikke tror søvn besvær er en fase for jo, hvis det var det var Lærke født med den fase hunbhar vist endelig Lært det, men det har jo så os taget sin tid!

Vil bare sende en kæmpe krammer for ved alt for godt hvordan du har det!

Anmeld

29. juni 2012

Loa

Frøken J. skriver:

I behøver ikke komme med råd, for i ved jo vi har prøvet alt uden held. Altså jer der har fulgt med. Havde bare lige brug for at lette hjertet efter en aften hvor både Rose og jeg har ligget og grædt sammen, fordi hun ikke vil sove. Nu er hun endelig gået kold ved siden af mig.. bare så træt af folk siger det er en lille fase. Den er fandeme lang så.. ud af hendes snart 9 måneder lange liv har der sammenlagt været max en måned med nemhed med putning..

Er træt, ked af det, frustreret, magtesløs og opgivende. Det slider på parforholdet ikke at have kærestetid. Ikke at have aftenerne, eneste tidspunkt vi har tid, til at putte, hygge, slappe af.. og vi er i forvejen på vej ud på den anden side af en stor krise, det er ikke nemt sådan her..

Nå, det var alt. Godnat..

Vi har haft det præcis lige sådan her.

Og det er først nu, Isabella er begyndt at sove nogenlunde nu, og hun bliver 2 år om to uger

Hendes søvn mønster har været SÅ råddent at vi bare har gjort alt hvad vi overhovedet har kunne for at få hende til at sove, også selvom det har kostet os vores aftner.... Dem har der virkelig ikke været mange af de sidste to år.....

Selvom du ikke gider høre det, så er jeg sikker på det er en fase, for det bliver nemmere, selvom der godt kan gå lang tid.... Tror desværre bare nogle børn er mere uheldige end andre mht søvn.

Jeg ledte selv efter et eller andet Isabella "fejlede" fordi ingen, hverken mig, pædagoger eller SP kunne forstå hun ikke sov...... Men der er altså intet, og har der heller ikke været. Hun er bare (røv) stædig og vil IKKE gå glip af noget som helst....

til dig, fordi det bare ER mega røv hårdt...

Anmeld

29. juni 2012

Nea85

Frøken J. skriver:

Det lyder som præcis det samme som her.. For når først hun sover, så sover hun også igennem. Altså bortset fra i dag hvor hun synes vi skulle op 3.40.. FEDT!!

Vendte det efter de 7 måneder? Altså ikke at jeg kan bruge sammenligningen, for her er hun snart 9 måneder uden bedring...

Jeg kan faktisk ikke huske præcis hvornår det vendte, måske var det før, måske var det efter.
Har du snakket med din sundhedsplejerske om det?

Anmeld

29. juni 2012

malo

Frøken J. skriver:

I behøver ikke komme med råd, for i ved jo vi har prøvet alt uden held. Altså jer der har fulgt med. Havde bare lige brug for at lette hjertet efter en aften hvor både Rose og jeg har ligget og grædt sammen, fordi hun ikke vil sove. Nu er hun endelig gået kold ved siden af mig.. bare så træt af folk siger det er en lille fase. Den er fandeme lang så.. ud af hendes snart 9 måneder lange liv har der sammenlagt været max en måned med nemhed med putning..

Er træt, ked af det, frustreret, magtesløs og opgivende. Det slider på parforholdet ikke at have kærestetid. Ikke at have aftenerne, eneste tidspunkt vi har tid, til at putte, hygge, slappe af.. og vi er i forvejen på vej ud på den anden side af en stor krise, det er ikke nemt sådan her..

Har ingen god råd, vil bare sende en krammer, og håbe på at hun snart bliver nemmere at putte.

Anmeld

29. juni 2012

Mettefpigen

puhh ved hvordan du har det.... her sov lukas 6-8 timer i døgnet de første 7 måneder ca..... Det er sku ikk sjovt og man finder sku ud af hvor stabilt ens forhold er... Her har manden aften og natarbejde så stod med lukas alene... Og fuck jeg har tudet mange gange...

Anmeld

29. juni 2012

Frk.S

Jeg vil ikke forsøge at komme med råd, men vil komme med et kæmpe kram.

Jeg har virkelig ondt af jer, for selvfølgelig er det pisse hårdt. Jeg håber inderligt for jer, at det snart vender, og at det i mellemtiden hjælper dig lidt at læsse af her. 

Anmeld

29. juni 2012

Karo

Frøken J. skriver:

Nu har jeg ikke lige fulgt med i det her, men har i fået tjecket hende for refluks ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.