Frøken J. skriver:
I behøver ikke komme med råd, for i ved jo vi har prøvet alt uden held. Altså jer der har fulgt med. Havde bare lige brug for at lette hjertet efter en aften hvor både Rose og jeg har ligget og grædt sammen, fordi hun ikke vil sove. Nu er hun endelig gået kold ved siden af mig.. bare så træt af folk siger det er en lille fase. Den er fandeme lang så.. ud af hendes snart 9 måneder lange liv har der sammenlagt været max en måned med nemhed med putning..
Er træt, ked af det, frustreret, magtesløs og opgivende. Det slider på parforholdet ikke at have kærestetid. Ikke at have aftenerne, eneste tidspunkt vi har tid, til at putte, hygge, slappe af.. og vi er i forvejen på vej ud på den anden side af en stor krise, det er ikke nemt sådan her..
Nå, det var alt. Godnat..
Vi har haft det præcis lige sådan her.
Og det er først nu, Isabella er begyndt at sove nogenlunde nu, og hun bliver 2 år om to uger

Hendes søvn mønster har været SÅ råddent at vi bare har gjort alt hvad vi overhovedet har kunne for at få hende til at sove, også selvom det har kostet os vores aftner.... Dem har der virkelig ikke været mange af de sidste to år.....
Selvom du ikke gider høre det, så er jeg sikker på det er en fase, for det bliver nemmere, selvom der godt kan gå lang tid.... Tror desværre bare nogle børn er mere uheldige end andre mht søvn.

Jeg ledte selv efter et eller andet Isabella "fejlede" fordi ingen, hverken mig, pædagoger eller SP kunne forstå hun ikke sov...... Men der er altså intet, og har der heller ikke været. Hun er bare (røv) stædig og vil IKKE gå glip af noget som helst....

til dig, fordi det bare ER mega røv hårdt...
Anmeld