Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Det kommer HELT an på debatten... Hvis jeg kan mærke på startindlægget at dette nok var noget nogen kunne blive gal over, så tager jeg mig tiden og læser indtil jeg har dannet mig et indtryk af debatten, svarer så ts og derefter dem jeg er enige/uenige med Men er det en debat om "se min test" så glor jeg ikke alle 7 sider igennem for at svare
Det kommer HELT an på debatten... Hvis jeg kan mærke på startindlægget at dette nok var noget nogen kunne blive gal over, så tager jeg mig tiden og læser indtil jeg har dannet mig et indtryk af debatten, svarer så ts og derefter dem jeg er enige/uenige med
Men er det en debat om "se min test" så glor jeg ikke alle 7 sider igennem for at svare
Helt enig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Strawberry skriver: Jeg læser TS indlæg, og så skimter jeg siderne igennem for at se om TS har skrevet ydeligere om "sin sag" og derefter svarer jeg
Jeg læser TS indlæg, og så skimter jeg siderne igennem for at se om TS har skrevet ydeligere om "sin sag" og derefter svarer jeg
Jeg ville have skrevet "for det meste", men da det ikke var en valgmulighed svarede jeg "nogle gange".
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128