Læser du debatterne igennem eller ...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Frk-Lotusblomst

JulieWH skriver:

Jeg synes oftere og oftere at der bliver draget forkerte (og uhøflige) konklussioner ud fra et indlæg som bliver uddybet lidt længere inde i en debat. Det virker som om nogle folk ikke gider tage sig tid til at sætte sig ind i debatten ordenligt og nærmest bare "læser hvad de vil".

Hvad gør du?

Jeg har svaret nogle gange.. Men skulle have svaret oftes..

Også nogen gange hvor jeg så ikke svarer alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

An&Jo

JulieWH skriver:

Jeg synes oftere og oftere at der bliver draget forkerte (og uhøflige) konklussioner ud fra et indlæg som bliver uddybet lidt længere inde i en debat. Det virker som om nogle folk ikke gider tage sig tid til at sætte sig ind i debatten ordenligt og nærmest bare "læser hvad de vil".

Hvad gør du?

Nogen gange læser jeg dem igennem, og andre gange bliver jeg for ivrig og bare svarer på det der skrives først..

Det er meget forskelligt..

Anmeld

28. juni 2012

Fenja09

Kommer helt an på om der er 2 eller 15 sider at gå igennem, hvis det er det sidstnævnte så læser jeg bestemt ikke det hele. Nogle gange skimter jeg det igennem, men nærlæser ikke. Hvis jeg ikke har læst hele debatten plejer jeg at starte ud med at skrive det i min kommentar.

/Fenja

Anmeld

29. juni 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg har svaret nogle gange.. Men skulle have svaret oftes..

Også nogen gange hvor jeg så ikke svarer alligevel.

Erklære mig enig. 9 ud af 10, læser jeg. Men læser navne debatter hvor jeg slet ikke svare

Anmeld

29. juni 2012

wamse

Nogle gange, alt efter hvor mange sider der er, og indholdet af det oprindelige startindlæg

Anmeld

29. juni 2012

HeXeri

JulieWH skriver:

Hvad gør du?

Nogengange, det kommer an på hvad debatten handler om og hvor mange sider der er

Anmeld

29. juni 2012

chael

Det er meget forskelligt vil jeg sige

Hvis det er en debat på 20 sider, så er det begrænset hvor meget jeg gidder læse.

Men jeg forsøger. Og nole gange er det altså også sundt bare at svare ud fra sin første indskydelse. Man bliver jo hurtigt farvet af hvad andre skriver osv

Det kan ikke pisse mig af overhovedet. Man kan jo bare skrive, at man har svaret på det.... Osv

*C

Anmeld

29. juni 2012

Frk.S

Muhmi skriver:

Det kommer HELT an på debatten... Hvis jeg kan mærke på startindlægget at dette nok var noget nogen kunne blive gal over, så tager jeg mig tiden og læser indtil jeg har dannet mig et indtryk af debatten, svarer så ts og derefter dem jeg er enige/uenige med

Men er det en debat om "se min test" så glor jeg ikke alle 7 sider igennem for at svare

Helt enig. Det kommer meget an på debatten. 

Anmeld

29. juni 2012

Kay

som oftes gør jeg... det er sjældent jeg ik gør og så skriver jeg gerne i starten af mit indlæg at jeg ik har læst det hele igennem...

Anmeld

29. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Erklære mig enig. 9 ud af 10, læser jeg. Men læser navne debatter hvor jeg slet ikke svare

Ja navnedebatterne er også nogen af dem jeg læser igennem og ikke svarer på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.