Læser du debatterne igennem eller ...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Læser du debatter helt igennem før du tager stilling og svarer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.262 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

anynom

Jeg synes oftere og oftere at der bliver draget forkerte (og uhøflige) konklussioner ud fra et indlæg som bliver uddybet lidt længere inde i en debat. Det virker som om nogle folk ikke gider tage sig tid til at sætte sig ind i debatten ordenligt og nærmest bare "læser hvad de vil".

Hvad gør du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

.....

JulieWH skriver:

Jeg synes oftere og oftere at der bliver draget forkerte (og uhøflige) konklussioner ud fra et indlæg som bliver uddybet lidt længere inde i en debat. Det virker som om nogle folk ikke gider tage sig tid til at sætte sig ind i debatten ordenligt og nærmest bare "læser hvad de vil".

Hvad gør du?

Jeg læser TS indlæg, og så skimter jeg siderne igennem for at se om TS har skrevet ydeligere om "sin sag" og derefter svarer jeg

Anmeld

28. juni 2012

Muhmi

Det kommer HELT an på debatten... Hvis jeg kan mærke på startindlægget at dette nok var noget nogen kunne blive gal over, så tager jeg mig tiden og læser indtil jeg har dannet mig et indtryk af debatten, svarer så ts og derefter dem jeg er enige/uenige med

Men er det en debat om "se min test" så glor jeg ikke alle 7 sider igennem for at svare

Anmeld

28. juni 2012

Kløver

Det kommer an på debatten og hvad der snakkes om
Samtidig læser jeg ikke en hel debat igennem på sindssyg mange sider, især ikke hvis det er 10-15 siders mundhuggeri og mudderkastning

Anmeld

28. juni 2012

Pige2009

Hvad gør du?

Helt enig og læser derfor altid debatten igennem inden jeg svarer Synes også selv, det er irriterende, hvis man bliver spurgt om noget, man allerede har svaret på én gang

Anmeld

28. juni 2012

Plysbjørnen

JulieWH skriver:

Hvad gør du?

Nogen gange... Jeg må ærligt tilstå at jeg ikke gider læser en debat igennem på en 8-9 sider før jeg svare... Nogen gange får jeg så læst en debat igennem på 15-20 sider, men det er kun når jeg morer mig over jeres gevaldige diskutioner 

Anmeld

28. juni 2012

MortilElias2010

JulieWH skriver:

Hvad gør du?

Jeg læser alle indlæg, for vil ikke gå glip af det skrevne. Dog IKKE i de der - navneleg osv. tråde, men ja, læser alt i de indlæg jeg vælger at læse

Anmeld

28. juni 2012

Frøken J.

JulieWH skriver:

Hvad gør du?

Jeg er helt enig. Og synes faktisk det er sindssygt irriterende ofte at skulle forklare det samme tyve gange.. jeg læser igennem, med mindre det er noget rimelig ligegyldigt, som fx hvor mange mål mme der går til 150 vand

Anmeld

28. juni 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Aniteb skriver:

Nogen gange... Jeg må ærligt tilstå at jeg ikke gider læser en debat igennem på en 8-9 sider før jeg svare... Nogen gange får jeg så læst en debat igennem på 15-20 sider, men det er kun når jeg morer mig over jeres gevaldige diskutioner 

Sådan har jeg det også

Og nogle gange er der en masse svar, som slet ikke har noget med debatten at gøre, f.eks nogen der kender hinanden og kommer med interne eller private beskeder. Det generer mig ikke, men det kan godt gøre, at jeg ikke læser mere af tråden

/ Taco78 

Anmeld

28. juni 2012

Maja_4000

Læser som regel TS' svar .. Hvis det er en laaang debat , ellers læser jeg det hele :b
Og ellers skriver jeg at jeg ikke har læst tråden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.