Dina kommer hjem efter 2 år på egen pote

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Dinna88

Ahh på den måde...

Hold os (mig) endelig opdateret om hvordan det kommer til at gå med Dina, jeg håber virkelig hun bliver en glad hund med mod på livet igen...

ja forvirrende i mit første indlæg, sowwwwiii 

det skal jeg nok!  håber jeg også!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Ej hvor er det dog fantastisk.. Og ja, lige til at hyle over. Må da indrømme ejg fik en klump i halsen og en tåre i øjet..

Anmeld

28. juni 2012

MortilElias2010

Dinna88 skriver:

http://www.tv2nord.dk/artikel/212788:Regionale-nyheder--Dina-kan-komme-hjem - i to år har hun været på egen hånd, og er gået fra Djursland til Aalborgområdet. Det er altså en hund der gerne vil hjem til sin familie! Og det er hun heldigvis kommet  Hun er sådan en nuttet hund, som vi jo troede var død. Hun kunne da umuligt have overlevet to hårde vintre? Men jo  Så er hun genforenet med Django og sin datter Mulle, hvordan de tog imod hende ved jeg faktisk ikke, men det kan kun have været positivt. Min søster sagde at hun blev en helt anden hund da hun så hende, min svoger og hans far og kæreste, der er ejerne. Hvor er det altså bare skønt - liiiige til at hyle over!  En hund er jo ikke "bare et dyr", Dina er jo et familiemedlem, ligesom de fleste andre hunde!

http://www.tv2nord.dk/artikel/212672:Regionale-nyheder--Lokker-med-leverpostej - hvor er det bare SKØNT at der findes mennesker, der så ihærdigt vil hjælpe en tilfældig hund.  Takket være dem er hun jo hjemme lige nu, kommet hjem for kort tid siden. 

Ej hvor er det dejligt at høre fra et familiemedlem! Har snakket med Ole idag, det var hans fælde Dina sprang i - han er en god ven og vi har før været på jagt efter bortløbne hunde

Det er så fantastisk hun er hjemme og det giver så meget håb for dem der stadigvæk savner deres hunde.

Ole har gruppen "Hundefælden" på fb, hvis I er interesserede og i al hemmelighed har jeg oprettet en gruppe der hedder Årets Dyreven, idag på fb hvor alle os der kender ham og hans imponerende Ildsjæl har nomineret ham til Årets Dyreven 2012 samt Nordjysk Dyreredning som hverdagens helte

Bare google på Årets Dyreven hvis I også vil stemme

Anmeld

28. juni 2012

Mother-love

Åhhh hvor er det bare fantastisk. Har oplevet det samme med den nymfeparakit vi havde. Han fløj ud af vinduet og et år efter var min lillebror på en byggelegeplads i området hvor vi bor. De havde fundet ham for en uge siden der. Og der var ingen tvivl det var vores fugl. Vi havde lært ham en masse melodier. Plus han kunne sige som udrykningen på en ambulance. Det er der jo ikke mange nymfeparakiter der kan. Så vi var slet ikke i tvivl.Han havde også overlevet en meget kold vinter. Han var meget tynd og manglede mange fjer. Vi forstod ikke hvordan han overlevede det. Men han blev frisk igen og døde af alderdom. Der er bare ikkenoget bedre end at blive genforenet med sit dyr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.