Dina kommer hjem efter 2 år på egen pote

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Pige2009

Dinna88 skriver:

Ja, meget stakkels hende, som vi lige har skrevet om. jeg er så sikker på, at hun bare har gået og vidst at hun nok skulle se sine ejere igen, og derfor har kæmpet  

Det tror jeg også!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Ina33

Dinna88 skriver:

Fordi vi som end troede hun var død

Okay, jeg havde bare forstået det sådan, at man hele tiden havde vidst, at det var Dina der strejfede omkring... Men det har man så først fundet ud af her for et par dage siden, kan jeg næsten forstå?

Godt hun kom hjem, hvor er det bare en rørende historie.

Ved du om det kan ses nogle steder på nettet, det øjeblik hvor hun bliver genforenet med sin familie?

Anmeld

28. juni 2012

Dinna88

Okay, jeg havde bare forstået det sådan, at man hele tiden havde vidst, at det var Dina der strejfede omkring... Men det har man så først fundet ud af her for et par dage siden, kan jeg næsten forstå?

Godt hun kom hjem, hvor er det bare en rørende historie.

Ved du om det kan ses nogle steder på nettet, det øjeblik hvor hun bliver genforenet med sin familie?

nej nej, slet ikke! Man har slet ikke kendt til hundens identitet, men hun var jo efterlyst ved politiet, så på den måde har de fundet hende  Men ja - det er bare SÅ rørende. Åh, hvor har jeg bare ondt af den lille stakkel.

http://www.tv2nord.dk/arkiv?video_id=35228&autoplay=1 her er det. Det er længe siden jeg har hylet så meget foran en skærm  Hun ligner jo bare sig selv, men hvor er det skræmmende at se hende så tilbageholdende. Men SÅ kan man genkende hende til sidst igen

Anmeld

28. juni 2012

Ina33

Dinna88 skriver:

nej nej, slet ikke! Man har slet ikke kendt til hundens identitet, men hun var jo efterlyst ved politiet, så på den måde har de fundet hende  Men ja - det er bare SÅ rørende. Åh, hvor har jeg bare ondt af den lille stakkel.

http://www.tv2nord.dk/arkiv?video_id=35228&autoplay=1 her er det. Det er længe siden jeg har hylet så meget foran en skærm  Hun ligner jo bare sig selv, men hvor er det skræmmende at se hende så tilbageholdende. Men SÅ kan man genkende hende til sidst igen

Øvvv videoklippet virker ikke her hjemme hos mig...

Anmeld

28. juni 2012

Dinna88

Ina33 skriver:

Øvvv videoklippet virker ikke her hjemme hos mig...

hmmmm - har du nok filter på, der gør det?  det er et skøøøønt klip - huun er SÅ glad til sidst i klippet!

Anmeld

28. juni 2012

Ina33

Dinna88 skriver:

hmmmm - har du nok filter på, der gør det?  det er et skøøøønt klip - huun er SÅ glad til sidst i klippet!

Så fik jeg det til at virke, og nu VRÆÆÆLLLER jeg...  Hvor er det bare et helt fantastisk glædeligt gensyn...

Er det dine forældres hund, eller hvordan hænger det sammen?

Anmeld

28. juni 2012

Dinna88

Ina33 skriver:

Så fik jeg det til at virke, og nu VRÆÆÆLLLER jeg...  Hvor er det bare et helt fantastisk glædeligt gensyn...

Er det dine forældres hund, eller hvordan hænger det sammen?

haha, det samme gjorde jeg bare! Det er så fantastisk. Bare se forskellen fra da de kalder på hende, til til sidst, hvor hun bare kan genkende sin "far"!

Nej, ejeren er min svogers far. Langt ude, ja, men jeg kender Dina og de andre hunde - jeg var med til at fodre Dinas hvalpe, da hun ikke selv ville/kunne efter fødslen!  De unge i baggrunden er min svoger og min søster (Laulund87) Jeg havde min niece imens de var oppe at hente hende. 

Anmeld

28. juni 2012

Carl-Emil's mor

Dinna88 skriver:

http://www.tv2nord.dk/artikel/212788:Regionale-nyheder--Dina-kan-komme-hjem - i to år har hun været på egen hånd, og er gået fra Djursland til Aalborgområdet. Det er altså en hund der gerne vil hjem til sin familie! Og det er hun heldigvis kommet  Hun er sådan en nuttet hund, som vi jo troede var død. Hun kunne da umuligt have overlevet to hårde vintre? Men jo  Så er hun genforenet med Django og sin datter Mulle, hvordan de tog imod hende ved jeg faktisk ikke, men det kan kun have været positivt. Min søster sagde at hun blev en helt anden hund da hun så hende, min svoger og hans far og kæreste, der er ejerne. Hvor er det altså bare skønt - liiiige til at hyle over!  En hund er jo ikke "bare et dyr", Dina er jo et familiemedlem, ligesom de fleste andre hunde!

http://www.tv2nord.dk/artikel/212672:Regionale-nyheder--Lokker-med-leverpostej - hvor er det bare SKØNT at der findes mennesker, der så ihærdigt vil hjælpe en tilfældig hund.  Takket være dem er hun jo hjemme lige nu, kommet hjem for kort tid siden. 

hvor er det dog dejligt

og skide heldigt at der ikke er en eller anden bondemand der lige fik trykket på klikkeren for når man hurtigt kigger ligner hun utrolig meget en af de ulve der stak i skåne forrig år de blev godt nok nedlagt men de har jo før fundet vej til DK

Anmeld

28. juni 2012

Ina33

Dinna88 skriver:

haha, det samme gjorde jeg bare! Det er så fantastisk. Bare se forskellen fra da de kalder på hende, til til sidst, hvor hun bare kan genkende sin "far"!

Nej, ejeren er min svogers far. Langt ude, ja, men jeg kender Dina og de andre hunde - jeg var med til at fodre Dinas hvalpe, da hun ikke selv ville/kunne efter fødslen!  De unge i baggrunden er min svoger og min søster (Laulund87) Jeg havde min niece imens de var oppe at hente hende. 

Ahh på den måde...

Hold os (mig) endelig opdateret om hvordan det kommer til at gå med Dina, jeg håber virkelig hun bliver en glad hund med mod på livet igen...

Anmeld

28. juni 2012

Dinna88

Carl-Emil's mor skriver:

hvor er det dog dejligt

og skide heldigt at der ikke er en eller anden bondemand der lige fik trykket på klikkeren for når man hurtigt kigger ligner hun utrolig meget en af de ulve der stak i skåne forrig år de blev godt nok nedlagt men de har jo før fundet vej til DK

det må du nok sige!!!  men ja - hun var jo også møgbeskidt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.