Dina kommer hjem efter 2 år på egen pote

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.252 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Dinna88

http://www.tv2nord.dk/artikel/212788:Regionale-nyheder--Dina-kan-komme-hjem - i to år har hun været på egen hånd, og er gået fra Djursland til Aalborgområdet. Det er altså en hund der gerne vil hjem til sin familie! Og det er hun heldigvis kommet  Hun er sådan en nuttet hund, som vi jo troede var død. Hun kunne da umuligt have overlevet to hårde vintre? Men jo  Så er hun genforenet med Django og sin datter Mulle, hvordan de tog imod hende ved jeg faktisk ikke, men det kan kun have været positivt. Min søster sagde at hun blev en helt anden hund da hun så hende, min svoger og hans far og kæreste, der er ejerne. Hvor er det altså bare skønt - liiiige til at hyle over!  En hund er jo ikke "bare et dyr", Dina er jo et familiemedlem, ligesom de fleste andre hunde!

http://www.tv2nord.dk/artikel/212672:Regionale-nyheder--Lokker-med-leverpostej - hvor er det bare SKØNT at der findes mennesker, der så ihærdigt vil hjælpe en tilfældig hund.  Takket være dem er hun jo hjemme lige nu, kommet hjem for kort tid siden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

TeamRocket

Whaat 2 ÅR?? Det er dælme længe. Er hun så ikke lidt af en vild hund nu? Eller hvad, husker hun jer, og komandoer osv?

Anmeld

28. juni 2012

Dinna88

TeamRocket skriver:

Whaat 2 ÅR?? Det er dælme længe. Er hun så ikke lidt af en vild hund nu? Eller hvad, husker hun jer, og komandoer osv?

Både min mor og jeg husker det som længere, men min søster siger to år! Men jeg var ikke med derude, og ved ikke særlig meget, men hun har åbenbart givet pote, og blev en helt anden hund da hun så sine ejere - dyrlægen var vist helt overrasket og lidt chokeret over hendes reaktion  det er bare så skønt. Jeg håber det kan fungere, og at hun bliver sig selv igen.

Anmeld

28. juni 2012

Muffin_girl

Velkomme hjem til Dina..  

Stakkels hund.. 

Anmeld

28. juni 2012

Ina33

Jeg så det godt i nyhederne, det er jo helt vildt.

Men der er en ting jeg ikke forstår, man har jo vidst at hun var i Tranum/Pandrup i meget lang tid, hvorfor har ejerne ikke taget op, og forsøgt at kalde hende til sig? Men det har de måske også?

Anmeld

28. juni 2012

Pige2009

Så det godt i Nyhederne. Det var bare så tydeligt, at den sagtens kunne genkende familien. Stakkels hund, at den har været væk så længe, men godt den nu er hjemme igen

Anmeld

28. juni 2012

Dinna88

Ina33 skriver:

Jeg så det godt i nyhederne, det er jo helt vildt.

Men der er en ting jeg ikke forstår, man har jo vidst at hun var i Tranum/Pandrup i meget lang tid, hvorfor har ejerne ikke taget op, og forsøgt at kalde hende til sig? Men det har de måske også?

Fordi vi som end troede hun var død

Anmeld

28. juni 2012

Dinna88

Baagøe skriver:

Så det godt i Nyhederne. Det var bare så tydeligt, at den sagtens kunne genkende familien. Stakkels hund, at den har været væk så længe, men godt den nu er hjemme igen

Jeg har desværre ikke set det - men regner med at se det i morgen. Åh, hvor er det bare dejligt at hun er hjemme igen, jeg glæder mig til at se hende  

Anmeld

28. juni 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Velkomme hjem til Dina..  

Stakkels hund.. 

Ja, meget stakkels hende, som vi lige har skrevet om. jeg er så sikker på, at hun bare har gået og vidst at hun nok skulle se sine ejere igen, og derfor har kæmpet  

Anmeld

28. juni 2012

Dinna88

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.