Tror sgu det var det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hmm...det kan jeg godt se bestemt ikke er optimalt. Tror måske i skal have fundet ud af i fællesskab hvad i forventer af hinanden og om det er noget i kan leve op til/acceptere. Det lyder som om han ikke er færdig med fest og farver, hvilket ikke behøver betyde at han ikke elsker dig, men det kan være at han ser hverdagene som rigelig kærestetid?

Ja måske, men det var ham der foreslog kæreste dagen imorgen  Har sagt til ham nu han bare kan ta afsted imorgen allerede, så finder jeg på noget andet.

Orker ikk diskutionen... Men vil i stedet bruge weekenden på at overveje om jeg vil fortsætte med ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Og hvad så hvis han bliver sur, her er bare en tanke: Kan han evt selv have det træls med hvordan tingene kører og derfor prøver lidt at glemme dem ? Og måske syntes det er en smule svært at rette op på ?  Ellers kan jeg ikke rigtig se hvorfor han ellers skulle blive sur !
Men en ting er sikkert og vist, hvis du ikke konfonterer ham med tingene, kan han jo ikke vide at du syntes det er træls, Måske han regner med at det er ok fra din side af,.!
Jeg ville faktisk nok blive lidt irriteret på min kæreste hvis jeg aflyste og han ikke sagde noget til det, for så ville jeg føle lidt at han sku egentlig bare er ligeglad, og hvorfor så gide at skulle ''..'' med ham når han ikke viser det ville havde betydet noget for ham,.(håber du forstår min pointe)

Mht festivald, så er han jo kommet idag og sagt han gerne vil afsted, måske det først er noget han har fundet ud af idag,.! Jeg ser altså ikke noget galt i han gerne vil til festivald,. Men nu skriver du ikke så meget om hvorfor det generer dig, om der evt er følelser i klemme mht, bange for utroskab, tror han har en anden eller sådan at du ikke rigtig stoler på ham, sådan lyder det lidt i mine øre, også ville jeg måske sige at så må du da bare tage med,._!

Men jeg fonderede lige over en enkel ting og det er at du skriver han først kommer hjem engang søndag nat ???

Jeg tager ikke hans pati,. Og jeg er ked af det hvis du syntes der er noget som er for personligt,.!
Disse tråde er lidt svære, for nogle tager det som et angreb, og det er det altså ikke,.! 

Forstår godt hvad du mener... Men jeg startede med at sige at jeg er ked af han ind direkte aflyser imorgen, han kan jo bare sige det hvis han skal noget andet?

Tja, har taget i at lyve nogle gange, det gør nok os jeg ikke er så glad for det.

Han har selv sagt han først kommer igen søndag nat...

Anmeld

28. juni 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

Han bliver bare sur 

Til det sidste, det vil han ikke være med til. Han vil have tid alene.

Men føler mig sgu "efterladt"  Det er hver weekend faktisk. Og når han er afsted hvis jeg ringer eller skriver så ignorere han mig 

Ej okay det lyder mærkeligt. Alle kan have brug for mig tid uden kæresten, men hvis det er hver gang og hver weekend. Det er ikke lige det jeg ville kalde et drømme forhold. Måske i skulle overveje om der ikke findes partnere i passer bedre med

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Nu ved jeg ikke om i har børn men ellers få dem passet, hank op i veninden og ta selv på roskilde ? Så kan i begge have det sjovt og han kan se hvor nedern det er ikke lige at kende hinandens planer i forvejen.
Jeg tror dog bare jeg ville lade det feje- spontanitet er noget jeg beundre, jeg er dog rigtig dårlig til at være spontan og hvis det var mig ville jeg ha snakket om det i flere måneder inden jeg gjorde det, min mand derimod- er meget spontan og kunne ha fundet på det samme.

Jeg har en datter, han har ingen børn.

Nej jeg vil ikke tage afsted.. 1. har ikke pengene til det.. 2.. han vile gå helt amok og begynde på hvorfor jeg ikk kan lade ham have tid alene... 

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Ej okay det lyder mærkeligt. Alle kan have brug for mig tid uden kæresten, men hvis det er hver gang og hver weekend. Det er ikke lige det jeg ville kalde et drømme forhold. Måske i skulle overveje om der ikke findes partnere i passer bedre med

Ja jeg overvejer også at gøre det frobi.. Det er bare svært at finde det rette tidspunkt OG måden at sige det på 

Anmeld

28. juni 2012

onlyme

Anonym skriver:

Forstår godt hvad du mener... Men jeg startede med at sige at jeg er ked af han ind direkte aflyser imorgen, han kan jo bare sige det hvis han skal noget andet?

Tja, har taget i at lyve nogle gange, det gør nok os jeg ikke er så glad for det.

Han har selv sagt han først kommer igen søndag nat...

Ja den med søndag nat lyder for mig lidt mistænktsom,.

Men lyder lidt som om i ikke er så super gode til at snakke sammen,.!

Og det lyder for mig som om du er lidt i tvivl om at gå fra ham, så hvis det er tilfældet ville jeg hvis jeg var dig sætte mig ´ned sammen med ham og fortælle hvordan jeg havde det, og derefter ville jeg sige ham at du ikke rigtig stoler på ham, pga de løgne han har kommet med og fordi du syntes jeres forhold skranter lidt,.! Også lad ham vide du tænker i de tanker med at gå fra hinanden,. Bed ham om en weekend sammen, bed ham aflyse alle planer hvis han holder af dig ville han gøre det også ville du se hvor du står i forhold til ham,.!

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Ja den med søndag nat lyder for mig lidt mistænktsom,.

Men lyder lidt som om i ikke er så super gode til at snakke sammen,.!

Og det lyder for mig som om du er lidt i tvivl om at gå fra ham, så hvis det er tilfældet ville jeg hvis jeg var dig sætte mig ´ned sammen med ham og fortælle hvordan jeg havde det, og derefter ville jeg sige ham at du ikke rigtig stoler på ham, pga de løgne han har kommet med og fordi du syntes jeres forhold skranter lidt,.! Også lad ham vide du tænker i de tanker med at gå fra hinanden,. Bed ham om en weekend sammen, bed ham aflyse alle planer hvis han holder af dig ville han gøre det også ville du se hvor du står i forhold til ham,.!

alt det du skriver der har jeg faktisk sagt til ham, så sagde han bare "jeg dropper alt kontakt til mine venner og familie - ja alle undtaget dig"

Anmeld

28. juni 2012

onlyme

Anonym skriver:

alt det du skriver der har jeg faktisk sagt til ham, så sagde han bare "jeg dropper alt kontakt til mine venner og familie - ja alle undtaget dig"

Så prøv at overbevis ham om at det skuda ikke er det du mener, og at du egentlig rigtog gerne ville snakke voksensnak og at han da lyder lidt som et barn,. Er i hvert fald barnlig,.!

Måske han har følt du har været bestemmende,.

Mion kæreste kan også nogle gange komme med sådan nogle latterlige ting, og i disse tilfælde har jeg spillet med, som lige i den situration du skriver om ville jeg måske havde sagt ja nu skal jeg kommentere ligeså dumt og barnligt som du, ja så gør det,.!
^ Når vi så har snakket sammen ordenligt igen så har jeg infomeret ham om at det var totalt barnligt og han har indrømt og fortalt at tit så slynger han disse ting ud i arrigskab ellers fordi det kommer som et chok og han ikke ellers har vidst hvad han skulle sige,.!

Lyder lidt som om han er pænt ligeglad med dig,.!
Efter det du skriver,.
Men kender selv det at man er pisse sur så man overreagerer lidt, ved ikke om det er tilfældet,.!
Hvis ikke så ville jeg også gå fra ham, for så lyder han lidt som en idiot der er pænt ligeglad med dig og dine følelser og ønsker..!

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Så prøv at overbevis ham om at det skuda ikke er det du mener, og at du egentlig rigtog gerne ville snakke voksensnak og at han da lyder lidt som et barn,. Er i hvert fald barnlig,.!

Måske han har følt du har været bestemmende,.

Mion kæreste kan også nogle gange komme med sådan nogle latterlige ting, og i disse tilfælde har jeg spillet med, som lige i den situration du skriver om ville jeg måske havde sagt ja nu skal jeg kommentere ligeså dumt og barnligt som du, ja så gør det,.!
^ Når vi så har snakket sammen ordenligt igen så har jeg infomeret ham om at det var totalt barnligt og han har indrømt og fortalt at tit så slynger han disse ting ud i arrigskab ellers fordi det kommer som et chok og han ikke ellers har vidst hvad han skulle sige,.!

Lyder lidt som om han er pænt ligeglad med dig,.!
Efter det du skriver,.
Men kender selv det at man er pisse sur så man overreagerer lidt, ved ikke om det er tilfældet,.!
Hvis ikke så ville jeg også gå fra ham, for så lyder han lidt som en idiot der er pænt ligeglad med dig og dine følelser og ønsker..!

jeg føler han er lige glad med mig og mine følelser... virkelig... orker det ikke rigtig mere.. vil ikke behandles sådan, ved jeg fortjener bedre... tvivler på det bliver bedre. jeg må se at få gjort det forbi.

Anmeld

28. juni 2012

onlyme

Anonym skriver:

jeg føler han er lige glad med mig og mine følelser... virkelig... orker det ikke rigtig mere.. vil ikke behandles sådan, ved jeg fortjener bedre... tvivler på det bliver bedre. jeg må se at få gjort det forbi.

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.