Anonym skriver:
alt det du skriver der har jeg faktisk sagt til ham, så sagde han bare "jeg dropper alt kontakt til mine venner og familie - ja alle undtaget dig"

Så prøv at overbevis ham om at det skuda ikke er det du mener, og at du egentlig rigtog gerne ville snakke voksensnak og at han da lyder lidt som et barn,. Er i hvert fald barnlig,.!
Måske han har følt du har været bestemmende,.
Mion kæreste kan også nogle gange komme med sådan nogle latterlige ting, og i disse tilfælde har jeg spillet med, som lige i den situration du skriver om ville jeg måske havde sagt ja nu skal jeg kommentere ligeså dumt og barnligt som du, ja så gør det,.!
^ Når vi så har snakket sammen ordenligt igen så har jeg infomeret ham om at det var totalt barnligt og han har indrømt og fortalt at tit så slynger han disse ting ud i arrigskab ellers fordi det kommer som et chok og han ikke ellers har vidst hvad han skulle sige,.!
Lyder lidt som om han er pænt ligeglad med dig,.!
Efter det du skriver,.
Men kender selv det at man er pisse sur så man overreagerer lidt, ved ikke om det er tilfældet,.!
Hvis ikke så ville jeg også gå fra ham, for så lyder han lidt som en idiot der er pænt ligeglad med dig og dine følelser og ønsker..!
Anmeld