Anonym skriver:
Han bliver bare sur 

Til det sidste, det vil han ikke være med til. Han vil have tid alene.
Men føler mig sgu "efterladt"
Det er hver weekend faktisk. Og når han er afsted hvis jeg ringer eller skriver så ignorere han mig 
Og hvad så hvis han bliver sur, her er bare en tanke: Kan han evt selv have det træls med hvordan tingene kører og derfor prøver lidt at glemme dem ? Og måske syntes det er en smule svært at rette op på ? Ellers kan jeg ikke rigtig se hvorfor han ellers skulle blive sur !
Men en ting er sikkert og vist, hvis du ikke konfonterer ham med tingene, kan han jo ikke vide at du syntes det er træls, Måske han regner med at det er ok fra din side af,.!
Jeg ville faktisk nok blive lidt irriteret på min kæreste hvis jeg aflyste og han ikke sagde noget til det, for så ville jeg føle lidt at han sku egentlig bare er ligeglad, og hvorfor så gide at skulle ''..'' med ham når han ikke viser det ville havde betydet noget for ham,.(håber du forstår min pointe)
Mht festivald, så er han jo kommet idag og sagt han gerne vil afsted, måske det først er noget han har fundet ud af idag,.! Jeg ser altså ikke noget galt i han gerne vil til festivald,. Men nu skriver du ikke så meget om hvorfor det generer dig, om der evt er følelser i klemme mht, bange for utroskab, tror han har en anden eller sådan at du ikke rigtig stoler på ham, sådan lyder det lidt i mine øre, også ville jeg måske sige at så må du da bare tage med,._!
Men jeg fonderede lige over en enkel ting og det er at du skriver han først kommer hjem engang søndag nat ???
Jeg tager ikke hans pati,. Og jeg er ked af det hvis du syntes der er noget som er for personligt,.!
Disse tråde er lidt svære, for nogle tager det som et angreb, og det er det altså ikke,.!
Anmeld