Tror sgu det var det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Øv hvor er det træls

Du skal lige have en krammer fra mig med på vejen 

Håber du finde ud af hvad der er bedst for dig

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

onlyme

Anonym skriver:

Undskyld var dårlig til at formulere mig.

Jamen vi har aftalt en virkelig hyggelig kæreste dag imorgen, men så lige pludselig skal han hjælpe sin far i stalden, og så skal han ditten og datten...

Ikk noget jeg ligefrem har lyst til at deltage i da det bare skulle være ham og jeg 

Ja altså det kan jeg sku godt forstå du er trær af,.!
Har du konfonterede ham med dette ,.? <- Og i så fald hvad havde han og sige til det ?

Lige mht festivalden, er dette noget du ikke er glad for, (lyder lidt sådan i dit indlæg),.
Hvad med at spørge ham/sige til ham at du tager med ?
^ Og gør det til en hyggelig dag/aften med ham ?

Anmeld

28. juni 2012

TNBC

Anonym skriver:

Han siger hele tiden hvor dejlig jeg er, hvor meget han elsker mig osv. Men jeg synes bare ikke man kan tillade sig bare pludselig at smutte på festival på den måde. Har ingenting vidst. Vi bor sammen, så ja 

Måske er det bare mig der ikke synes det er okay... 

okay, men som en anden siger, kan jeg heller ikke se problemet I at han tager til roskilde festival paa loerdag, men maaske skulle han havde sagt det lidt tidligere, men ellers ser jeg ikke det store problem i det. I havde jo ikke planer den dag.

Angaaende i morgen, kan jeg godt forstaa at du er skuffet.

Men det kan jo vaere at faren virkelig havde brug for hjaelp af en eller anden grund.

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Ja altså det kan jeg sku godt forstå du er trær af,.!
Har du konfonterede ham med dette ,.? <- Og i så fald hvad havde han og sige til det ?

Lige mht festivalden, er dette noget du ikke er glad for, (lyder lidt sådan i dit indlæg),.
Hvad med at spørge ham/sige til ham at du tager med ?
^ Og gør det til en hyggelig dag/aften med ham ?

Han bliver bare sur 

Til det sidste, det vil han ikke være med til. Han vil have tid alene.

Men føler mig sgu "efterladt"  Det er hver weekend faktisk. Og når han er afsted hvis jeg ringer eller skriver så ignorere han mig 

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

okay, men som en anden siger, kan jeg heller ikke se problemet I at han tager til roskilde festival paa loerdag, men maaske skulle han havde sagt det lidt tidligere, men ellers ser jeg ikke det store problem i det. I havde jo ikke planer den dag.

Angaaende i morgen, kan jeg godt forstaa at du er skuffet.

Men det kan jo vaere at faren virkelig havde brug for hjaelp af en eller anden grund.

Ja måske 

Anmeld

28. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hmm, min kæreste sagde så idag at han altså smutter til Roskilde Festival... På lørdag... Har intet vidst...

Blev faktisk sur OG ked af det... Imorgen var det meningen vi skulle hygge og så videre, men det som om han konstant finder på undskyldninger for at slippe...

Sagde så til ham at han da bare kunne smutte imorgen allerede, nu det er så vigtigt... Så blev han sur 

Gider ikke mere... Skal bare finde det rette tidspunkt at sige jeg ikke vil mere...

Altså det lyder som at han måske har kunne regne din reaktion ud og derfor har ventet med at sige noget.

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Altså det lyder som at han måske har kunne regne din reaktion ud og derfor har ventet med at sige noget.

det kan godt være, men hvad skulle det hjælpe?

hvad forventer han når han gør det hver weekend, altså bare smutter (for det meste uden at sige noget og gerne bliver væk en hel weekend)

Anmeld

28. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

det kan godt være, men hvad skulle det hjælpe?

hvad forventer han når han gør det hver weekend, altså bare smutter (for det meste uden at sige noget og gerne bliver væk en hel weekend)

Hmm...det kan jeg godt se bestemt ikke er optimalt. Tror måske i skal have fundet ud af i fællesskab hvad i forventer af hinanden og om det er noget i kan leve op til/acceptere. Det lyder som om han ikke er færdig med fest og farver, hvilket ikke behøver betyde at han ikke elsker dig, men det kan være at han ser hverdagene som rigelig kærestetid?

Anmeld

28. juni 2012

onlyme

Anonym skriver:

Han bliver bare sur 

Til det sidste, det vil han ikke være med til. Han vil have tid alene.

Men føler mig sgu "efterladt"  Det er hver weekend faktisk. Og når han er afsted hvis jeg ringer eller skriver så ignorere han mig 

Og hvad så hvis han bliver sur, her er bare en tanke: Kan han evt selv have det træls med hvordan tingene kører og derfor prøver lidt at glemme dem ? Og måske syntes det er en smule svært at rette op på ?  Ellers kan jeg ikke rigtig se hvorfor han ellers skulle blive sur !
Men en ting er sikkert og vist, hvis du ikke konfonterer ham med tingene, kan han jo ikke vide at du syntes det er træls, Måske han regner med at det er ok fra din side af,.!
Jeg ville faktisk nok blive lidt irriteret på min kæreste hvis jeg aflyste og han ikke sagde noget til det, for så ville jeg føle lidt at han sku egentlig bare er ligeglad, og hvorfor så gide at skulle ''..'' med ham når han ikke viser det ville havde betydet noget for ham,.(håber du forstår min pointe)

Mht festivald, så er han jo kommet idag og sagt han gerne vil afsted, måske det først er noget han har fundet ud af idag,.! Jeg ser altså ikke noget galt i han gerne vil til festivald,. Men nu skriver du ikke så meget om hvorfor det generer dig, om der evt er følelser i klemme mht, bange for utroskab, tror han har en anden eller sådan at du ikke rigtig stoler på ham, sådan lyder det lidt i mine øre, også ville jeg måske sige at så må du da bare tage med,._!

Men jeg fonderede lige over en enkel ting og det er at du skriver han først kommer hjem engang søndag nat ???

Jeg tager ikke hans pati,. Og jeg er ked af det hvis du syntes der er noget som er for personligt,.!
Disse tråde er lidt svære, for nogle tager det som et angreb, og det er det altså ikke,.! 

Anmeld

28. juni 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

Har intet vidst om det før idag, han vil afsted meget tidlig lørdag morgen og komme hjem søndag nat engang 

Vi døjer med en del problemer for tiden, så derfor er det endnu mere træls synes jeg.

det er så for gud ved hvilken gang han bare smutter på den måde 

Nu ved jeg ikke om i har børn men ellers få dem passet, hank op i veninden og ta selv på roskilde ? Så kan i begge have det sjovt og han kan se hvor nedern det er ikke lige at kende hinandens planer i forvejen.
Jeg tror dog bare jeg ville lade det feje- spontanitet er noget jeg beundre, jeg er dog rigtig dårlig til at være spontan og hvis det var mig ville jeg ha snakket om det i flere måneder inden jeg gjorde det, min mand derimod- er meget spontan og kunne ha fundet på det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.