Tror sgu det var det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.784 visninger
31 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Anonym trådstarter

Hmm, min kæreste sagde så idag at han altså smutter til Roskilde Festival... På lørdag... Har intet vidst...

Blev faktisk sur OG ked af det... Imorgen var det meningen vi skulle hygge og så videre, men det som om han konstant finder på undskyldninger for at slippe...

Sagde så til ham at han da bare kunne smutte imorgen allerede, nu det er så vigtigt... Så blev han sur 

Gider ikke mere... Skal bare finde det rette tidspunkt at sige jeg ikke vil mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hmm, min kæreste sagde så idag at han altså smutter til Roskilde Festival... På lørdag... Har intet vidst...

Blev faktisk sur OG ked af det... Imorgen var det meningen vi skulle hygge og så videre, men det som om han konstant finder på undskyldninger for at slippe...

Sagde så til ham at han da bare kunne smutte imorgen allerede, nu det er så vigtigt... Så blev han sur 

Gider ikke mere... Skal bare finde det rette tidspunkt at sige jeg ikke vil mere...

hvis han bliver ved med at finde paa undskyldninger, er han nok ogsaa paa det punkt, at han ikke vil mere.

Har I snakket om det?

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

hvis han bliver ved med at finde paa undskyldninger, er han nok ogsaa paa det punkt, at han ikke vil mere.

Har I snakket om det?

Han siger hele tiden hvor dejlig jeg er, hvor meget han elsker mig osv. Men jeg synes bare ikke man kan tillade sig bare pludselig at smutte på festival på den måde. Har ingenting vidst. Vi bor sammen, så ja 

Måske er det bare mig der ikke synes det er okay... 

Anmeld

28. juni 2012

TeamRocket

Hvad er det der er så galt med at han vil på roskilde på lørdag ? Hvis han bare vil afsted denne ene dag er det vel bare ligesom en almindelig tur i byen f.eks ? Medmindre der selfølgelig ligger noget mere i det. Jeg ville ihvertfald ikke studse synderligt over hvis min mand sagde han skulle i byen på lørdag- ej heller ville han synes det var mærkeligt hvis jeg skulle noget.

Anmeld

28. juni 2012

onlyme

Anonym skriver:

Hej
Ud fra dit indlæg kan jeg ikke rigtig finde ud af hvad det er han bliver ved med at finde undskyldninger for ?

Anmeld

28. juni 2012

Miss Church

Øv hvor er det træls

Du skal lige have en krammer fra mig med på vejen 

Håber du finde ud af hvad der er bedst for dig

Anmeld

28. juni 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Han siger hele tiden hvor dejlig jeg er, hvor meget han elsker mig osv. Men jeg synes bare ikke man kan tillade sig bare pludselig at smutte på festival på den måde. Har ingenting vidst. Vi bor sammen, så ja 

Måske er det bare mig der ikke synes det er okay... 

Det er absolut ikke okay bare at smutte hvis man bor sammen..
Jeg havde set anderledes på det hvis i boede hver for sig, men så længe man bor med en, så skal man altså aftale sådan noget..

Derudover er det jo PISSE dyrt at tage på roskilde, så håber da ikke i har fælles økonomi når han kan finde på at smutte på den måde..

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Hej
Ud fra dit indlæg kan jeg ikke rigtig finde ud af hvad det er han bliver ved med at finde undskyldninger for ?

Undskyld var dårlig til at formulere mig.

Jamen vi har aftalt en virkelig hyggelig kæreste dag imorgen, men så lige pludselig skal han hjælpe sin far i stalden, og så skal han ditten og datten...

Ikk noget jeg ligefrem har lyst til at deltage i da det bare skulle være ham og jeg 

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Det er absolut ikke okay bare at smutte hvis man bor sammen..
Jeg havde set anderledes på det hvis i boede hver for sig, men så længe man bor med en, så skal man altså aftale sådan noget..

Derudover er det jo PISSE dyrt at tage på roskilde, så håber da ikke i har fælles økonomi når han kan finde på at smutte på den måde..

Jeg synes heller ikke det er okay 

Heldigvis deler vi ikke økonomi..

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Hvad er det der er så galt med at han vil på roskilde på lørdag ? Hvis han bare vil afsted denne ene dag er det vel bare ligesom en almindelig tur i byen f.eks ? Medmindre der selfølgelig ligger noget mere i det. Jeg ville ihvertfald ikke studse synderligt over hvis min mand sagde han skulle i byen på lørdag- ej heller ville han synes det var mærkeligt hvis jeg skulle noget.

Har intet vidst om det før idag, han vil afsted meget tidlig lørdag morgen og komme hjem søndag nat engang 

Vi døjer med en del problemer for tiden, så derfor er det endnu mere træls synes jeg.

det er så for gud ved hvilken gang han bare smutter på den måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.