hvis du vandt i lotto ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

Princesspigen

Zafir skriver:

Problemet med mig, er at jeg ALTID er 100% sikker på at vinde, når jeg køber en lottokupon. Derfor gør jeg det forholdsvis sjældent,f ordi jeg bliver SÅ skuffet, når jeg ikke vinder.

Men jeg ville:

Sætte håndværkere og en arktitekt til at udleve ALLE vores drømme på huset (og naturligvis betale restgælden).

Så ville jeg sætte sådan et 'hokus krokus' team til at ordne for og baghave

Bygge et vikingehus på marken.

Bruge 2 mill på at starte vores egen produktion i Nordulf.dk op i højt gear, så vi kan satse stort og satse rigtig meget på at vores firma skal blive stort hurtigt.

Sige mit arbejde op og kun arbejde i vores firma.

Rejse 2-3 mrd mens huset blev ombygget færdig

Købe mig en vindmølle og 2 elbiler og en ny vikingebus

Og den sidste million ville jeg lade stå i banken eller noget.

vikinge bus og hus ?

det må jeg have en forklaring på ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Zafir

Princesspigen skriver:

vikinge bus og hus ?

det må jeg have en forklaring på ?

Vi er jo vikinge-reenactere og rejser rundt på vikingemarkeder mest i skandinavien og resten af nordeuropa. Så vi ønsker os et vikingehus herhjemme og vores bus (som vores gruppe og grej rejser i) er 20 år gammel, så det ville være dejligt med en ny

Anmeld

29. juni 2012

Princesspigen

Zafir skriver:

Vi er jo vikinge-reenactere og rejser rundt på vikingemarkeder mest i skandinavien og resten af nordeuropa. Så vi ønsker os et vikingehus herhjemme og vores bus (som vores gruppe og grej rejser i) er 20 år gammel, så det ville være dejligt med en ny

det lyder virkelig spændende  

Anmeld

29. juni 2012

Mettefpigen

Jeg ville betale vores gæld, betale min mors gæld, købe alt det jeg kunne som kunne hjælpe min mors genoptræning, købe et hus til hende og et hus til os selv.....

Anmeld

29. juni 2012

Zafir

Princesspigen skriver:

det lyder virkelig spændende  

Det er det også - selvom vi ikke har vundet i lotto, ikke har vores eget vikingehus og har en 20 år gammel bus

Anmeld

29. juni 2012

Zafir

Mettefpigen skriver:

Jeg ville betale vores gæld, betale min mors gæld, købe alt det jeg kunne som kunne hjælpe min mors genoptræning, købe et hus til hende og et hus til os selv.....

Problemet med det danske samfund, er at du ikke må gøre den slags ting Man må højst forære sine familie medlemmer 50 kr eller deromkring om året, uden at blive brandbeskattet, så man kan ikke engang hjælpe sin familie på den måde, selvom det ligger de fleste af os rigtig meget på sinde!!!

Anmeld

29. juni 2012

Mother-love

Ja så kommer det sjove. Kæresten og jeg snakker tit om den slags. Men når altkommer til alt, ved vi ikke engang hvad vi skulle bruge pengene på.
For vi har en lækker lejlighed, som vi er super glade for at bo i.

Men self, en ny bil ville ikke være skidt. Og så nogle rejser og ja så ved jeg nu egentlig ikke hvad jeg ellers skulle bruge pengene til.
Jo betale vores gæld ud som sammenlagt er på 150.000 men så er der jo stadig mega mange penge tilbage.
Men jo vi ville nok købe et hus. Men det ville nokogså kun være for at få noget at bruge pengene på hehehehe.for vi har det super hvor vi er og alt i alt mangler vi ikke rigtig noget.

Anmeld

29. juni 2012

Mettefpigen

Zafir skriver:

Problemet med det danske samfund, er at du ikke må gøre den slags ting Man må højst forære sine familie medlemmer 50 kr eller deromkring om året, uden at blive brandbeskattet, så man kan ikke engang hjælpe sin familie på den måde, selvom det ligger de fleste af os rigtig meget på sinde!!!

Jeg skulle nok finde en måde at gøre det på alligevel...med det her lortesamfund vi lever i som smider folk ud i arbejde som stadig er syge eller tvinger dem til pension så et det det mindste jeg kan gøre for hende <3

Anmeld

29. juni 2012

Zafir

Mettefpigen skriver:

Jeg skulle nok finde en måde at gøre det på alligevel...med det her lortesamfund vi lever i som smider folk ud i arbejde som stadig er syge eller tvinger dem til pension så et det det mindste jeg kan gøre for hende <3

Jeg er fuldstændig enig - Vi har alle (tror jeg) stor lyst til at hjælpe vores kære, hvis vi sad i den situation.

Anmeld

29. juni 2012

Dustmuz

Jeg ville invistere 1 million i en ide 2 kammerater og jeg har, og så tjene milliarder istedet

men ellers ville jeg smide 15 mill på en lukket opsparings konto
købe nye møbler til stuen, og kontoret
lade kæresten shoppe for et par hundredetusinde
købe nye computere til Kæresten og jeg

det var vidst det hele..
resten ville bare gå til madbudgettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.