Jeg ville:
-betale huset ud. Vi har lige købt et dejligt, nyistandsat hus, som vi ikke er flyttet ind i endnu. Og der vil jeg altså fortsat bo, selvom der kom milioner på kontoen 
-Købe 2 nye biler, der ville være mere miljøvenlige og økonomiske end den ene vi har.
- købe de møbler til huset jeg lige drømmer om. Der er nogle Arne Jacobsen-stole jeg godt kunne falde for 
- spærre en stor portion af pengene af på en formuekonto af en art, for en årerække, så de kunne "yngle".
- Invitere familien ud at rejse, sammen.
- Holde en fest for venner og familie, alle jeg havde lyst til at se, for at fejre "livet som helhed" 
- bestille ansigtsbehandlinger månedligt i en laaaang periode, så jeg kunne komme til at se godt ud og forkæle mig selv.
- Købe manden det lydanlæg til stuen som han så brændende ønsker sig til huset, men som der altså ikke er råd til lige nu 
Stort set tror jeg vi ville fortsætte som vi lever nu, uden at ødsle pengene op eller få dyre vaner. Men jeg tror, hvor en man gerne vil forblive som nu, at det ikke kan undgåes, at man vælger nogle dyrere (og nok bedre) alternativer, end dem man har mulighed for nu. Dog er høj pris ikke altid = høj kvalitet!!
Anmeld