hvis du vandt i lotto ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

minimig

Hvis jeg vandt 20 mio ville jeg:

- komme af med min og min kærestes gæld
- dele pengene lige mellem mig og kæresten
- købe en lækker lejlighed i København hvor der var plads til at vi kunne få børn og som samtidig er til at betale i fremtiden
- Give mine forældre, brødre, svigerforældre og svoger en god klat penge
- Holde bryllup og komme på fantastisk bryllupsrejse
- Købe den vildeste gamle fender-guitar til kæresten
... og så skulle resten ellers bare i banken

Åh, hvor skønt at drømme!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

SHERO

Så ville jeg tage til Harry Potter world :-D og invistere resten

Anmeld

28. juni 2012

Holbæktrunten

Princesspigen skriver:

hvis jeg vandt 20 mill i lotto så ville jeg:

- betale alt min og kærestens gæld

- bruge penge på at sætte kærestens mercedes i tip top stand

- købe en bil til mig selv

- købe en grund og tegne og bygge drømme huset (eller det vil sige få nogle til at gøre det for mig men på mine primisser og med mine ønsker)

- sørge for at baby havde ALT hvad den har brug for og alt den ku drømme om i den bedste kvalitet

- ville tage ind til min elskede store søster og gøre hendes lejlighed i total stand, med maling, møbler osv og så selvfølgelig give kaninen hun har hvad den her brug for

- ville sørge for at vores 3 katte havde hvad de sku bruge

og så selvfølgelig sætte en stor del penge i banken så de kunne trække renter

HVAD VILLE DU GØRE ? ? ?

Forære min far huset (som vi købte af ham), og købe et nedlagt landbrug med plads til den hest jeg gerne ville have, nogle høns, en ko og et par får...

Sige mit job op, og lave baby nr to (og 3)

Tage på bryllupsrejse med min mand

Rejse med tøserne

Lære at lave keramik i den keramikovn jeg ville købe - og male noget mere.

Ny garderobe til os alle (seriøst, vi trænger)

Manden ville have sin drømmedyt (er meget uenig - men ok, jeg rejser og shopper bare et tilsvarende beløb væk, haha)

og selvfølgelig forkæle de nærmeste

Anmeld

28. juni 2012

HeXeri

Princesspigen skriver:

- købe en grund og tegne og bygge drømme huset (eller det vil sige få nogle til at gøre det for mig men på mine primisser og med mine ønsker)

- sørge for at baby havde ALT hvad den har brug for og alt den ku drømme om i den bedste kvalitet

- ville tage ind til min elskede store søster og gøre hendes lejlighed i total stand, med maling, møbler osv og så selvfølgelig give kaninen hun har hvad den her brug for

HVAD VILLE DU GØRE ? ? ?

Væk med gæld, købe hus stort nok til vi allesammen+medfølge kunne være der. Investere resten og have lykkelig pensionist tilværelse på min helt egen øde ø. Uden følge

Anmeld

28. juni 2012

Ciss

- Nedbetale al gæld.

- Sætte penge af til uddannelse for børnene.

- Købe hus og indrette fine børneværelser.

- Købe fine gaver til alle i familien og alle mine nære venner, som jeg så gerne vil vise, at jeg sætter pris på.

- Sætte en stor buffer ind på sparekontoen, så vi ikke får problemer den dag, bilen bryder sammen eller et vindue må skiftes.

- Sætte penge til side for efteruddannelse for både manden og jeg selv.

Anmeld

28. juni 2012

Princesspigen

endnu flere gode bud og sjovt at se at mange har de samme ønsker

men at der os er nogle få der skiller sig lidt ud

Anmeld

28. juni 2012

otlitrom

Jeg ville:

-betale huset ud. Vi har lige købt et dejligt, nyistandsat hus, som vi ikke er flyttet ind i endnu. Og der vil jeg altså fortsat bo, selvom der kom milioner på kontoen

-Købe 2 nye biler, der ville være mere miljøvenlige og økonomiske end den ene vi har.

- købe de møbler til huset jeg lige drømmer om. Der er nogle Arne Jacobsen-stole jeg godt kunne falde for

- spærre en stor portion af pengene af på en formuekonto af en art, for en årerække, så de kunne "yngle".

- Invitere familien ud at rejse, sammen.

- Holde en fest for venner og familie, alle jeg havde lyst til at se, for at fejre "livet som helhed"

- bestille ansigtsbehandlinger månedligt i en laaaang periode, så jeg kunne komme til at se godt ud og forkæle mig selv.

- Købe manden det lydanlæg til stuen som han så brændende ønsker sig til huset, men som der altså ikke er råd til lige nu

Stort set tror jeg vi ville fortsætte som vi lever nu, uden at ødsle pengene op eller få dyre vaner. Men jeg tror, hvor en man gerne vil forblive som nu, at det ikke kan undgåes, at man vælger nogle dyrere (og nok bedre) alternativer, end dem man har mulighed for nu. Dog er høj pris ikke altid = høj kvalitet!!

Anmeld

28. juni 2012

tarkoflen

Jeg ville få bygget vores drømmehus med en kaffebar i til manden i mit liv.

Jeg ville sammensætte drømmerejsen og tage afsted ud i det blå

Jeg ville invitere nærmest familie på en rigtig dejlig ferie!

Jeg ville sætte nogle penge af til vores børn.

Jeg ville købe en lejlighed i Berlin.

Jeg ville nok investere ca. 10 mio, så vi kunne leve af renterne.

Jeg ville ikke arbejde, men bruge min tid på min familie og lave frivilligt arbejde.

Jeg ville støtte kræftens bekæmpelse med en god sjat.

Og så ville jeg nyde, at jeg kan forkæle min familie og vi ikke skal tænke på, at vi mangler noget.

Måske jeg ville invitere mine nærmeste veninder på tøsetur til New york og sige til kæresten at han kan lave en tilsvarende drengetur

Åhh hvem der bare kunne opfylde disse drømme... Men det kræver nok, at man spiller

Anmeld

28. juni 2012

jydeinden

HVAD VILLE DU GØRE ? ? ?

er sgu bange for at mine drømme koster lidtt mere 20 mio (desværre)

men hvis jeg havde rigtigt mange penge så ville jeg

- købe en stor grund med udsigt til havet, og lade min bror tegne drømmehuset ( derved ville han også få en klækkelig sum som tak)

- komme af med alt gæld vi har

- give kæresten det anlæg ( i en lade) som han brænder sådan efter at få

- gå hjemme og lave lige dét jeg havde lyst til

- købe en dyreklinik og sørge for at den tog en eller to elever ind når der var brug for det/ tid

- give min mor hendes drømme kolonihave hus

- give min familie og jeg vores drømmeferie til new zealand.

og donorere et beløb til ddaa

Anmeld

28. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvis jeg vandt 20 mio kr, ville jeg sætte penge af til mine børns uddannelser - hvorend i verden de ville ønske at uddanne sig.

Så ville jeg købe nogle ferielejligheder rundt omkring, der naturligvis skal udlejes størstedelen af tiden.

Resten skulle gives til velgørende foremål - og gerne halvdelen af beløbet, da der er mange, der trænger mere til pengene end jeg gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.