jeg tror bare vi ville købe et lille hus på landet, så vil jeg have min egen lille urtehave og bær i lange baner.. måske hvis vi så skulle bo på landet skulle jeg nok få taget mig sammen til at få et kørekort. og så skal vi ha' en bil.. En ELBIL...
måske tage en tur på ferie et eller andet sted... en gang om året.. måske skiferie eller bare daseferie..
og så ellers bare leve livet som vi normalt gør.. uddannelse, arbejde skole osv..
jeg vil nok også investere.
og donere lidt hist og her.. især til dyrenes beskyttelse, børnecancerfonden, børns vilkår, (primært til børn og dyr)
ja jeg ved sgu ikke.. jeg tror ikke jeg vil frådse alle pengene op på luxusting osv.. fordi at vi jo sagtens kan klare os med de ting vi har...
jeg kunne også godt finde på at investere i et sommerhus som vi kunne bo i om sommeren i vores ferie.. og så kan man jo leje det ud når vi ikke selv skal bruge det..
skulle det være min kæreste der skulle bestemme hvad pengene bliver brugt til så vil han bruge rigtig mange af dem på fotoudstyr, vil jeg tro..
og en båd..
men ja det er jo også kun ham der spiller lotto. så det kommer jeg ikke til at bestemme..
men jeg vil da håbe at han flader på knæ og vil giftes med mig hvis det er vi vinder i lotto. for så er der sgu råd til at blive gift..
Anmeld