hvis du vandt i lotto ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.744 visninger
43 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Princesspigen

hvis jeg vandt 20 mill i lotto så ville jeg:

- betale alt min og kærestens gæld

- bruge penge på at sætte kærestens mercedes i tip top stand

- købe en bil til mig selv

- købe en grund og tegne og bygge drømme huset (eller det vil sige få nogle til at gøre det for mig men på mine primisser og med mine ønsker)

- sørge for at baby havde ALT hvad den har brug for og alt den ku drømme om i den bedste kvalitet

- ville tage ind til min elskede store søster og gøre hendes lejlighed i total stand, med maling, møbler osv og så selvfølgelig give kaninen hun har hvad den her brug for

- ville sørge for at vores 3 katte havde hvad de sku bruge

og så selvfølgelig sætte en stor del penge i banken så de kunne trække renter

HVAD VILLE DU GØRE ? ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

MorDk

Hvis jeg vandt 20 millioner i Lotto ville jeg:

• Betale ALT min gæld ud

• Invisterer 10 mill. i banken

• Tage ud og rejse

• Købe et lækkert hus og en bil

m.m

Anmeld

28. juni 2012

aarhusmor

Betale al gæld og investere i pantebreve eller udlejningsejendomme med en høj forrentning og så nyde de løbende indtægter

Anmeld

28. juni 2012

BellaCiinea

Princesspigen skriver:

hvis jeg vandt 20 mill i lotto så ville jeg:

- betale alt min og kærestens gæld

- bruge penge på at sætte kærestens mercedes i tip top stand

- købe en bil til mig selv

- købe en grund og tegne og bygge drømme huset (eller det vil sige få nogle til at gøre det for mig men på mine primisser og med mine ønsker)

- sørge for at baby havde ALT hvad den har brug for og alt den ku drømme om i den bedste kvalitet

- ville tage ind til min elskede store søster og gøre hendes lejlighed i total stand, med maling, møbler osv og så selvfølgelig give kaninen hun har hvad den her brug for

- ville sørge for at vores 3 katte havde hvad de sku bruge

og så selvfølgelig sætte en stor del penge i banken så de kunne trække renter

HVAD VILLE DU GØRE ? ? ?

Hmm hvis jeg vandt...

Så ville jeg først og fremmest betale min svigermors gæld til hendes butik, og min mor og stedfars gæld, samt betale deres bryllup. Derudover ville jeg betale min egen lille gæld.

Og ellers så vil jeg give 100.000 til min mor og stedfar, 50.000 til min lillebror og 100.000 til mine svigerforældre og 50.000 til min svigerinde.

Og så ville jeg tage på mit livs drømmerejse til alverdens lande.

Og så ville jeg donere nogle penge til diverse steder hvor de hjælper dyr i thailand, spanien osv

Og tjah, så ville jeg ellers bare leve som før, have penge på opsparingskonto, så der er noget til mine børn og børnebørn kan arve =)

Ville selvfølgelig købe hva jeg har brug for ellers, men ikk bare bruge løs fordi jeg kan.

Anmeld

28. juni 2012

Muffin_girl

Hvis jeg vandt 20 mill:

- Købe en bil til os hver 

- Købe et splinternyt hus, med et fantastisk køkken og en vin kælder

- Betale begge vores gæld ud 

- Tage ud og rejse i ½ år 

Og sætte resten ind på konto..  

Anmeld

28. juni 2012

Princesspigen

sikke nogle gode bud

det er lækkert at sidde og drømme lidt

Anmeld

28. juni 2012

MorDk

Ja jeg dagdrømmer tit...*S*

Anmeld

28. juni 2012

Isabella_mor

jeg tror bare vi ville købe et lille hus på landet, så vil jeg have min egen lille urtehave og bær i lange baner.. måske hvis vi så skulle bo på landet skulle jeg nok få taget mig sammen til at få et kørekort. og så skal vi ha' en bil.. En ELBIL... 

måske tage en tur på ferie et eller andet sted... en gang om året.. måske skiferie eller bare daseferie..

og så ellers bare leve livet som vi normalt gør.. uddannelse, arbejde skole osv.. 

jeg vil nok også investere.

og donere lidt hist og her.. især til dyrenes beskyttelse, børnecancerfonden, børns vilkår, (primært til børn og dyr) 

ja jeg ved sgu ikke.. jeg tror ikke jeg vil frådse alle pengene op på luxusting osv.. fordi at vi jo sagtens kan klare os med de ting vi har... 

jeg kunne også godt finde på at investere i et sommerhus som vi kunne bo i om sommeren i vores ferie.. og så kan man jo leje det ud når vi ikke selv skal bruge det..

skulle det være min kæreste der skulle bestemme hvad pengene bliver brugt til så vil han bruge rigtig mange af dem på fotoudstyr, vil jeg tro.. 

og en båd..

men ja det er jo også kun ham der spiller lotto. så det kommer jeg ikke til at bestemme..

men jeg vil da håbe at han flader på knæ og vil giftes med mig hvis det er vi vinder i lotto. for så er der sgu råd til at blive gift.. 

Anmeld

28. juni 2012

chael

Betale min studie gæld.

Rejse jorden rundt.

Købe et lækkert hus og bil, måske 2 biler

Sætte 1 Mill. Tilside til hver af ungerne. Og ja, nyde livet. Investere dem, bruge dem fornuftigt

*C

Anmeld

28. juni 2012

Ønskebarnet12

Hvis jeg vandt 20 millioner kr ville jeg nok have købt et grund og fået bygget et drømme hus til mig og min mand :-) Til godt 9 mio. 

1 mio ville give mine forældre og 1 mio mere ville jeg give til mine svigerforældre

Jeg ville give 500.000 kr til begge mine brødre

Og resten ville jeg købe 1-3 ejerlejligheder og sætte dem til leje så jeg kunne tjene penge på en måde:-) 

Og ja en Rang rover bil :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.