Gigl skriver:
Jeg har en dreng (4½ år) der altid har været lille af sig. Hans vægt og drøjde har altid bekymret mig - og han har flere gange gået til vægtkontrol. Han spiser virkelig ikke særlig meget. Han er ikke kræsen, men kan bare ikke få så meget ned. Har han feks feber, så spiser han næsten ikke og man kan se på ham med det samme at han taber sig.. han er smal i ansigtet.
Jeg er selv ikke ret stor, derfor har det ikke skabt yderligere bekymring hos lægerne.
For tiden skyldes hans dalene vægt at hans mandler er KÆMPESTORE! De skal fjernes i august/september, og det går bare nedad bakke med ham.. Han spiser ikke hårde ting.. han vil næsten ikke engang have en rugbrød
Han kunne leve af havregrød hvis han fik lov... Men selv ikke dét spiser han meget af.
Det betyder så at han nu er meget energiforladt.. virkelig!
Så har i ikke nogle ideer til hvordan jeg feder mit barn op (gerne bløde ting)??. Han får altid smør i sin havregrød og et kæmpe lag smør på sine madder. Har også købt fløde..
På forhånd tak 
en god ide er alt der er flydende eller tæt på
for det er jo ikke så sært at han ikke ønsker rugbrød og hårde ting, det må jo gøre ondt som bare pokker.
så hvis jeg var dig ville jeg prøve
suppe som du evt spæder op med lidt fløde, chokolademouse, energi drikke ( selvom mange af dem smager virkeligt badr), banan, jordbær, 
Anmeld