Mit barn trives ikke i vuggestuen!:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Mumto3

Anonym skriver:

Tak for dine råd, jeg vil tage det til mig.
Min bekymring er bare at hun har skiftet institution en gang før, da vi oplevede nogle ubehagelige ting, såsom at hun var efterladt alene på stuen grædende på gulvet, som 8 mdr. gammel og hvor pædagogerne ofte sad og snakkede negativt om børnene, selvom der var forældre, osv. Så derfor tænker jeg om det vil være for meget og et svigt at skifte institution endnu engang??? Jeg er slet ikke en krævende mor, der vil have det ene efter det andet, jeg vil bare have at min pige skal være sig selv, altså glad og trives til daglig!

Åh, det kan jeg godt se! Det gør selvfølgelig tingene lidt mere kompliceret. Jeg tror bestemt ikke at du er en krævende mor!!! Du vil bare gerne have at dit barn har det godt.

Som barn ELSKEDE jeg at gå i dp, og senere ELSKEDE jeg at gå i børnehave (det er kun børnehaven jeg kan huske, men jeg har det fra min mor) Da jeg startede i skole, var jeg i 4 forskellige pasningstilbud på ½ år, fordi jeg bare ikke trivedes i nogle af dem. Som du kan regne ud, var jeg der ikke ret længe, men det sidder stadig i kroppen på mig. Jeg kan bare huske hvordan det var at have det dårligt et sted! Heldigvis var jeg så stor at min mor kunne snakke med mig om det (men hun tog stadig voksenbeslutningen om hvad jeg skulle! Det var ikke mit ansvar) -og man kan altså godt have et glad og udadvendt barn som også trives godt i den rigtige institution (det gjorde jeg jo!), men som pludselig render ind i noget som er forkert. -og jeg tænker at det lyder til at være forkert for din datter.

Hvad er der af godt i den institution hun er i nu? Hvad kommer hun til at savne? Har hun en bedste veninde? En voksen hun er tæt knyttet til? Noget andet? Hvad ville hun midste? -og hvad kunne hun få ved endnu et skift?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.