Jeg har en datter på ca 20 måneder, der har gået i vuggestue i ca 9 måneder nu. Her hjemme er hun en glad pige med krudt i røven

, som tumler afsted, er motoriske aktivt, udvikler virkelig sine sproglige kundskaber, og fordyber sig og koncentrerer sig rigtig meget. Hun er en stædig og bestemt pige, der kæmper for sin sag! Men i vuggestuen siger pædagogerne at hun er meget passiv hvad angår relationer med andre børn og ofte bare står og kigger på de andre børn som leger. Hun deltager ikke i legene og indgår ikke i konflikter, hvilket vil sige at hvis andre børn tager legetøjet fra hende, reagerer hun ikke på det. Hun græder ikke og derfor bliver ikke trøstet, når de andre børn river eller slår hende

. Hun er flere gange blevet revet, hvor pædagogerne ikke vidste hvordan det var sket.
Kan mærke at, når jeg afleverer hende om morgenen er hun helt spændt i kroppen og gemmer sig bag mig og når jeg henter om eftermiddagen leger hun altid alene.
Jeg har snakket med pædagogerne og fortalt, at det er som om de beskriver en andns barn, da min datter slet ikke er sådan hjemme.
Jeg er simpelthen så frustreret og ved ikke hvad jeg skal gøre

, håber der er nogle kloge og erfarne mennesker der kan hjælpe mig med deres råd!
Anmeld